Citroën z wielkim zawodnikiem na samochodzie? Marka zawsze była znana z wysokiego komfortu i oryginalnych pomysłów na promocję.
Czy w dobie oszczędności, które wprowadza w Stellantis Carlos Tavares, konkurując przy tym o miano najbardziej skąpego człowieka świata z krakusami, można stworzyć coś oryginalnego i wyróżniającego oraz wyjść nieco poza korporacyjny schemat, targety i tabelki? Okazuje się, że owszem.
Citroën AG2R to zespół, który w barwach szewronów ściga się w zawodach kolarskich. Można interesować się sportem lub nie, ale warto docenić pomysł, który zrealizowano w celu promocji drużyny: samochód promocyjny wystylizowano na model HY, przynajmniej z przodu, natomiast na platformie umieszczono gigantyczną postać zawodnika, który zdaje się jechać na aucie jak na rowerze. Za wielkim zawodnikiem jedzie jeszcze trzech mniejszych. Całość wygląda znakomicie i co ważne, uniknięto przesady i nieproporcjonalności a wszystkie figury wykonane są nadzwyczaj starannie, naturalnie.
Do kompletu stworzono też kolarską odmianę modelu C5 Aircross, na dachu którego zamontowano oznaczenia zespołu oraz platformę nawiązującą do wyścigów. Oba auta tworzą zestaw, który znakomicie wygląda na drodze i można go spotkać w miejscu zawodów.
I pozostaje tylko żałować, że Citroën tak mało promuje swój zespół i zawodników oraz to co robią wokół kolarskich zmagań. Takie spektakularne akcje powinny być zdecydowanie szerzej nagłośnione!
Najnowsze komentarze