renault kardian projekt Wiadomości
Wiadomości

Renault rozbudowuje swoje centrum projektowe RDCL 2027. Tu powstał model Kardian

autor Tomasz Nowicki
2025-05-14
citroen c3 4 Wiadomości
Wiadomości

Nowy Citroën C3 CNG – oszczędność paliwa, wersje, silnik i wyposażenie. Debiut w Indiach

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
mobilize Wiadomości
Wiadomości

Mobilize kupuje szybkie ładowarki na włoskich autostradach

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13
Citroen DS
Wiadomości

Citroën DS z 1972 roku w salonie DS Automobiles w Gdańsku. Klasyka i nowoczesność

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-15
guillaume de la giraudiere Wiadomości
Wiadomości

Ambitne plany rozwoju. Nowy dyrektor Fiat, Abarth i Fiat Professional we Francji: Guillaume de La Giraudière

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13
PureTech 130
Wiadomości

Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-19
A390 β show car 22 Wiadomości
Wiadomości

Nowy supersamochód Alpine A390 na Wielkim Zlocie w Dieppe z okazji 70-lecia marki

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16

Najnowsze komentarze

  • Jan - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Juras - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
  • Edek - Nowe Renault Clio TCe 90 z automatem. Ile kosztuje i co ma w wyposażeniu?
  • Slawo - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • C5x7 - Citroën CX GTi Turbo – francuska definicja prędkości i komfortu kontra BMW M535i i Rover Vitesse
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: Renault Megane E-Tech 218 KM – szybki i komfortowy elektryk. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy i zasięg

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2023-02-05
w Testy, Renault - testy i opinie
Czas czytania 14 minut
1.3k
A A
24
Renault Megane E-Tech

Renault Megane E-Tech Electric trafił do nas do redakcji na test zimowy. Jak sprawuje się w mieście w czasie minusowych temperatur i opadów śniegu? Ile ma zasięgu? Jakie ma plusy i minusy?

Przede wszystkim to nie jest Megane, które znacie z klasycznej spalinowej oferty Renault, tylko zupełnie inny samochód. Zamiast hatchbacka mamy raczej crossovera, z typowymi cechami tej klasy jak wielkie koła, mniejsze szyby, duże powierzchnie boczne drzwi. Megane E-Tech jest nowym modelem w gamie, który odniósł zresztą spory sukces w krajach Europy Zachodniej – bo jeździ znakomicie i daje wiele przyjemności z poruszania się po drogach.

Przyspieszenie do setki to 7,4s według danych fabrycznych natomiast nasze pomiary wykazały 7,6 s.

Megane z zewnątrz

renault megane e tech electric ev 60 2023 1 scaled Wiadomości

Sylwetka jest elegancka, zwarta, typowy crossover klasy kompaktowej. Ciekawą cechą designu jest ustawienie tylnych kół prawie na końcu samochodu, co zwiększa przestrzeń wewnątrz i wpływa na stabilność jazdy. Megane zwraca uwagę na ulicy, mimo że wymiary są dość kompaktowe – 4.200 mm długości, 1.768 mm szerokości i 1505 mm wysokości. Prześwit wynosi 135 mm i to jest chyba jedyna cecha, które nie do końca pasuje do crossovera. Rozstaw osi wynosi 2.685 mm.

Samochód wygląda bardzo nowocześnie, do czego przyczyniają się też klamki chowane w przednich drzwiach oraz tylne ukryte klamki w słupkach.

Wnętrze

renault megane e tech electric ev 60 2023 7 scaled WiadomościWnętrze Mégane ma dopracowane, dobrze zmontowane, widać nową jakość. To różnica dwóch klas – znacznie wyżej niż nasz redakcyjny Kadjar.  Są jednak miejsca, gdzie trochę przyoszczędzono. Mimo to Renault Megane E-Tech Electric jest samochodem bardzo wygodnym i zaprojektowanym z dużą dbałością o szczegóły. W wersji, którą otrzymaliśmy, mieliśmy do dyspozycji materiałowe wykończenie deski rozdzielczej, inny rodzaj materiału zdobył też górę deski i boczki drzwi. Kierowca i pasażer z przodu są otoczeni takim jakby łukiem w górnej części pojazdu, który zamyka wizualnie całość. Potem mamy jasny szary materiał, który znakomicie ożywia deskę i przechodzi w czarne obwódki ekranów.

renault megane e tech electric ev 60 2023 23 scaled Wiadomości

Muszę jeszcze wspomnieć o nawiewach powietrza z przodu, które są zintegrowane dość nietypowo, bo w osłonach słupków, ale wygląda to fajnie! Potem mamy trochę gładkiego plastiku pod zegarami, a kabina przechodzi w elementy tapicerowane. I może to – dla mnie – był najsłabszy punkt wyglądu, bo jasna tapicerka na fotelach jakoś do mnie nie trafia. A dokładnie chodzi o jej wzór, ale to już kwestia indywidualna.

renault megane e tech electric ev 60 2023 26 scaled Wiadomości

Jeśli chodzi o schowki, to nikt nie powinien narzekać. Są spore schowki w drzwiach, duże, konfigurowalne (można wyjmować przegrody) schowki w centralnej części samochodu – miejsca tam jest mnóstwo! No i mamy jeszcze dwa schowki w podłokietniku, gdzie schowano też złącza USB. Wielbicie kabli i ładowania w aucie poradzą sobie. Pod ekranem centralnym jest też spora półeczka na telefon z ładowarką bezprzewodową, która działa sprawnie i radzi sobie z dużymi smartfonami.

renault megane e tech electric ev 60 2023 17 scaled WiadomościNa kierownicy znajduje się 12 przycisków, dających szybki dostęp do zmiany trybu jazdy, zmiany widoku, sterowania głosem czy tempomatu. Wygodne, intuicyjne, łatwo można się tego nauczyć.

renault megane e tech electric ev 60 2023 4 scaled Wiadomości

Ilość miejsca w środku w Mégane w środku

renault megane e tech electric ev 60 2023 11 scaled Wiadomości

W niektórych testach można znaleźć informacje o tym, że Megane E-Tech nie ma zbyt dużo miejsca, szczególnie na kanapie z tyłu. Kształt drzwi i nadwozia powoduje, że auto jakby się nieco zwęża do tyłu, dlatego, o ile z przodu dwa fotele zapewniają wygodne miejsce dla kierowcy i pasażera, to już z tyłu wygodnie pojedzie dwóch dorosłych. Trzeci się zmieści, ale będzie ciasno, nie jest to raczej auto dla piątki podróżujących.

renault megane e tech electric ev 60 2023 10 scaled WiadomościNatomiast nie ma większego kłopotu, jeśli chodzi o miejsce na nogi czy nad głową dla osób tak do 185 cm wzrostu. Nawet wysokie osoby usiądą z tyłu bez problemu a dostęp jest wyjątkowo wygodny, bo drzwi otwierają się bardzo szeroko. Uwaga jedynie na stopy, bo przy najniższym ustawieniu fotela z przodu zostaje na nie dość mało miejsca. No i brakuje podłokietnika, to już trochę dziwne w aucie tej klasy.

renault megane e tech electric ev 60 2023 14 scaled Wiadomości

Z tyłu podłoga jest całkowicie płaska, więc bez problemu można przechodzić z jednej strony na drugą. Podróż dzieciom ułatwią dwa porty USB-C do ładowania a o komfort termiczny zadba nawiew ze środkowego tunelu.

renault megane e tech electric ev 60 2023 9 scaled WiadomościPod względem komfortu foteli jest dobrze, chociaż nie jest to na przykład miękkość znana z Citroena. Tutaj raczej mamy do czynienia z twardszą wersją. Fotele są obszerne, chociaż ich regulacje w naszej wersji mieliśmy manualną. Wykonanie obszyć, detali, wyciszenie – są na bardzo dobrym poziomie. Jest za to pewien mały minus, który ciężko dostrzec na pierwszy rzut oka – na połączeniu dwóch elementów podłokietnika od boku widać było niedokładną obróbkę tworzywa. Nie przeszkadza, ale na tle wykonania reszty – trochę razi. Inny minus to twardy plastik na drzwiach z tyłu – miękki materiał użyto tylko na podłokietniku, taka oszczędność. Trochę szkoda, bo z przodu jest fajny miękki materiał.

renault megane e tech electric ev 60 2023 2 scaled Wiadomości

Wizualnie zauważalnym akcentem – tutaj głównie dla kierowcy – jest tylna bardzo wąska szyba i niewielka wycieraczka na niej. Coś tam widać oczywiście, zresztą w dobie kamer nie trzeba się aż tak tym przejmować, ale rzecz jest warta odnotowania.

Multimedia

renault megane e tech electric ev 60 2023 12 scaled WiadomościTe dwa ekrany robią niesamowite wrażenie we wnętrzu, bo to pierwsze Renault, w którym zdecydowano się na ogromny centralny pionowy wyświetlacz, dający dostęp do wszystkich funkcji samochodu. Przed kierowcą jest drugi, panoramiczny poziomy, na którym można wyświetlacz zegary lub – co najbardziej lubię – mapę.

renault megane e tech electric ev 60 2023 20 scaled WiadomościCałością zawiaduje system Android, który działa sprawnie, szybko i bezproblemowo. Ani razu w czasie całego tygodnia jazdy nie zdarzyły się najmniejsze zawieszenia, problemy czy zacięcia. Dostęp do wszystkiego jest szybki, intuicyjny a oprogramowanie – bo trafiła się nam duża aktualizacja – ściągane jest bezprzewodowo a instaluje się w czasie, gdy samochód stoi wyłączony. Wszystko działa automatycznie, bez ingerencji kierowcy. Widać potężny postęp.

renault megane e tech electric ev 60 2023 21 scaled WiadomościKtoś kto lubi gadżety, zakocha się w setkach opcji, możliwości instalowania aplikacji i wielu przydatnych opcjach. Smartfon łączy się błyskawicznie, niezależnie od tego czy jest to Iphone czy Android. Pod tym względem dla Renault duży plus.

renault megane e tech electric ev 60 2023 22 scaled Wiadomości

Bardzo mocnym punktem jest sterowanie głosowe. Można je uruchomić przyciskiem na kierownicy lub powiedzieć Hej Google. Steruje większością funkcji samochodu z ogrzewaniem włącznie. Komunikacja możliwa jest w języku naturalnym, można system poprosić o opowiedzenie dowcipu, włączenie ogrzewania, ustawienie nawigacji, znalezienie informacji – a nawet zapytać o pogodę. Wygodne w używaniu, nawet jeśli komputerowy głos pozostawia trochę do życzenia. Najważniejsze, że działa!

Radio ma bardzo dobrą czułość i mnóstwo ustawień a także procesor dźwięku, z dodaniem echa włącznie – gra bardzo dobrze, jedynie miłośnicy mocnych subwooferów mogą być zawiedzeni, Renault poszło raczej w stronę naturalności brzmienia. Na duży plus zasługuje szczegółowość dźwięku i stereofonia.

kamera cofania megane scaled Wiadomości

Pewnym minusem Mégane będzie za to kamera cofania. Obraz jest średniej jakości i wyświetla się na małej części ekranu. To można poprawić w oprogramowaniu!

Bagażnik 440 lrenault megane e tech electric ev 60 2023 3 scaled Wiadomości

Bagażnik Megane E-Tech ma 440 litrów pojemności i jest dość głęboki, We wkładaniu ciężkich rzeczy może jednak nieco przeszkadzać próg, który ma około 10 centymetrów. Co ciekawe, pod podłogą jest jeszcze potężny schowek, w którym włożono kable, ale można też go wykorzystać do innych celów. Warto by go jedynie wykleić jakimś miękkim amortyzującym materiałem, bo jest tam goła blacha!

Ładowanie… kosztowne w publicznych ładowarkach

renault megane e tech electric ev 60 2023 15 scaled WiadomościPort ładowania znajduje się nad prawym przednim kołem. Korzystaliśmy – tradycyjnie – z ładowarek sieci Greenway, które są dogodnie zlokalizowane m.in. w centrach handlowych. Udało się uzyskać 40 kW mocy ładowania (na stacji o maksymalnej mocy 50 kW), co zaowocowało naładowaniem akumulatora od 10% do 80% w nieco ponad 40 minut, bo im więcej prądu w akumulatorze, tym prędkość ładowania maleje. Najwolniej auto ładuje się między 80 a 100%, w przypadku Mégane końcówka ładowania odbywała się z mocą 10 kW.

ladowanie Wiadomości

Ładowanie w stacji publicznej może być kosztowne. Podsumowanie jednej sesji znajdziecie na końcu testu.

Zasięg Megane E-Tech EV60 zimą

renault megane e tech electric ev 60 2023 25 scaled Wiadomości

Samochody elektryczne mają tą cechę, że z zimnem się nie do końca lubią. Pół biedy, jeśli mamy ogrzewany garaż, wtedy akumulatory pracują w optymalnych warunkach. Jednak większość z nas parkuje na zewnątrz, więc zasięg spada. Realnie Megane E-Tech przejechał nam w mieście 260 kilometrów, gdy podjeżdżaliśmy mając 10% akumulatora do ładowarki, przy czym była to jazda z pełnymi możliwościami silnika, a więc dość dynamiczna.

Żadnego oszczędzania, żadnego włączani trybu Eco czy ustawiania ogrzewania poniżej 23 stopni (lubimy ciepło w samochodzie). Można więc uznać, że owe 260 kilometrów zimą jest po prostu realnym wynikiem.

Ile prądu znika na postoju?

Przeprowadziliśmy też test jak wygląda spadek naładowania akumulatora na postoju w nocy zimą. Wynik był dość zaskakujący, bo pomimo jednej z najzimniejszych nocy w tym w tym roku (-8 stopni) ubytku prądu nie było wcale, przynajmniej według wskazań pokładowego komputera.

Jazda

Jedną z najmocniejszych stron Megane E-Tech jest jazda. Mocny silnik, świetne zawieszenie, które dobrze pasuje do charakteru samochodu a jednocześnie przyjemne amortyzowanie nierówności – to jest to! Trudno się powstrzymać od dynamicznego ruszania. Przyspieszenie, jak już zaznaczaliśmy na początku, wynosi według danych fabrycznych 7,4 s do setki, nam się udało uzyskać 7,6 s.

Auto jest płynne, zwarte, dynamiczne. Przyjemną cechą jest sterowanie mocą odzysku energii z kierownicy za pomocą łopatek. Drobna rzecz a cieszy, można tym sterować w pewnym zakresie siłę hamowania po odpuszczeniu gazu.

Megane lubi dynamiczną jazdę. Mamy tu nisko położony środek ciężkości, jest dużo mocy, koła rozstawione przy krawędziach pojazdu znakomicie utrzymują równowagę, także w zakrętach. Szybka, dynamiczna jazda, to coś co ten samochód lubi. A jak trzeba to zmienia się w drogowego baranka, komfortowo a przede wszystkim cicho przewożąc pasażerów.

Koszty

Renault Mégane E-Tech Electric zaczyna się w cenniku od 184.900 zł za wersję EV 40. Większa bateria i mocniejszy napęd EV 60 to wydatek 206.900 zł.

Skonfiguruj swojego Mégane E-Tech teraz. 

Wersja EV 60 różni się od EV 40 nie tylko mocą i pojemnością akumulatora, ale też obsługiwaną prędkością ładowania. Mocniejsze Mégane obsługuje ładowanie do 130 kW prądem stałym (DC).

Do Mégane można kupić kilka ciekawych dodatków – m.in. pakiet Vision (z cyfrowym lusterkiem, którego w naszej wersji nie było) za 7.000 zł czy pakiet zaawansowanych funkcji Drive Assist (10.000, obejmuje cyfrowe lusterko). My mieliśmy na pokładzie system 12″ OpenR Link (dopłata 4.000 zł) – to na pewno warto wziąć.

Podsumowanie: dobry samochód, ale ładuj go w domu

Renault Megane E-Tech to samochód, który warto poznać, jeśli rozpatrujecie zakup elektryka. Dobrze wygląda, świetnie jeździ, jest wygodny i komfortowy a przy tym praktyczny. Na plus na pewno będzie dynamika, komfort jazdy, praktyczność wnętrza, duża ilość schowków no i naprawdę dobre multimedia, ten system działa znakomicie. Na minus cena, niewielka tylna szyba, węższa tylna część samochodu (raczej 2 dorosłych niż trzech).

To wszystko przy założeniu, że macie gdzie takie auto ładować – czyli trzeba mieć albo dom, albo garaż z prądem albo miejsce do ładowania w pracy. Korzystanie z publicznych ładowarek może być nieco uciążliwe a przede wszystkim znacznie droższa, niż w przypadku ładowania w domu. Jakie to koszty?

Data: 05.02.2023 07:55
Kierowca: Francuskie.pl
Stacja: Warszawa
Typ złącza: CCS
Czas ładowania: 88,73 min.
Doładowana energia: 50,06 kWh
Oszczędność CO2: 40,67 kg
Szacowana opłata: 159,17 PLN

Lepiej więc ładować w domu, chociaż to cecha wszystkich elektryków, nie tylko Mégane Electric.

 

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

renault megane e tech electric ev 60 2023 26 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 11 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 10 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 9 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 8 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 7 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 6 WiadomościRenault Megane E-Techrenault megane e tech electric ev 60 2023 4 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 3 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 2 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 1 Wiadomościladowanie Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 12 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 13 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 25 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 24 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 23 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 22 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 21 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 20 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 19 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 18 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 17 Wiadomościrenault megane e tech electric ev 60 2023 16 Wiadomościstacje ładowania, ładowanie elektrykaRenault Megane E-Techkamera cofania megane Wiadomości
3.7 3 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

Nowy Peugeot 208

Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025

2025-05-19
Nissan Juke 1.6 Hybrid 143

Test: Nissan Juke 1.6 Hybrid 143 N-Sport, czyli crossover z pomysłem i na sportowo. 1000 km za nami

2025-05-19

250 sztuk Renault Master do transportu pacjentów. Nowe zamówienie firmy EMED

2025-05-19

Polski cennik Renault z roku 2000. Twingo za 29.900 zł, Espace V6 za 191.950 zł

2025-05-19
Tagi: Renaultelektryczne RenaultE-TechMegane E-Tech Electric
Udostepnij453Tweet283Udostepnij79
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
24 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • renault scenic Wiadomości

    Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

    3113 udostępnienia
    Udostepnij 1245 Tweet 778
  • Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

    1410 udostępnienia
    Udostepnij 564 Tweet 353
  • Ile kosztuje najdroższa nowa Dacia Bigster z fabryczną instalacją LPG? Dwukolorowe nadwozie oraz szyberdach, maj 2025

    4471 udostępnienia
    Udostepnij 1788 Tweet 1118
  • Nowa Dacia Duster Journey+ 2025 Full Hybrid. Co ma na wyposażeniu i ile kosztuje?

    617 udostępnienia
    Udostepnij 247 Tweet 154

Testy samochodów

peugeot 508 test zdjecia 6 Wiadomości
Testy

Test: Peugot 508 SW 2.2 HDi GT kombi 204 KM – rodzinny samochód, który mało pali i ma wielki bagażnik. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Tomasz Nowicki
2012-12-24
Renault Megane III oczami kobiety
Testy

Test: Renault Megane III 1.2 TCe 115 KM 2013 – miejski kompakt oczami kobiety. Na wypasie. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Małgorzata Karolina Piekarska
2013-07-03
Nowy Citroën C3 IV
Testy

Pierwszy test: Nowy Citroën C3 1.2 100 KM 2024. Miejski model wymyślony na nowo. Czy na pewno mniej znaczy lepiej?

autor Małgorzata Kozikowska
2024-06-01
DS 3 Crossback
Testy

Test: luksusowy DS 3 Crossback 1.2 130 KM w wielkim mieście. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-07-10
Nissan Juke 1.6 Hybrid 143
Wiadomości

Test: Nissan Juke 1.6 Hybrid 143 N-Sport, czyli crossover z pomysłem i na sportowo. 1000 km za nami

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-19

Najnowsze komentarze

  • Jan - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Juras - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
  • Edek - Nowe Renault Clio TCe 90 z automatem. Ile kosztuje i co ma w wyposażeniu?
  • Slawo - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • C5x7 - Citroën CX GTi Turbo – francuska definicja prędkości i komfortu kontra BMW M535i i Rover Vitesse
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie

Zobacz też

Stronniczy przegląd prasy: „Motor” nr 5/2012

Komunikat cenowy Polskiej Izby Paliw Płynnych 2014.IV.09

Eco-miasto po raz trzeci

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
24
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz