Wkrótce po tym, jak Reuteurs opublikował depeszę o zamiarze sprzedania Peugeot, pojawiło się dementi. „Nie ma pośpiechu, jeśli chodzi o zwiększenie kapitału naszej firmy. Rodzina Peugeot jest bardzo przywiązana do marki. Na dzień dzisiejszy mogę potwierdzić, że rozmowy z Amerykanami i Chińczykami trwają, tak jak trwały od trzech lat. Nie ma natomiast planów sprzedaży firmy. Wprowadzamy nowe modele, nasze samochody dobrze sobie radzą a w portfolio mamy kilka prawdziwych hitów – takich jak 308 czy nowe C4 Picasso.” – powiedział, zastrzegając anonimowość, jeden z najbliższych współpracowników rodziny Peugeot.
Równocześnie General Motors wydało oświadczenie, w którym napisał: „Nie jest naszą intencją inwestować dodatkowe fundusze w PSA. Nie będziemy też komentować niepotwierdzonych spekulacji”.
Analitycy rynku wskazują, że Peugeot ma kłopoty z powodu uzależnienia od rynku europejskiego, który ciągle się kurczy. Aktualnie sprzedaż w Europie jest najniższa od 20 lat i w najbliższym czasie raczej się to nie zmieni.
źródło: New York Times
Najnowsze komentarze