czwartek, 26 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Grupa Renault i firma Dassault Systèmes zacieśniają współpracę, aby przyspieszyć transformację producenta samochodów dzięki platformie 3DEXPERIENCE

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-01-10
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 5 minut
163 9
6
147
UDOSTĘPNIEŃ
490
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid

Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?

UOKiK: Opel Crossland X do serwisu

Dassault Systèmes i Grupa Renault poinformowały, że wzmacniają swoją 20-letnią współpracę poprzez nowe partnerstwo przyczyniające się do realizacji strategicznego planu Grupy Renault „Renaulution”, skoncentrowanego na tworzeniu wartości.

W pierwszym tego typu wdrożeniu dla przedsiębiorstwa przemysłowego tej skali, Grupa Renault globalnie zaadaptuje platformę 3DEXPERIENCE w chmurze firmy Dassault Systèmes, w celu opracowania programów dla nowych pojazdów i usług z zakresu mobilności. Ta platforma korporacyjna zapewni Renault nowy szkielet do wymiany, w czasie rzeczywistym, wszystkich danych dotyczących produktów w całym cyklu ich życia i do zarządzania wirtualnymi bliźniakami różnorodnych konfiguracji produktowych.

Główne trendy w branży transportu i mobilności – rosnące ograniczenia regulacyjne, złożoność produktów, elektryfikacja, łączność, zrównoważony rozwój i nowe usługi z zakresu mobilności – wymagają przyspieszenia połączenia różnych funkcji i wiedzy specjalistycznej w ramach zwinnego i współpracującego ekosystemu.

Grupa Renault udostępni platformę 3DEXPERIENCE w chmurze ponad 20 000 pracownikom działów rozwoju pojazdów, takich jak projektowanie, inżynieria produktu, inżynieria procesów przemysłowych, zakupy części i materiałów, szacowanie kosztów i jakość. Platforma w chmurze zapewni dostęp do tych samych systemów i oprogramowania, modelowania 3D i symulacji, aktualizowanych w czasie rzeczywistym na całym świecie. Współpraca na szeroką skalę oparta na wirtualnych bliźniakach usprawni wymianę danych pomiędzy poszczególnymi działami i zwiększy sprawność działania firmy, jednocześnie zmniejszając koszty i skracając czas opracowywania pojazdów o około jeden rok. Grupa Renault będzie korzystać z ciągłego rozwoju technologicznego i wzbogacania funkcjonalnego platformy współpracy 3DEXPERIENCE w chmurze.

„Nasza decyzja o wdrożeniu platformy 3DEXPERIENCE w chmurze świadczy o naszej wierze w wiodącą rolę inżynierii i cyfryzacji w naszym 'Renaulution’. Przekształcenie naszego przedsiębiorstwa w firmę specjalizującą się w technologiach, usługach i energii wymaga współpracy” – powiedział Luca de Meo, CEO, Grupa Renault. „Platforma 3DEXPERIENCE łączy inżynierię ze wszystkimi dyscyplinami w ramach jednej, cyfrowej firmy. Zyskamy zwinność, szybkość i skuteczność, aby opracowywać nowy rodzaj mobilności szybciej niż kiedykolwiek.”

„Zrównoważona innowacyjność jest wpisana w DNA obu firm. Transformacja Grupy Renault radykalnie zmieni branżę mobilności w przyszłości, podobnie jak opracowanie pierwszego wirtualnego modelu komercyjnego samolotu pasażerskiego wpłynęło na wszystkie branże w 1989 roku. Jesteśmy w pełni zaangażowani w to partnerstwo i we wspieranie sukcesu Grupy Renault” – powiedział Bernard Charlès, wiceprezes i dyrektor generalny Dassault Systèmes. „Dzisiejsze ekosystemy przemysłowe nie są już linearne, ale oparte na obiegu zamkniętym. Wprowadzanie innowacji wymaga nowego podejścia, przy zastosowaniu wirtualnych bliźniaków, które uwzględniają i obejmują cały ewoluujący łańcuch wartości. W miarę jak Grupa Renault wdraża platformę korporacyjną, nasze partnerstwo potwierdza, że platforma 3DEXPERIENCE wykracza poza tworzenie i produkcję pojazdów. Jest dźwignią, która napędza branżę w kierunku dostarczania nowych, zrównoważonych doświadczeń w zakresie mobilności.”

Grupa Renault będzie korzystała z czterech rozwiązań branżowych Dassault Systèmes, opartych na platformie 3DEXPERIENCE w chmurze: On-Target Vehicle Launch, Smart, Safe & Connected, Global Modular Architecture i Efficient Multi-Energy Platform.

Grupa Renault jest liderem w dziedzinie mobilności. Grupa Renault, wzmocniona sojuszem z Nissan i Mitsubishi Motors oraz wyjątkowym doświadczeniem w dziedzinie elektryfikacji, składa się z 5 uzupełniających się marek – Renault, Dacia, LADA, Alpine i Mobilize – oferujących swoim klientom zrównoważone i innowacyjne rozwiązania w zakresie mobilności. Grupa, obecna w ponad 130 krajach, sprzedała 2,9 mln pojazdów w 2020 roku. Zatrudnia ponad 170 000 pracowników, którzy każdego dnia wcielają w życie jej Cel, aby mobilność zbliżała ludzi. Grupa Renault, gotowa do podejmowania wyzwań, jest zaangażowana w ambitną transformację, która przyniesie wartość dodaną. Jest ona skoncentrowana na rozwoju nowych technologii i usług oraz nowej gamie jeszcze bardziej konkurencyjnych, zrównoważonych i zelektryfikowanych pojazdów. W odpowiedzi na wyzwania środowiskowe, ambicją Grupy jest osiągnięcie neutralności węglowej w Europie do 2040 roku. www.renaultgroup.com

Grupa Renault i Dassault Systèmes są członkami Software République, unikalnego, otwartego ekosystemu innowacji, w którym największe firmy europejskie, start-upy i przedsiębiorcy łączą siły, aby tworzyć rozwiązania i systemy mobilności, które ukształtują przyszłość mobilności.

[1] Wirtualny bliźniak to komputerowy model 3D obiektu, systemu, wdrożenia, procesu itp., który z naukową dokładnością odwzorowuje rzeczywistość, jest wzbogacony o dane i służy do testowania i ulepszania działania obiektu w środowisku wirtualnym, przed fizyczną produkcją.

źródło: Oficjalna informacja prasowa

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Dassault SystèmesRenault
Udostepnij59Tweet37Udostepnij10
Poprzedni

Dacia Duster TCe 150 EDC w teście. Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 01/2022

Następny

Trudna sytuacja dealerów Stellantis w Polsce. Jaka przyszłość czeka sieć sprzedaży w 2022 r.?

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Trudna sytuacja dealerów Stellantis w Polsce. Jaka przyszłość czeka sieć sprzedaży w 2022 r.?

Opel - znaczący wzrost udziału w rynku w Niemczech w 2021 roku

Dni otwarte nowego Peugeot 308 w salonach Peugeot już w ten piątek i sobotę: 14-15 stycznia 2022

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
6 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Jan - Dynamiczny wzrost rejestracji marki DS Automobiles w Polsce
  • alice - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • alice - UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • alice - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • alice - Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
  • alice - Przy stacjach w Polsce pojawiły się pralkomaty. Ile kosztuje pranie z suszeniem?
  • Piotr - UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Klic - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Marcin ( ten co go kasują) - Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Marcin ( ten co go kasują) - Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Ruszają zamówienia na gamę nowego Jeepa® Grand Cherokee 4xe Plug in Hybrid
  • Nowy Peugeot 308 i Opel Astra po crash-testach Euro NCAP. Dlaczego nie dostały 5 gwiazdek?
  • UOKiK: Opel Crossland X do serwisu
  • Citroën e-Berlingo – redaktor Spidersweb pojechał w trasę elektrycznym MPV i dziwi się, że miał mały zasięg, ale czy słusznie?
  • Opel Mokka-e częścią „Rekordu opłynięcia Turcji żaglówką turystyczną”. W jaki sposób?
  • Już 400.000 sztuk Fiata Mobi wyprodukowano w fabryce w Betim
  • Alfa Romeo Tonale zdobywa nagrodę „Najpiękniejszego samochodu w Sieci” w 2022 roku
  • Ogromna fabryka akumulatorów Stellantis powstanie w USA. Inwestycja za blisko 3 mld euro
  • Produkcja nowego Peugeot 308 zawieszona przez… Radio Zet
  • Czerwony, zwrotny, elektryczny: Opel Rocks-e w fabrycznej straży pożarnej Opla


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
6
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.