26. kwietnia przed Zachętą – Narodową Galerią Sztuki, odbyło się uroczyste przekazanie kluczyków do modelu DS 5, inaugurujące współpracę galerii z awangardową marką DS Automobiles.
W kwietniu 2016 roku Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki podpisała umowę o współpracy z marką samochodów osobowych klasy Premium – DS Automobiles. W ramach partnerstwa Zachęta będzie korzystać z pojazdów zapewniających niezawodność i odpowiedni poziom wydajności.
Markę DS charakteryzuje wyrafinowany styl. Od zawsze ceni sobie współpracę z wybitnymi projektantami. Dlatego sztuka tworzenia jest wpisana w jej linię programową. Nie przypadkowo swoje 60. urodziny świętowała w paryskim Luwrze. Współpraca z Zachętą jest następnym krokiem w budowaniu relacji z instytucją kultury prezentującą najciekawsze zjawiska w sztuce XX i XXI wieku.
Kluczyki do modelu DS 5 w wersji Sport Chic odebrała w imieniu Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki wicedyrektor Justyna Markiewicz, która podkreśliła, jak ważna dla galerii jest współpraca z partnerami, którzy podobnie doceniają rolę kreacji. Zapewniła jednocześnie, że samochody marki DS będą służyć galerii w celach reprezentacyjnych, ale także także w codziennej działalności.
„To ogromy zaszczyt dla nas jako Marki móc związać się z tak wyjątkową instytucją jak Zachęta. Liczymy, że wysmakowany świat jaki kreuje DS dobrze wpisze się w wyjątkowe tematy i wystawy podejmowane przez Narodową Galerię Sztuki” – dodał PR manager DS Automobiles, Tomasz Mucha.
Jednym z najważniejszych zadań wpisanych w społeczną misję Zachęty jest upowszechnianie sztuki współczesnej, a tym samym ułatwianie odbiorcom z różnych środowisk i grup kontaktu z nią. Galeria posiada bogatą kolekcję – ponad 3.500 obiektów. Zachęta organizuje wystawy czasowe. W jej ponad stuletnich wnętrzach pokazywane były dzieła wybitnych artystów polskich i zagranicznych, m.in. Pawła Althamera, Marlene Dumas, Luca Tuymansa, Jana Lebensteina, Zbigniewa Libery, Daniela Libeskinda, Tadeusza Kantora, Katarzyny Kozyry, Yayoi Kusamy, Niki de Saint Phalle, Wilhelma Sasnala, Aliny Szapocznikow, Wolfganga Tillmansa. Dokumentacja wystaw, wizerunki prac z kolekcji, materiały dokumentacyjne, edukacyjne i większość publikacji udostępniane są na licencjach Creative Commons na stronie internetowej www.zacheta.art.pl.
Marka DS
Francuska marka rodem z Paryża. Oficjalnie powstała 1 czerwca 2014 r. Jej celem jest powrót francuskich samochodów do segmentu premium. Marka DS, czerpiąca z tego, co najlepsze we francuskim know-how, podtrzymuje tradycje innowacyjności, elegancji i stylu, odziedziczone po modelu DS z 1955 roku. Gama DS, stworzona z myślą o klientach poszukujących możliwości wyrażenia swojej osobowości, obejmuje modele DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* i DS 6*. Marka oferuje samochody wyróżniające się wyjątkowym stylem, wyrafinowanymi detalami, szlachetnymi materiałami i zaawansowanymi technologiami, a także hybrydowym układem napędowym z silnikiem wysokoprężnym Hybrid 4×4, oferowanym w DS 5. W Europie samochody marki DS można kupić w DS Store lub w salonach sieci CITROËN dysponujących oddzielną powierzchnią ekspozycyjną dla nowej marki. DS oferuje swoim klientom możliwość poszerzenia kontaktu z marką poza sam produkt dzięki ofercie ekskluzywnych usług premium i przynależności do klubu DS PRIVILÈGE. Od swojego debiutu rynkowego do dnia dzisiejszego marka sprzedała ponad 580 tys. samochodów. www.driveDS.com http://www.driveds.com/
Śledź aktualne informacje o DS na: @DS_Official
*Sprzedawane wyłącznie w Chinach
źródło: DS Automobiles Polska
Najnowsze komentarze