Stellantis rozszerza swój program SPOTiCAR na Stany Zjednoczone. SPOTiCAR, który po raz pierwszy został uruchomiony w 2019 roku w 11 krajach w Europie, został stworzony w celu uproszczenia indywidualnych doświadczeń zakupowych klientów i firm, przy wsparciu oferty cyfrowej i wyspecjalizowanych dealerów.
SPOTiCAR oferuje wybór używanych pojazdów marek Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, FIAT, Jeep®, Ram i Wagoneer by Jeep, które są selekcjonowane, oceniane i przygotowywane przez specjalistów w Stellantis, dając klientom dostęp do szerszej gamy pojazdów i usług.
„SPOTiCAR pojawia się w Stanach Zjednoczonych w momencie gwałtownych zmian na szybko rozwijającym się, niezwykle konkurencyjnym i wysoce zdigitalizowanym globalnym rynku samochodów używanych” – powiedział szef sprzedaży w USA Jeff Kommor. „Dzięki SPOTiCAR, Stellantis umacnia swoją pozycję jako operator pojazdów używanych wielu marek. Program ma na celu stworzenie bezstresowego doświadczenia dla klientów poszukujących używanego pojazdu. Kupujący mogą wyszukać wybrany pojazd marki Stellantis za pośrednictwem naszej strony internetowej SPOTiCAR i łatwo określić, gdzie znaleźć najbliższy im pojazd, zanim dokonają ostatecznego zakupu online lub bezpośrednio u dealera”.
Pojazdy SPOTiCAR przechodzą kompleksowe, wielopunktowe kontrole przed sprzedażą klientom oraz oferowane są z zestawem usług:
- minimum trzymiesięczna gwarancja i dostępna gwarancja rozszerzona
- trzymiesięczna pomoc drogowa
- sprawdzenie historii pojazdu i przebiegu
- dostępne usługi, wersje próbne i subskrypcje związane z pojazdem (jeśli są dostępne)
- zwrot kosztów wynajmu samochodu
- różne Opcje finansowania
- doświadczenie w sprzedaży detalicznej zaufanych marek
- profesjonalne doradztwo i wsparcie
Konsumenci mogą kupować i sprzedawać używane pojazdy na SPOTiCAR.com, wprowadzając swój kod pocztowy. System wyświetli wszystkie dostępne pojazdy na danym obszarze.
SPOTiCAR oferuje wybór pojazdów wszystkich marek, w tym Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, FIAT, Jeep, Ram i Wagoneer, za pośrednictwem uczestniczących dealerów w sieci ponad 2600 dealerów Stellantis.
Uruchomienie usługi w Stanach Zjednoczonych jest kolejnym krokiem, który ma pomóc Stellantis w realizacji sprzedaży używanych pojazdów i transakcji w ramach strategii Dare Forward 2030.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze