Renault zostało głównym partnerem Francuskiej Federacji Judo (France Judo) i jej francuskich drużyn mężczyzn i kobiet na okres dwóch lat, od 2023 do 2024 roku włącznie. W ramach tego nowego partnerstwa marka zwiększa również swoje ambicje w zakresie rozwoju lokalnych i konkretnych działań stanowiących silne zaangażowanie społeczne.
Od Mistrzostw Świata w Doha, w dniach 7-14 maja, logo Renault będzie umieszczone na lewym rękawie judogi wszystkich zawodników podczas zawodów międzynarodowych (Mistrzostwa Świata, Mistrzostwa Europy, Grand Slams i Grand Prix). Marka będzie również obecna na zawodach we Francji.
Marka realizuje swoje działania tak, aby mężczyźni i kobiety czuli się zintegrowani, szanowani i doceniani. Kierując się tymi wspólnymi wartościami demokratyzacji, Renault zostało pierwszym krajowym partnerem Judo Pro League, pierwszej mieszanej zawodowej ligi sportowej we Francji, której drugi sezon odbędzie się między sierpniem a grudniem 2023 roku.
Zgodnie ze swoim programem odpowiedzialności społecznej „Give Me 5”, poświęconym młodemu pokoleniu, Renault zobowiązuje się również do wspierania inicjatywy „dojos solidaires”, polegającej na utworzeniu 20 nowych dojo na obszarach wiejskich i priorytetowych.
„Partnerujemy dziś France Judo, ponieważ dzielimy silne wspólne wartości wydajności, różnorodności i integracji. Jesteśmy szczególnie pozytywnie nastawieni do idei dotarcia do fanów judo poprzez kluby i liczne zawody organizowane we Francji, a przede wszystkim do uczynienia uprawiania tego popularnego sportu jeszcze bardziej dostępnym dla wszystkich odbiorców dzięki wsparciu, jakiego zobowiązaliśmy się udzielić na rzecz tworzenia nowych dojo” – podkreśla Arnaud Belloni, Globalny Dyrektor Marketingu Marki Renault.
„France Judo jest bardzo dumne, że może być związane z francuską marką, taką jak Renault, która będzie wspierać nasze francuskie drużyny i umożliwi przeniesienie głównych projektów rozwoju judo we Francji na wyższy poziom.” – dodaje Stéphane Nomis, prezes France Judo.
Najnowsze komentarze