Samochód jest odrobinę szerszy od poprzednika, o rozstawie kół większym o 48 mm z przodu i 50 mm z tyłu. To pozwoliło na zastosowanie szerszych błotników ze specjalnie ukształtowanym przednim wlotem powietrza, zamontowano także tylny dyfuzor, co sprawia, że auto wygląda teraz bardziej agresywnie w porównaniu ze standardowym Clio
Oprócz designu poprawiono także w znaczący sposób aerodynamikę, przez co wydatnie zmalał współczynnik oporu powietrza, który jest jednym z najniższych w tej klasie aut.
Do palety kolorów dodano nowy kolor – Alien Green. Ceny zaczynają się od 15.750 funtów (17.544 euro) za Clio RenaultSport 200 Cup, który ma podwozie specjalnie przygotowane do sportu, oraz 1.000 funtów drożej za lepiej wyposażone RS200, które jest odrobinę bardziej komfortowe.
Tłumaczenie z angielskiego
Grzegorz Różycki
Najnowsze komentarze