Samochody elektryczne stają się nieco bardziej przystępne. Peugeot obniżył pułap startowy do modelu e-308, niższą cenę od stycznia ma także Renault Megane E-Tech Electric. Na wiosnę do katalogu powróciła słabsza wersja a tym samym możemy znaleźć się w posiadaniu modelu z mniejszym zasobem pieniężnym niż wcześniej.
Na początku kwietnia Renault zaktualizowało cennik Megane E-Tech Electric. W podstawowej wersji evolution, elektryk kosztuje 174.900 zł (zobacz cennik). Cena modelu została obniżona już w styczniu, ale wtedy mieliśmy możliwość zamówienia samochodu tylko z silnikiem o mocy 220 KM w trzech wersjach wyposażenia. Mocniejszy napęd nie jest już dostępny w podstawie, ale poziom cenowy wariantów techno oraz iconic pozostał taki sam i wynosi odpowiednio 192.900 zł oraz 205.900 zł.
Do gamy powrócił układ o mocy 130 KM i tym samym podstawowa cena stała się bardziej przystępna dla klientów poszukujących auta, które nie emituje spalin z rury wydechowej. Rachunek możemy dodatkowo obniżyć korzystając z dopłat programu Mój Elektryk.
Renault Megane E-Tech Electric 130 zamówimy wyłącznie w postawie. Szkoda, że francuska marka nie udostępnia także wyższych poziomów wyposażenia. Wszystkie pojazdy mają pod podłogą akumulator o pojemności 60 kWh. Zgodnie z cyklem WLTP bateria zapewnia maksymalny zasięg 467 km w słabszej oraz 462 km w mocniejszej wersji napędowej.
Renault Megane E-Tech Electric 130 KM evolution – wyposażenie standardowe:
- 7 poduszek powietrznych
- połączenie alarmowe eCall
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z nawiewami dla pasażerów z tyłu
- karta Renault Hands Free z odblokowaniem pojazdu przy zbliżeniu
- zespół zegarów i wskaźników z kolorowym 12,3-calowym ekranem TFT
- aktywny regulator prędkości (ACC)
- system kontroli zmęczenia kierowcy (DDAW)
- system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych i funkcją inteligentnej zmiany prędkości(OSP/TSR/ISA)
- system awaryjnego utrzymywania pasa ruchu (ELKA)
- aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów (AEBS)
- system kontroli bezpiecznej odległości (DW)
- czujniki parkowania z tyłu + kamera cofania
- światła przednie full LED
- kierownica pokryta skórą ekologiczną (TEP)
- openR link 9″ DAB, system Arkamys Sound z 4 głośnikami
- deska rozdzielcza pokryta materiałem z recyklingu, satynowana chromowana listwa i pas okładziny pod przednią szybą z tworzywa z recyklingu
- felgi aluminiowe 18″ oston grafitowe
- kabel do ładowania mode 3 typ2 -typ2 5 m 22 kW
Najnowsze komentarze