208-kę wprowadzono do francuskich salonów 29. marca. W efekcie w czasie niewiele przekraczającym miesiąc zarejestrowano we Francji ponad 19.000 zamówień na to auto. Przeszło połowa zamówionych egzemplarzy, to wersje Allure i Féline.
W kwietniu udział Peugeota w rynku nowych samochodów osobowych wyniósł 16,7% (+0,3 p.p.), zaś w lekkich autach dostawczych 16,1% (+1,2 p.p.).
Oprócz modelu 208 znakomicie sprzedają się modele 3008 i 5008, przy czym ten pierwszy także w bogato wyposażonej, ale oszczędnej odmianie hybrydowej. Na mariaż diesla z silnikiem elektrycznym w modelach 3008 HYbrid4 i 508 RXH zdecydowało się już we Francji ponad 1.600 osób.
Rynek dobrze przyjął również odmiany Family dostępne w gamie 308 SW, 5008, 807, Bipper Tepee oraz Partner Tepee.
Wygląda więc na to, że po paru chudszych miesiącach, Peugeot łapie wiatr w żagle. Cieszy świetne przyjęcie 208 (o tym, jakie to ciekawe auto, możecie poczytać w naszym raporcie z jazd w Portugalii, a wkrótce opublikujemy materiał z polskiej premiery prasowej tego modelu), a wygląda na to, że i Peugeot 4008, który lada dzień trafi do sprzedaży we Francji, też będzie interesującą propozycją.
KG
Najnowsze komentarze