Odmienione Renault Megane R.S. powinno zainteresować entuzjastów tuningu oraz miłośników szybkiej jazdy, którzy lubią się wyróżniać. Dzięki modyfikacjom pojazd zyskał zupełnie nową twarz. Czy ładniejszą? To już musicie ocenić sami.
Co zmieniono? Renault Megane R.S. obniżono i zastosowano nowe nadkola, ale w oczy najbardziej rzuca się wzorzysta czarna folia na nadwoziu pojazdu, która zmienia barwę w zależności od kąta padania światła. Pojazd dostał także zestaw nowych felg aluminiowych od firmy Barracuda Racing Wheel. Obręcze mają wymiary 8,5 × 19 cali i są wyposażone w opony w rozmiarze 225/35 ZR19 dostosowane do szybkiej jazdy. Koła wyróżniają się czerwonymi akcentami na czarnym tle.
Aktualnie Renault nie oferuje swojego hot-hatcha w wersji coupe dlatego trzydrzwiowy model znajdziemy wyłącznie na rynku wtórnym. Tuning pojazdu nie wpłynął w żaden sposób na moc silnika, ale pokusimy się o stwierdzenie, że temu konkretnemu egzemplarzowi niczego nie brakuje. Jest to bowiem najmocniejsza wersja Renault Megane RS 275 Trophy napędzana 2-litrowym silnikiem, który generuje 275 KM mocy oraz 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Aby rozpędzić się od 0 do 100 km/h potrzebuje zaledwie 6 sekund.
Najnowsze komentarze