Nowy Citroën C3 wzbudził ogromne zainteresowanie rynku i sporo komentarzy. Auto zbiera pozytywne opinie. Producent uruchomił też proces rezerwacji, czyli wstępnego zamówienia nowego auta. Jak on wygląda? Postanowiliśmy to sprawdzić.
Tuż po ogłoszeniu premiery nowego Citroëna C3 producent na swojej polskiej stronie umieścił formularze rezerwacyjne. Rezerwacja nie wymaga żadnej wpłaty – wystarczy podać swoje dane i czekać na kontakt ze strony wybranego salonu.
Przy zamówieniu najpierw wybiera się kolor, później podaje się dane kontaktowe. Producent nie uniknął drobnej wpadki, formularz ma kłopoty z polskimi literami, najwyraźniej dlatego, że jest stosowany uniwersalnie w ramach całej Europy.
Po wysłaniu formularza czekaliśmy zaledwie kilka godzin na kontakt – pomimo wybrania preferowanej formy jako e-mail, nastąpił on telefonicznie. Uprzejmy sprzedawca poinformował nas, że jesteśmy na liście oczekujących a samochody pojawią się w Polsce na przełomie roku – wtedy będzie można zrealizować jazdę testową.
Rezerwacja na tym etapie nie wymaga żadnej wpłaty – to jedynie deklaracja zainteresowania nowym modelem. Obecnie można go zamówić jedynie w wersji elektrycznej, korzystając przy tym z rządowego programu dopłat uzyskuje się bardzo korzystną cenę (maksymalna wysokość dopłaty to 27.000 dla osób z kartą dużej rodziny).
Ceny nowego C3 zaczynają się od 110.650 zł za wersję You oraz oraz od 132.100 zł za wersję Max.
Nowego C3 można zarezerwować na tej stronie.
Najnowsze komentarze