renault captur Wiadomości
Wiadomości

Renault chce przejąć klientów na samochody marki Toyota. I ma świetny pomysł jak to zrobić!

autor Tomasz Nowicki
2025-05-07
Renault Koleos - po face liftingu
Wiadomości

Używany Renault Koleos II z dieslem. Przegląd najtańszych ogłoszeń. Uwaga – będzie też 4×4

autor Gabi Rusek
2025-05-10
citroen c4 01 Wiadomości
Wiadomości

Nowy Citroën C4 podbija segment C w Hiszpanii. 1.602 rejestracje w kwietniu

autor Tomasz Nowicki
2025-05-07
dacia duster von redust Wiadomości
Wiadomości

Dacia przechodzi do ofensywy – nowy silnik 1.8 155 KM Full Hybrid trafi pod maskę takich modeli jak Duster i Jogger. Kiedy?

autor Tomasz Nowicki
2025-05-09
Renault Espace 2025
Wiadomości

Nowe Renault Espace ma już polski cennik. Ile kosztuje 7-miejscowy SUV po face liftingu?

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-07
alpine v6 01 Wiadomości
Wiadomości

Alpine V6 i Endurance Team gotowe do walki na Spa-Francorchamps

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-05
citroen basalt Wiadomości
Wiadomości

Citroën rośnie w Brazylii: 1958 nabywców modelu Basalt tylko w kwietniu

autor Tomasz Nowicki
2025-05-06

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Bartono - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Zbyszek - Leapmotor T03 z rekordem zasięgu. Aż 400 kilometrów na jednym ładowaniu!
  • Inny Anonimowy - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Sergiusz - Citroën dba o letni komfort kierowców – w Indiach rusza kampania „Citroën Summer Cruise 2025”
  • Inny Anonimowy - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Inny Anonimowy - Leapmotor C10 REEV w Polsce. Premierowy pokaz na Poznań Motorshow 2025
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wyprawy

Test: Citroën C3 1.6 120 KM Flex Fuel na brazylijskich drogach. Czy powinien trafić do Europy?

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2023-07-21
w Wyprawy, Citroen - testy i opinie, Testy, Brazylia
Czas czytania 11 minut
707
A A
4
Citroen C3 1.6 Flex Fuel

Dzięki uprzejmości brazylijskiego oddziału marki spod znaku szewronów w nasze ręce trafił nowy Citroën C3. Mieliśmy okazję testować model jeszcze przed premierą wersji przeznaczonej dla Europy, która powstanie na tej samej platformie CMP, ale będzie w dużej mierze różniła się od samochodu produkowanego w Ameryce Łacińskiej. Jak spisał się C3 z silnikiem 1.6 Fuel Flex o mocy 120 KM oraz 6-biegowym automatem?

Kiedy nasz wydawca zasugerował mi możliwość podróży do Brazylii i testy samochodów oferowanych na lokalnym rynku, tylko uśmiechnęłam się z niedowierzaniem i powiedziałam „jadę”, myśląc: pewnie i tak nic z tego nie będzie więc właściwie dlaczego mam się nie zgodzić? Prawdopodobieństwo, że plan wypali, było w tamtej chwili tak wysokie, jak koncepcja wyprawy na księżyc, ale po kilku tygodniach odebrałam telefon od Renault z potwierdzeniem terminu a następnie odezwał się Citroën z propozycją testu C3. W lekkim oszołomieniu zarezerwowałam bilety na samolot, no i stało się. Dotarłam do Brazylii i zakosztowałam odrobinę lokalnej motoryzacji, francuskich marek oczywiście. Jednym z testowanych modeli był nowy Citroën C3 z silnikiem Flex Fuel o pojemności 1,6 litra, który może pracować na benzynie oraz etanolu.

Zobacz także: Używany Citroën C4 SpaceTourer (2018). Komfort i praktycznośćCitroen C3 w Kurytybie, Citroen Le Lac

Citroën C3 na platformie CMP

Citroën C3 budził moją wielką ciekawość, w końcu to pierwsza generacja opracowana na platformie CMP. Tej samej, na której powstaje wiele innych modeli Stellantis m.in. Peugeot 208. W Brazylii jest to odsłona trzecia, czyli w teorii odpowiednik samochodu, który znajdziemy w polskich salonach, ale na Starym Kontynencie C3 wciąż powstaje na „wiekowej” płycie podłogowej PF1. Jest to ta sama architektura, na której produkowana była I i II generacja. Oznacza to, że C3-ka przeznaczona dla Brazylii jest kroczek przed Europą, choć nie we wszystkich aspektach pojazdu dało się to odczuć. Każdy rynek rządzi się swoimi prawami, trendami oraz regulacjami prawnymi dlatego analogiczny model niestety nie mógłby trafić do Europy.

Zobacz także: Nowy Citroën BX diesel: nie ma cewki, nie używa benzyny, nie zamontowaliśmy mu sprężyn

Dlaczego? Ze względu na ograniczone wyposażenie i słabszy poziom bezpieczeństwa. W samochodzie znalazły się dwie poduszki powietrzne (4 w wersji First Edition), podczas, gdy „nasz” aktualny C3 III generacji ma ich 6 i to już w standardzie. Do tego dochodzą inne elementy wyposażenia wspomagające ochronę pasażerów, które są wymuszone przepisami Unii Europejskiej, a których samochody w Brazylii, przynajmniej na razie mieć nie muszą, jak system rozpoznawania znaków drogowych, alert zmęczenia kierowcy, czy system awaryjnego hamowania.Citroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 008 Wiadomości

Co znajduje się w wersji Feel Pack?

Testowy Citroën C3 Feel Pack to najwyższa, nie licząc specjalnej serii First Edition, wersja modelu, ale z chęcią dodałabym mu kilka opcji. W pierwszej kolejności tempomat, mile widziany byłby obrotomierz i jeszcze składany kluczyk, aby nie uwierał i nie dziurawił kieszeni. Zestaw wspomagający pracę kierowcy, który znalazł się na pokładzie samochodu składa się z ekranu dotykowego, kamery cofania, wskaźnika zmiany biegów, systemu monitorowania ciśnienia w oponach oraz asystenta ruszania pod górkę. Niby niewiele, ale prostota też ma swoje zalety, ot choćby bardziej atrakcyjną cenę.

Citroënowi zależało na młodzieżowym stylu wykończenia wnętrza. Projektanci dopasowali kolory dekoracji na desce rozdzielczej i tapicerce do nadwozia, ale marce nie udało się całkowicie zniwelować ascetycznego charakteru panującego w kabinie. Plastik, z którego wykonano pokrętła może przywodzić na myśl wykończenie Dacii Spring, czy też obecnego na brazylijskim rynku bliźniaczego Renault Kwid E-Tech. Klienci, którzy poszukują przystępnego modelu pewnie będą skłonni wybaczyć Citroenowi słabszą jakość materiałów, podobnie jak obecność zaślepek po lewej stronie kierownicy, które wołają o przydzielenie choćby jednej dodatkowej funkcji. Citroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 026 Wiadomości

Klasyczne i sprawdzone rozwiązania są czasem najlepsze a do tego pozwalają na kolejne oszczędności, dlatego pojazd uruchomimy za pomocą kluczyka i stacyjki, bez przycisku na desce rozdzielczej. Do udogodnień wersji Feel Pack zaliczymy elektryczne szyby z przodu i z tyłu, elektryczne lusterka, trzy gniazda USB (w tym dwa z tyłu) oraz klimatyzację manualną, która znakomicie schłodziła wnętrze w upalny dzień.

Multimedia to duży plus

Francuski producent na szczęście nie zrezygnował z tego, co liczy się dla młodych klientów, czyli nowoczesnych multimediów. Na desce rozdzielczej znalazł się przyjemny w obsłudze wyświetlacz o przekątnej 10 cali. Niebieskie kafelki z białą czcionką są odzwierciedleniem interfejsu ekranu C5 X-a. Ikony uruchamiają się od razu po dotknięciu i właśnie w taki sposób, jaki oczekiwalibyśmy tego od europejskiego C3. Model III generacji pozostawia w kwestii płynności działania multimediów jeszcze odrobinę do życzenia. W kolejnej generacji powinno być już znacznie lepiej. Nawiązanie połączenia z systemem Android Auto nie wymaga posiadania kabla i C3 dogaduje się ze smartfonem bez żadnego problemu.Citroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 025 Wiadomości

Kolumna kierownicy nie ma regulacji odległości, dostępne jest tylko ustawienie góra dół, ale nie przeszkadzało mi to w dopasowaniu wygodnej pozycji. Za kółkiem siedzi się prosto, wysoko i z dobrym polem widzenia na drogę. Nie jest to typowy hatchback segmentu B, a raczej niewielki crossover. W końcu Citroën przyzwyczaił nas do tego, że lubi robić wszystko wedle własnego przepisu.

Zobacz także: Używany Citroën C5 ile kosztują egzemplarze z ostatniego roku produkcji?

Od europejskiego modelu III generacji Citroën C3 jest nieznacznie krótszy i węższy, ale także nieco wyższy. Samochód mierzy: 3981 mm długości, 1733 mm szerokości i 1586 mm wysokości, natomiast osie rozstawione są na 2540 mm. Kabina zapewnia dużo miejsca nad głową, co powinni docenić pasażerowie hojniej obdarzeni wzrostem. A z tyłu? Mnóstwo przestrzeni na nogi i mnóstwo nad głową, prawie jak w wyższym segmencie. Bagażnik ma pojemność 315 litrów i tym samym przewagę 15 litrów nad europejskim C3. Citroën nie zapomniał o dodaniu haczyka do podtrzymania siatek z zakupami.Citroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 052 Wiadomości

Citroën = komfort

Możemy spokojnie uznać, że C3 to „prawdziwy” Citroën, ponieważ jego główną zaletą jest komfort. Na uwagę zasługuje zawieszenie zestrojone z myślą o drogach gorszej jakości, dzięki któremu auto doskonale zdaje egzamin na ulicach Brazylii. Popękany asfalt i dziury są tutaj na porządku dziennym. Na trasie z Kurytyby do miejscowości Morretes znajdowało się ok. 10 km kostki brukowej, w dodatku w niektórych odcinkach w remoncie, co wydłużyło naszą podróż. Na wymagającej trasie z jednej strony doceniliśmy bardzo dobrą amortyzację, ale z drugiej nie podobał nam się hałas dochodzący od strony podwozia. Miękkie zawieszenie oraz prześwit 18 cm pomagają na dziurach i progach zwalniających, które są tu wysokie i mało przyjazne dla podróżujących samochodem. Z pewnością przekonują wielu kierowców o tym, że warto zredukować prędkość do minimum.

Morretes sprawia wrażenie miejscowości oderwanej od rzeczywistości i to nie tylko ze względu na góry i tereny zielone, które otaczają miasteczko, ale także na spokój, sympatycznych, pomocnych ludzi, którym nigdzie się nie śpieszy i powolny tok życia codziennego. Klimatu dodaje zabytkowa architektura z kolorowymi fasadami oraz rzeka, przy której warto choćby na chwilę odpocząć od upału. Turyści zazwyczaj odwiedzają Morretes szlakiem kolejowym, który pozwala uniknąć korków a do tego daje możliwość podziwiania dodatkowej dawki górskich krajobrazów, ale jazda samochodem to dla nas obowiązek i przyjemność jednocześnie dlatego wybraliśmy Citroena ;-)Citroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 037 Wiadomości

Silnik, dynamika, spalanie

Pokonaliśmy Citroenem C3 ponad 150 km z różnymi prędkościami, od ślamazarnej jazdy w korkach w Kurytybie i na przewężeniach po 100 km/h drogą ekspresową. Komfort to duży plus tego samochodu, ale dynamika niekoniecznie. Bez względu na to, czy żądni niskich rachunków za paliwo korzystamy z trybu Eco, czy też nie, jednostka w połączeniu z 6-biegową skrzynią automatyczną jest nastawiona na spokojną i ekonomiczną jazdę. Jeśli podróżujemy z pasażerami musimy uzbroić się w cierpliwość przy rozpędzaniu i wyprzedzaniu C3-ką.

Jednostka 1.6 dysponuje mocą 120 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym 153 Nm. 4-cylindowy silnik wolnossący Flex Fuel pracuje zarówno na benzynie, jak i bardziej przystępnym cenowo etanolu. Tym razem w baku mieliśmy droższą opcję, czyli benzynę. Średnie spalanie widoczne na ekranie za kierownicą jest wyświetlane w km/l, ale w przeliczeniu wyniosło 7,5 l/100 km. Nie jest to zły wynik biorąc pod uwagę wymagający odcinek w ruchu miejskim i korki. W trasie apetyt spada do ok. 6 litrów.Citroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 053 Wiadomości

Ile kosztuje Citroën C3 Feel Pack w Brazylii?

Premiera nowego C3 na rynku brazylijskim odbyła się w 2022 roku i od tamtej pory samochód zdobywa serca klientów. Citroën przekazał już kluczyki do ok. 22 tys. egzemplarzy, co daje modelowi miejsce w pierwszej piątce w tym segmencie. Produkcja odbywa się lokalnie w fabryce w Porto Real w pobliżu Rio de Janeiro.

Samochód bardzo dobrze prezentuje się na tle innych modeli na drogach Kurytyby i jest wygodnym środkiem transportu bez względu na to, czy jedziemy gładkim asfaltem, czy po kostce brukowej. Na plus zasługuje reaktywny ekran dotykowy ze sprawnie działającym systemem multimedialnym oraz przestronna kabina. Cena modelu startuje od 72.990 reali, co w przeliczeniu daje nam ok. 60 tys. zł. Jest to „plus minus” poziom naszej Dacii Sandero. Za wersję Feel Pack zapłacimy oczywiście więcej. Cena testowego modelu wraz z dwukolorowym schematem nadwozia wynosi 100.590,00 reali, a więc ok. 84 tys. zł. W Polsce podstawowa wersja C3 rozpoczyna się od 75.200 zł. Citroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 056 Wiadomości Czy klienci w Europie skusiliby się na brazylijską wersję C3? Na rynku coraz trudniej spotkać tani samochód dla mas wyposażony wyłącznie w podstawowe minimum. Zasady dotyczące bezpieczeństwa ciągle się zmieniają i są coraz bardziej wymagające, ale preferencje klientów również nie pozostają cały czas na jednym poziomie. Pragniemy jeździć wygodniej i mieć jak najwięcej gadżetów na pokładzie. Sukces marki Dacia w Europie pokazuje jednak, że wciąż istnieje zapotrzebowanie na prosty, przystępny samochód. Citroën C3, którego testowaliśmy w Brazylii mógłby znaleźć wielu odbiorców na Starym Kontynencie stając się dobrym konkurentem dla modelu Sandero.

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Citroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 057 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 040 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 039 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 038 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 037 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 036 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 035 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 034 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 033 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 032 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 031 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 030 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 041 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 042 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 043 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 056 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 055 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 054 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 053 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 052 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 051 WiadomościCitroen C3 1.6 Flex FuelCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 048 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 047 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 046 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 044 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 029 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 028 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 013 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 012 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 011 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 010 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 009 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 008 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 007 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 006 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 005 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 004 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 003 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 014 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 015 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 016 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 027 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 026 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 025 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 024 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 023 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 022 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 021 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 020 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 019 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 018 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 017 WiadomościCitroen C3 1.6 120 KM Brazylia 2023 001 Wiadomości
2.3 3 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

Dyrektor marki Dacia, Denis Le Vot

„Nie chcą gadżetów, chcą jeździć” – jak Dacia podbiła Europę bez promocji i bez kompromisów

2025-05-11
dacia 1100 Wiadomości

11 maja 1968 – Narodziny rumuńskiej motoryzacji. Tak rozpoczęła się historia marki Dacia

2025-05-11

Citroën dba o letni komfort kierowców – w Indiach rusza kampania „Citroën Summer Cruise 2025”

2025-05-11

Citroën C15 robi furorę wśród młodych ludzi. Powrót do podstaw i bunt

2025-05-11
Tagi: DaciaCitroenAmeryka ŁacińskaC3Sandero
Udostepnij260Tweet163Udostepnij46
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • UOKiK Peugeoty 308 3008 508 5008 oraz Partner do serwisu Wiadomości

    Ile kosztuje używany Peugeot 3008 2.0 HDi 180 KM z niewielkim przebiegiem?

    4673 udostępnienia
    Udostepnij 1869 Tweet 1168
  • Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy

    2699 udostępnienia
    Udostepnij 1080 Tweet 675
  • Citroën C15 robi furorę wśród młodych ludzi. Powrót do podstaw i bunt

    1494 udostępnienia
    Udostepnij 598 Tweet 374
  • Nowy wymóg EuroNCAP: do samochodów wraca fizyczne sterowanie, ekrany w odwrocie.

    1427 udostępnienia
    Udostepnij 571 Tweet 357

Testy samochodów

peugeot 308 1 2 110 km active 14 Wiadomości
Testy

Test Peugeot 308 1.2 110 Active – klasa premium w Peugeot. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Tomasz Nowicki
2014-12-29
Renault Clio
Testy

Test: Nowe Renault Clio 1.0 TCe 100 – czym przekona nas rywal Peugeot 208 i VW Polo? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2021-05-05
06. test używanego Peugeota 307 Pio307 Wiadomości
Testy

Test: używany Peugeot 307 SW 2.0 16V 2004 – obszerny test i opinie użytkownika. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2018-11-15
c5 1 100 2 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Używany Citroën C5 2002 3.0 V6 207 KM – wygodny i komfortowy samochód klasy średniej z magicznym zawieszeniem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2008-03-13
Nowy Opel Grandland 2025, test pierwsza jazda
Testy

Test: Opel Grandland 1.2 Hybrid 136 na polskich drogach. Pierwsza jazda SUV-em za nami

autor Małgorzata Kozikowska
2024-12-19

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Bartono - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Zbyszek - Leapmotor T03 z rekordem zasięgu. Aż 400 kilometrów na jednym ładowaniu!
  • Inny Anonimowy - Prezydent Francji Emmanuel Macron w nowym luksusowym DS N°8 podczas obchodów Dnia Zwycięstwa
  • Sergiusz - Citroën dba o letni komfort kierowców – w Indiach rusza kampania „Citroën Summer Cruise 2025”
  • Inny Anonimowy - Jaguar szuka nowej agencji reklamowej i leczy rany. Fatalna kampania zachwiała wizerunkiem firmy
  • Inny Anonimowy - Leapmotor C10 REEV w Polsce. Premierowy pokaz na Poznań Motorshow 2025

Zobacz też

UOKiK: Citroëny C4 Picasso, C3 Aircross, Spacetourer, Berlingo, Jumpy IV oraz DS 3, DS 4 i DS 5 do serwisu

Nowa Dacia Duster dostarczona dla klienta bez… kluczyka. Auto zamówione w polskim salonie

Citroën HY w reklamie kawy zbożowej Inka. Tradycyjnie na święta

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
4
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz