denis le vot dacia 4 Wiadomości
Wiadomości

Dacia nie goni za gwiazdkami EuroNCAP – i ma ku temu swoje powody

autor Tomasz Nowicki
2025-05-17
peugeot 505 rally 01 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot 505 Rally – takiej wersji jeszcze nie widziałeś!

autor Tomasz Nowicki
2025-05-17
peugeot 408 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot 408 – francuska odpowiedź na pytanie: „SUV czy coupe?” – „Tak!”

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
Citroen DS
Wiadomości

Czym naprawdę powinien być samochód?

autor Tomasz Nowicki
2025-05-23
Citroen Visa Plein Air
Wiadomości

Citroën Visa Plein Air, czyli jeden z zaledwie 3000 wyprodukowanych egzemplarzy na sprzedaż

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-23
dacia duster journey 1 Wiadomości
Wiadomości

Nowa Dacia Duster Journey+ 2025 Full Hybrid. Co ma na wyposażeniu i ile kosztuje?

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
jasmine paolini nowa ambasadorka marki alfa romeo 3 Wiadomości
Wiadomości

Alfa Romeo świętuje sukces Jasmine Paolini i jej spektakularne podwójne zwycięstwo na Italian Open

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-20

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Citroën, Peugeot, Renault i Dacia: jak globalne są nasze ulubione marki?
  • Anonimowo - Nowy Jeep Renegade Willys MY 2025
  • Lukasz - Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?
  • Anonimowo - Nowy Opel Frontera z namiotem dachowym już w sprzedaży. Sposób na prosty kamper
  • Marco - Stellantis rośnie szybciej niż konkurencja. Luca Napolitano: „To jasny sygnał, że jesteśmy na właściwej drodze”
  • Krzysztof Gregorczyk - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Anon - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: Citroën Ami w korkach, na wybojach i pod górkę. Czy to idealny pojazd do miasta? Opinie, zużycie prądu, jazda

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2023-03-12
w Testy, Citroen - testy i opinie
Czas czytania 12 minut
1.4k
A A
4
Citroen Ami 055 Wiadomości

Citroën Ami trafił do redakcji Francuskie.pl na pierwszy test. Jak sprawuje się ten niewielki samochód? Jak jeździ? Jakie ma ograniczenia? Czy nadaje się do miasta? Poczytajcie.

Żeby przetestować AMI musieliśmy udać dość daleko. Po zapewnieniu pracownika wypożyczalni, że jesteśmy świadomi ograniczeń, jakie niesie ze sobą prowadzenie Ami i na pewno preferujemy elektryczny mikro pojazd, który ma 75 km zasięgu, rozwija maksymalną prędkość 45 km/h i nie możemy wjechać nim na autostradę, odebraliśmy kluczyki do najmniejszego modelu w gamie francuskiej marki. Jeszcze zanim wsiedliśmy na pokład, stojący na chodniku Citroën Ami oraz fakt, że ktoś na prawdę będzie poruszał się tym pudełkiem na kołach, skupiły na sobie pierwsze zaciekawione spojrzenia i pytania: „Co to jest?” „Czy to w ogóle jest samochód?”

Lista osobliwych cech Citroëna Ami jest bardzo długa i nie chodzi tylko o kształt nadwozia, ale także rozwiązania, które sprawiają, że jest to model tani, lekki (masa wynosi zaledwie 485 kg) i jedyny w swoim rodzaju. Przód łatwo pomylić z tyłem, bo plastikowe panele wykorzystane do produkcji nadwozia są identyczne. Jest to uzasadniony zabieg, który ma na celu ograniczenie kosztów produkcji. Drzwi otwierają się inaczej niż w zwykłym samochodzie, bo jedne w prawą a drugie w lewą stronę a zamiast klamek Citroën umieścił wewnątrz kolorowe tasiemki, które pozwalają zamknąć za sobą drzwi i wydostać się z pojazdu. Osobliwości, dzięki którym Citroën Ami może stać się obiektem żartów można mnożyć, ale to tylko potęguje radość z jazdy jaką dostarcza ten model.

Zobacz także: Citroën AMI po szalonym tuningu. Nie trzeba było długo czekać

Warto przeczytać!

Dacia Bigster

Rynek motoryzacyjny w Polsce – pierwsze 20 dni maja 2025 r.

2025-05-23
nowy Peugeot 5008 1.6 THP 165 KM EAT6

Citroën, Peugeot, Renault i Dacia: jak globalne są nasze ulubione marki?

2025-05-23

Citroën Mehari, ikona, która wciąż inspiruje, ma 57 lat

2025-05-23

Auta elektryczne za 100 euro miesięcznie znów dostępne. Powrót leasingu społecznego we Francji!

2025-05-22

Po wyjaśnieniu zaciekawionym przechodniom, że Ami to właściwie nie samochód, ale czterokołowiec, czyli trochę jak motocykl na czterech kołach z zadaszeniem oraz rozwianiu wątpliwości, że człowiek o wzroście 191,5 cm zamierza zająć prawy „fotel” Citroena ruszyliśmy na podbój Funchal.

Citroen Ami

Jeden Citroën Ami i pasażerów dwóch

Citroen Ami nie miał łatwego zadania, na swoim pokładzie wiózł dwie osoby o łącznej masie, którą spokojnie dałoby się rozłożyć na trzech pasażerów i musiał sprostać wyzwaniu jazdy po górzystych terenach stolicy Madery. Przestrzeni na pokładzie nie brakowało, nawet wysoki pasażer miał nad głową jeszcze kilka centymetrów a przed kolanami zdołał bez większych komplikacji umieścić plecak. Citroën pomyślał o dużym, kolorowym uchwycie, aby bagaż się nie pobrudził. Zgodnie z oznaczeniem znajdującym się na podłodze, po stronie pasażera powinna zmieścić się walizka i choć nie mieliśmy ze sobą tak dużego ładunku, sądzimy że szanse na ulokowanie jej w mikro samochodzie są całkiem spore.

Citroën Ami mierzy zaledwie 2,41 m długości, 1,39 m szerokości i 1,52 m wysokości a więc jest mniejszy nawet od Smarta ForTwo (2,69 m długości, 1,66 m szerokości i 1,55 m wysokości). Wszelkie ruchy w kabinie i próby zmiany pozycji sprawiały, że trącaliśmy się łokciami i ramionami. Pomijając brak swobody ma to swoją pozytywną stronę – jazda Ami zbliża ;-) Zalet czterokołowca jest jednak więcej. Pojazd zmieści się praktycznie w każdym miejscu parkingowym, jest niezwykle zwrotny i wszędzie zwraca na siebie uwagę. Nie da się przejechać Ami niezauważonym. Gdzie tylko się pojawiliśmy, spotykaliśmy uśmiechniętych, zdziwionych lub machających do nas przechodniów. Pozytywnie reagują również kierowcy, którzy nie raz przymknęli oko na dwójkę zagubionych w obcym mieście turystów w niebieskim, plastikowym pudełku.Citroen Ami 046 Wiadomości

Jeśli porównamy Ami do samochodu, którym zgodnie z zapisami prawnymi nie jest, będzie doskwierał nam brak wszelkich udogodnień. Każda Dacia w podstawie może pochwalić się dłuższą listą wyposażenia, ale taki właśnie był zamysł producenta. Im mniej, tym lepiej i oczywiście taniej. O klimatyzacji, systemie nagłośnieniowym, czy otwieranych, chociażby za pomocą korbek szybach możemy jedynie pomarzyć. Aby do wnętrza dostało się świeże powietrze musimy skorzystać z uchylanych okien niczym w Citroenie 2CV.

Brakuje również lusterka wstecznego. Widoczność do tyłu dostarczają dwa maleńkie, okrągłe lusterka boczne. W kabinie otacza nas prostota. Siedzenia są twarde, nie ma miłego w dotyku wykończenia, czy atrakcyjnych wzorów tapicerki. Producent nie pokusił się nawet na ukrycie mocowania pasów bezpieczeństwa.

Bez smartfona ani rusz

Co w takim razie znajduje się w wyposażeniu Citroena Ami? Mamy panoramiczny dach, nawiew, ogrzewanie przedniej szyby, gniazdo USB do ładownia urządzenia mobilnego oraz uchwyt na smartfona ze sprytnym otworem na poprowadzenie kabla do ładowarki. Czy podczas krótkiej jazdy po mieście, potrzeba nam czegoś więcej?Citroen Ami 015 Wiadomości

Urządzenie mobilne nadrabia sporo braków. Zastępuje ekran dotykowy, nawigację, nagłośnienie i system multimedialny. Bardzo podoba mi się pomysł wykorzystania własnego telefonu. Po pierwsze dlatego, że niweluje to wydatek na drogie akcesoria a poza tym i tak zazwyczaj podczas podróży korzystam ze smartfona. Informacje na temat jazdy wyświetlane na ekranie o przekątnej 5 cali i ograniczają się do wskazań prędkościomierza, zasięgu oraz przebiegu autka. Poziom praktyczności podnosi obecność cup holderów oraz plastikowych podstawek pod przednią szybą. Jaskrawy, pomarańczowy kolor akcesoriów dodaje Citroenowi młodzieżowego charakteru, ale ma też swój mankament – cały czas odbija się w przedniej szybie.Citroen Ami 054 Wiadomości

Prowadzenie elektryka Citroena to bułka z masłem. Przekręcamy kluczyk w stacyjce i przyciskami znajdującymi się po lewej stronie siedzenia kierowcy ustawiamy odpowiednie przełożenie. Ami jest stworzony do gładkiego asfaltu. Niestety na naszej trasie idealnych dróg nie było zbyt wiele. Zawieszenie praktycznie w ogóle nie izoluje nas od nierówności i odczuwamy na własnej skórze każdy uszczerbek asfaltu.

Dłuższa jazda po kostce brukowej była udręką, a przed progami zwalniającymi warto ograniczyć prędkość i to znacznie poniżej dopuszczalnej normy, jeśli nie chcemy zaliczyć podskoku wraz naszym wehikułem. Izolacja akustyczna również nie jest najmocniejszą stroną czterokołowca i choć pojazdy elektryczne kojarzą się z ciszą i spokojem, w tym modelu nie uciekniemy od odgłosów otaczającego nas miejskiego zgiełku.

Zobacz test: Citroën C3 Aircross 1.2 130 KM EAT6 – wielki miejski crossover. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

Co denerwuje w Ami?

Citroën Ami potrafi wyprowadzić przyzwyczajonego do komfortowego samochodu kierowcę z równowagi przy różnych sposobnościach i jednocześnie zmusza nas do myślenia, bo nie ma tu nowoczesnych systemów, które robią to za nas. Potrzebujemy dwóch kluczyków: jednego do zamka a drugiego do stacyjki. Nie byłoby to takie złe rozwiązanie, gdyby Ami posiadał centralny zamek. Aby nie narazić się na atak potencjalnego złodzieja, po opuszczeniu czterokołowca musimy pamiętać o zamknięciu kluczykiem najpierw drzwi po lewej, a następnie po prawej stronie, jeśli podróżujemy w duecie. Lekką irytację może wywołać również kierunkowskaz, który nie reaguje na ruchy kierownicy. Po każdym skręcie słyszeliśmy miarowe stukanie do momentu wyłączenia sygnalizacji ruchem dłoni.Citroen Ami 089 Wiadomości

Ruszanie pod górkę odbywa się bardzo sprawnie. Nie ma możliwości, że pojazd nam „zgaśnie”, to w końcu model elektryczny, ale jeśli nie dodamy wystarczającej ilości gazu, przekładnia przestawi się na położenie neutralne i utkniemy na środku skrzyżowania. Prędkość maksymalna Ami wynosi 45 km/h, ale natężony ruch, wąskie uliczki na trasie oraz wyraźnie wyczuwalne pod kołami wyboje nie pozwalały na tak „szybką” jazdę dlatego cały czas poruszaliśmy się wolniej niż maksymalne możliwości pojazdu. Poza tym przy prędkości 30 km/h i tak wydawało się, że jedziemy dwa razy szybciej niż wskazywał prędkościomierz zarówno ze względu na brak amortyzacji, jak i wyciszenia.

Zobacz także: Citroën – cennik detaliczny z 2006 roku. C1 za 31.800 zł, C5 za 83.600 zł

Citroënem Ami do Monte

Do znanej z pięknych rezydencji i bajkowych ogrodów dzielnicy Monte, z której roztacza się wspaniała panorama na miasto i wybrzeże Funchal można dostać się na różne sposoby: pieszo, skuterem, samochodem lub najpopularniejszym środkiem transportu – kolejką linową, ale skoro mamy w rękach Ami, wybraliśmy elektryczną alternatywę. Czy maluch o mocy zaledwie 6 kW (8 KM) będzie w stanie wywieźć dwie osoby pod stromą górę?

Kilka kilometrów pionowej trasy sprawiło, że moje ręce mocniej zacisnęły się na kierownicy a prawa stopa przykleiła do podłogi. Co zrobić, by prędkościomierz w końcu skończył odliczanie? Uff, wreszcie zatrzymał się na 15 km/h a kiedy zrobiło się jeszcze stromiej, na 12 km/h. Niestety nie na długo. Kilkaset metrów przed punktem docelowym przy Ogrodzie Tropikalnym Monte Palace Citroën Ami ponownie zaczął zwalniać.

Gdy na liczniku pojawiła się wartość 5 km/h zdecydowaliśmy się na krótką przerwę. Nasz mały przyjaciel najwidoczniej potrzebował kilku minut, by dojść do siebie po tak dużym wysiłku. Mój pasażer wykończony emocjami zrezygnował z dalszej jazdy. Po odpoczynku, już w pojedynkę ruszyłam w drogę mijając turystów zjeżdżających z Monte na wiklinowych saniach prowadzonych przez ubranych w lokalne stroje Carreiros. Jest to tradycyjny środek transportu używany przez mieszkańców już w XIX wieku, który służył do szybkiego dojazdu do położonej niżej części miasta.Citroen Ami 062 Wiadomości

Nawigacja wywiodła mnie w pole

Kiedy nawigacja oznajmiła „jesteś na miejscu”, w mojej głowie pojawiła się lekka wątpliwość, zwłaszcza że w okolicy nie było spodziewanego publicznego parkingu. Aby spojrzeć dokładniej na mapę i skorygować ustawienie wjechałam na niewielki plac przy drodze. Zanim ustaliłam dokładną lokalizację podbiegł do mnie mieszkaniec dzielnicy i powiedział, że znajduje się na terenie prywatnym. Gotowa do odjazdu usłyszałam, że docelowy parking jest niedaleko, ale właściwie nie ma problemu żeby samochód stał tutaj. Czyżby znów zadziałał urok Ami?Citroen Ami Madera, Funchal 2023

„Nie martw się. Gdyby ktoś pytał powiem, że jesteś my friend” –  powiedział mój nowy znajomy. Propozycja była kusząca, zwłaszcza że ogród botaniczny był widoczny za pobliskimi murami a w pamięci wciąż miałam informację od Google Maps, że jestem u celu. Już za pierwszym zakrętem pożałowałam swojej decyzji. Moim oczom ukazało się kolejne strome wzniesienie i perspektywa kilkunastominutowego spaceru pod górkę. Łatwo nie było, ale cel został osiągnięty. Na koniec pozostało mi jeszcze odnaleźć mojego pasażera, który zagubił się w dzielnicy Monte i z rozpędu zawędrował jeszcze wyżej.Citroen Ami 057 1 Wiadomości

Wyjazd na wzniesienie pozbawił Ami ok. 20 km zasięgu i niestety nie udało się odzyskać nawet połowy z tego podczas drogi powrotnej. Rekuperacja dodała jedynie 4 km autonomii. Jazda w dół była już tylko czystą przyjemnością umiloną czarującymi widokami zza przedniej szyby. Do napełnienia baterii Ami służy zwykłe domowe gniazdko i kabel, który Citroën ukrył w dedykowanym schowku w bocznej części pojazdu. Akumulator elektryka ma pojemność 5,5 kWh i pozwala na pokonanie do 75 km na jednym ładowaniu. Mimo ekstremalnych warunków Funchal większa autonomia na jednodniowe zwiedzanie miasta i tak nie była nam potrzebna.

Jaki werdykt?

Citroena Ami oddawaliśmy z jednej strony z żalem, bo to świetny pojazd do krótkich rund po mieście, ale także z ulgą, bo w końcu mogliśmy przesiąść się do prawdziwego samochodu. Koszt wypożyczenia elektrycznego czterokołowca wyniósł 55 euro za jeden dzień i w Funchal jest traktowany raczej jako ciekawostka dla turystów niż regularny środek transportu. We Francji możemy kupić nowe Ami w cenie 7790 euro (ok. 37 tys. zł). Popularną formą posiadania auta jest wynajem, który kosztuje 19,99 euro na miesiąc po uiszczeniu pierwszej wpłaty w wysokości 3444 euro.

Citroën Ami zdobywa coraz większe zainteresowanie w wypożyczalniach i car sharingach w dużych aglomeracjach i turystycznych miejscowościach. Oprócz „naszego” Ami spotkaliśmy w Funchal jeszcze dwa egzemplarze małego Citroena także należące do wypożyczalni oraz inne francuskie elektryki: Renault Megane E-Tech Electric oraz Zoe. Ami nie jest dostępny w oficjalnej sieci sprzedaży w Polsce, ale mamy nadzieję, że wkrótce się pojawi jako jedyna w swoim rodzaju alternatywa miejskiego transportu.

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Citroen Ami 046 WiadomościCitroen Ami 029 WiadomościCitroen Ami 030 WiadomościCitroen Ami 031 WiadomościCitroen Ami 032 WiadomościCitroen Ami 026 WiadomościCitroen Ami 027 WiadomościCitroen Ami 028 WiadomościCitroen Ami 024 WiadomościCitroen Ami 025 WiadomościCitroen Ami 036 WiadomościCitroen Ami 035 WiadomościCitroen Ami 047 WiadomościCitroen Ami 037 WiadomościCitroen Ami 038 WiadomościCitroen Ami 039 WiadomościCitroen Ami 040 WiadomościCitroen Ami 040 1 WiadomościCitroen Ami 041 WiadomościCitroen Ami 033 WiadomościCitroen Ami 034 WiadomościCitroen Ami 020 WiadomościCitroen Ami 021 WiadomościCitroen Ami 022 WiadomościCitroen Ami 011 WiadomościCitroen Ami 004 WiadomościCitroen Ami 005 WiadomościCitroen Ami 006 WiadomościCitroen Ami 007 WiadomościCitroen Ami 008 WiadomościCitroen Ami 001 WiadomościCitroen Ami 003 WiadomościCitroen Ami 051 1 WiadomościCitroen Ami 010 WiadomościCitroen Ami 009 WiadomościCitroen Ami 023 WiadomościCitroen Ami 018 WiadomościCitroen Ami 019 WiadomościCitroen Ami 016 WiadomościCitroen Ami 017 WiadomościCitroen Ami 012 WiadomościCitroen Ami 013 WiadomościCitroen Ami 014 WiadomościCitroen Ami 015 WiadomościCitroen Ami 057 1 WiadomościCitroen Ami 091 WiadomościCitroen Ami 076 WiadomościCitroen Ami 077 WiadomościCitroen Ami 078 WiadomościCitroen Ami 079 WiadomościCitroen Ami 069 WiadomościCitroen Ami 070 WiadomościCitroen Ami 071 WiadomościCitroen Ami 072 WiadomościCitroen Ami 073 WiadomościCitroen Ami 081 WiadomościCitroen Ami 080 WiadomościCitroen Ami 092 WiadomościCitroen Ami 087 WiadomościCitroen Ami 088 WiadomościCitroen Ami FunchalCitroen Ami 090 WiadomościCitroen Ami 083 WiadomościCitroen Ami 084 WiadomościCitroen Ami 085 WiadomościCitroen Ami 086 WiadomościCitroen Ami 064 WiadomościCitroen Ami 065 WiadomościCitroen Ami 066 WiadomościCitroen Ami 048 WiadomościCitroen Ami 049 WiadomościCitroen Ami 050 WiadomościCitroen Ami 051 WiadomościCitroen Ami 052 WiadomościCitroen Ami 053 WiadomościCitroen Ami 042 WiadomościCitroen Ami 043 WiadomościCitroen Ami 044 WiadomościCitroen Ami 058 WiadomościCitroen Ami 057 WiadomościCitroen Ami 067 WiadomościCitroen Ami 068 WiadomościCitroen Ami 059 WiadomościCitroen Ami 061 WiadomościCitroen Ami 062 WiadomościCitroen Ami 063 WiadomościCitroen Ami 054 WiadomościCitroen Ami 055 WiadomościCitroen Ami 056 WiadomościCitroen Ami 045 Wiadomości
5 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: CitroenAmi
Udostepnij485Tweet303Udostepnij85
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
4 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Peugeot 508

    Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora

    3563 udostępnienia
    Udostepnij 1425 Tweet 891
  • Dacia jest tańsza od najtańszych chińczyków. Europejska marka bije je ceną na głowę

    1847 udostępnienia
    Udostepnij 739 Tweet 462
  • Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?

    1434 udostępnienia
    Udostepnij 574 Tweet 359
  • Fiat Pulse 2026 zaprezentowany. Nowy wygląd i wyposażenie z panoramicznym dachem jako opcja

    3332 udostępnienia
    Udostepnij 1333 Tweet 833

Testy samochodów

Opel Crossland face lifting
Wiadomości

Test: Nowy Opel Crossland 1.2 130 KM – twarz Mokki i wyjątkowo przestronne wnętrze – pierwsza jazda. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2021-02-15
citroen ds5 2013 100 4 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroen DS5 Hybrid4 200 KM – czy to już statek kosmiczny, czy tylko samochód? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2013-08-04
09. Peugeot 301 LPG Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 301 1.6 LPG – najtańsze podróże z lwem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2014-03-10
Zrzut ekranu 2013 11 02 o 23.19.03 Wiadomości
Testy

Test: Dacia Logan MCV 1.2 LPG – tani samochód dla każdego. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Tomasz Nowicki
2013-12-31
22. Nowy Peugeot 408 – pierwsza jazda Wiadomości
Testy

Test: Nowy Peugeot 408 – pierwsza jazda

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-04-27

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Citroën, Peugeot, Renault i Dacia: jak globalne są nasze ulubione marki?
  • Anonimowo - Nowy Jeep Renegade Willys MY 2025
  • Lukasz - Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?
  • Anonimowo - Nowy Opel Frontera z namiotem dachowym już w sprzedaży. Sposób na prosty kamper
  • Marco - Stellantis rośnie szybciej niż konkurencja. Luca Napolitano: „To jasny sygnał, że jesteśmy na właściwej drodze”
  • Krzysztof Gregorczyk - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Anon - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora

Zobacz też

Wyniki sprzedaży Renault – producent odczuwa skutki wycofania z Iranu

Nową Dacią Duster do globalnego bieguna zimna. Jak samochód dał sobie radę przy -53 stopniach?

Citroën AMI w służbie… sklepu zoologicznego. Przyciąga uwagę jak żaden inny

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
4
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz