W tym tygodniu oficjalna strona internetowa poświęcona DS WORLD PARIS, flagowemu salonowi sprzedaży DS zlokalizowanemu w VIII dzielnicy Paryża, zaczyna funkcjonować pod adresem z rozszerzeniem „.paris”. Marka DS została wybrana jednym z siedmiu ambasadorów domeny „.paris” i po raz kolejny wyraźnie zaznacza swoje paryskie korzenie, uruchamiając stronę pod nowym adresem www.dsworld.paris
Paryż jako jedno z pierwszych miast na świecie posiada własną domenę internetową. Marka DS – entuzjastycznie nastawiona do tego pomysłu z racji swoich paryskich korzeni – wraz z Wieżą Eiffla i pięcioma innymi markami wybrana została ambasadorem domeny „.paris”. W dniu dzisiejszym Marka DS uruchomiła stronę internetową paryskiego DS WORLD PARIS pod nowym adres internetowym www.dsworld.paris.
„DS WORLD PARIS, otwarty 27. listopada 2013 roku w samym centrum paryskiego tzw. Złotego Trójkąta, to jednocześnie salon sprzedaży i miejsce nowych doświadczeń i emocji. Eksponowane są w nim modele DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4 i DS 5, które tworzą oferowaną na europejskim rynku gamę DS. Wszystkie te modele produkowane są we Francji. Flagowy salon sprzedaży DS, zaprojektowany w duchu luksusowego butiku, to również miejsce, które poprzez jakość materiałów, design, sposób obsługi gości i proponowane usługi propaguje wartości świata DS. DS to połączenie wyrazistego stylu, wyrafinowania w najdrobniejszych szczegółach i nowoczesnych technologii. Wartości, które kojarzą się również z Paryżem, stolicą mody i luksusu. Wydało nam się zatem oczywiste, że adres strony internetowej poświęconej DS WORLD PARIS powinien mieć rozszerzenie „.paris”.” – oznajmił Philippe Claverol, Dyrektor ds. strategii i relacji z marką DS.
Według Yves’a Bonnefont, Dyrektora Generalnego Marki DS, „właśnie teraz, gdy DS zaczyna funkcjonować jako osobna marka samochodowa, tytuł ambasadora domeny „.paris” jest dla nas ogromnym powodem do dumy. Oddziaływanie Paryża na cały świat idzie w parze z rozwojem naszej Marki na rynkach pozaeuropejskich. Aktualnie w Chinach – pierwszym na świecie rynku samochodowym – kiedy klient kupuje DS, kupuje coś więcej niż samochód, kupuje wyobrażenie Paryża. Zresztą nasz najnowszy model – DS 3 z nowymi reflektorami Xenon Full-LED – łączy technologiczny kunszt z możliwościami personalizacji w postaci nowego motywu dekoracyjnego „Irrésistible Paris”. Jest zatem rzeczą zupełnie naturalną, aby to właśnie DS wspierała Paryż w promowaniu tej innowacji ze świata Internetu. Która z marek obecnych na rynku motoryzacyjnym bardziej niż DS odzwierciedla ducha Paryża?”.
DS WORLD PARIS
27. listopada 2013 roku otwarty został DS WORLD PARIS, nowy salon w całości poświęcony DS. To pierwszy w Europie i drugi na świecie, obok salonu w Szanghaju, flagowy salon sprzedaży marki DS. Paryski salon mieści się przy 33 rue François 1er, w samym centrum tzw. Złotego Trójkąta, w pobliżu Pól Elizejskich. DS WORLD PARIS jest jednocześnie salonem ekspozycyjnym i handlowym, a także powierzchnią prezentującą historię i dedykowaną specjalnie modelom DS: DS3, DS3 CABRIO, DS4 i DS5. To również arena odważnych, inspirowanych wartościami linii DS, wydarzeń artystyczno-kulturalnych oscylujących wokół świata mody, designu, sztuki i gastronomii. Rezydencje artystyczne, wystawy, pokazy mody oraz inne wydarzenia przez cały rok uświetniać będą życie DS WORLD PARIS. Salon otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-19:30, wstęp wolny. www.dsworld.paris
Marka DS
DS stworzona przez CITROËNA w marcu 2010 roku wraz z wprowadzeniem na rynek DS 3, potwierdza aktualnie swoją pozycję marki Premium. Inspirując się tym, co najlepsze we francuskim know-how, DS kontynuuje wartości z zakresu innowacji i wyrafinowania odziedziczone od DS z 1955 roku. Gamę DS, adresowaną do klientów poszukujących nowych form indywidualnego wyrazu, tworzy obecnie 5 modeli: DS. 3, DS. 3 Cabrio, DS 4, DS. 5 i DS 5LS (dostępny wyłącznie w Chinach). Poza bezkompromisowymi atutami w zakresie stylistyki, doznań z jazdy i wyrafinowania, modele DS wyróżniają też awangardowe rozwiązania technologiczne, w szczególności proponowany w DS 5 hybrydowy układ napędowy z silnikiem Diesla Hybrid4. DS sprzedawana jest w Europie za pośrednictwem sieci CITROËNA, w Chinach natomiast dysponuje własną siecią punktów sprzedaży. Dla klientów. W 2013 roku Marka DS potwierdziła swój światowy sukces z wynikiem 120 000 sprzedanych samochodów, uzyskując tym samym łączny wynik ponad 410 000 modeli sprzedanych od momentu wprowadzenia na rynek.
DS ambasadorem Paryża pod adresem www.dsworld.paris
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze