Sprzedaż RAM-a w Brazylii w 2024 roku utrzymuje się na wysokim poziomie, a w maju wyróżnia się jeszcze bardziej, ugruntowując pozycję absolutnego lidera na rynku pełnowymiarowych pick-upów. W minionym miesiącu marka odnotowała wzrost o 208% w porównaniu do tego samego okresu w 2023 roku, bowiem sprzedała 2.274 pojazdy, i osiągnęła 1,24% udziału w całym rynku.
Rampage, pierwszy pick-up RAM produkowany w Brazylii, pozostaje głównym motorem napędowym sprzedaży marki. W maju sprzedano 1.733 egzemplarze tego modelu.
W tym miesiącu marka wprowadziła do brazylijskiej oferty dwie ciekawe nowości. RAM, który odniósł sukces na targach Agrishow 2024, zaprezentował nową odmianę Rampage, Laramie Night Edition, charakteryzującą się detalami w błyszczącej czerni i kolorze nadwozia zamiast chromowanych części typowych dla wersji Laramie. Druga nowość, to najnowsza premiera marki z kultowym silnikiem V8 HEMI®, Classic R/T, sprzedawana w specjalnej serii 100 sztuk.
Jeśli chodzi o wyniki sprzedaży RAM w Brazylii od początku roku, to marka osiągnęła o 196% większą liczbę rejestracji niż w tym samym okresie 2023 roku i uzyskała 1,4% udziału w całym rynku. Ze sprzedażą 11.881 pick-upów marka plasuje się w pierwszej piątce na rynku tego typu samochodów.
RAM
W 2009 roku powstała marka RAM jako niezależny oddział, skupiający się na spełnianiu wymagań nabywców pick-upów i dostarczaniu pojazdów wyznaczających standardy jakości. Dzięki kompletnej linii RAM produkuje pojazdy użytkowe, które wykonują ciężkie prace, ale jednocześnie świetnie nadają się do użytku rodzinnego, szczególnie, gdy trzeba dojechać w miejsca trudno dostępne. RAM jest częścią zróżnicowanego portfolio marek oferowanych przez Stellantis.
STELLANTIS
Stellantis N.V. to jeden z wiodących na świecie producentów samochodów, którego celem jest zapewnianie każdemu czystej, bezpiecznej i niedrogiej mobilności. Grupa jest najbardziej znana ze swojego unikalnego portfolio kultowych i innowacyjnych marek, w tym Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, RAM, Vauxhall, Free2move i Leasys.
Stellantis realizuje swój Dare Forward 2030, odważny plan strategiczny, który toruje drogę do osiągnięcia ambitnego celu, jakim jest stanie się firmą zajmującą się technologią mobilności o zerowej emisji dwutlenku węgla do 2038 roku, tworząc jednocześnie wartość dodaną dla wszystkich interesariuszy. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.stellantis.com.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Stellantis
Najnowsze komentarze