Bycie aktywnym fanem marki i udzielanie się na jej oficjalnym profilu na Facebooku może przynieść niezwykłe doświadczenia. Dawid Baran, fan Renault Polska na Facebooku przekonał się o tym osobiście. Renault Polska zorganizowało specjalnie dla niego testy sportowych modeli Renault.
Dawid od kilku lat aktywnie udziela się na fanpage’u Renault Polska – aktywnie komentuje, uczestniczy w dyskusjach o marce, często wyraża swoje zamiłowanie do sportowych modeli. W nagrodę Renault Polska zorganizowało dla niego specjalną niespodziankę.
Wykorzystując sieć znajomych na Facebooku, udało się dotrzeć do brata Dawida i wtajemniczyć go w szczegóły akcji. W wybranym dniu brat zabrał go na przejażdżkę, pod pozorem wizyty w serwisie Renault. Na miejscu czekała już ekipa złożona z przedstawicieli Renault Polska, która „porwała” wiernego fana i zawiozła na tor, gdzie do jego dyspozycji oddane zostały samochody Megane R.S. Red Bull Racing RB8 oraz Clio R.S. 200 EDC.
Oba samochody były gotowe do jazdy pod czujnym okiem doświadczonego kierowcy rajdowego – mistrza Clio Cup, Jacka Płonki. Dawid miał okazję wypróbować możliwości najszybszych samochodów z gamy Renault. Zapowiedź filmu z tego wydarzenia można obejrzeć pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=R9ZFLkcAlWI
Celem tego typu akcji jest łączenie kanałów online i offline oraz budowanie silnych i trwałych relacji z prosumentami marki Renault. Fanpage Renault Polska należy do najbardziej responsywnych fanpage’y na polskim Facebooku (drugie miejsce w sierpniowym raporcie przygotowanym przez Sotrender).
Projekt został zrealizowany przez agencję Digital Wonderland odpowiedzialną za działania w Social Media.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze