Citroën – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Nowy, 7-osobowy Renault Espace. Ceny rodzinnej wersji modelu

Gabi Rusek autor Gabi Rusek
2025-09-19
w Wiadomości, Renault
Czas czytania 6 minut
1.5k
A A
1
Renault Espace widok z góry przodu i panoramicznego dachu Solarbay

Sprawdzamy ile kosztuje w poszczególnych wersjach nowy Renault Espace. Bardzo komfortowy i nawet bazowej wersji świetnie wyposażony Espace nie należy do tanich. Cena oscyluje przy kwocie 200.000 zł i już w standardzie są m.in. automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja, alufelgi, nowoczesny system multimedialny i system kontroli martwego pola. Jednak i tak, warto dołożyć i kupić wersję wyższą. Dlaczego?

Renault Espace jest oferowany przez markę jako full hybrid E-Tech o mocy 200. Akumulator trakcyjny ma pojemność 2 kWh, czyli słuszną. Za jego zasługą oraz dzięki pracy silników elektrycznych jest szansa na osiągnięcie wyniku opisywanego w katalogu przez producenta – czyli spalania w cyklu mieszanym na poziomie 4,8-litra na 100 km. Skrzynia biegów to 15-sto przełożeniowy automat MMT.

Peugeot 408 – reklama

Zobacz: Nowy Renault Espace i Austral rozpoznają kierowcę po twarzy

Renault Espace – wersje wyposażeniowe

Marka oferuje Espace we współczesnej odsłonie także w wariancie 7-osobowym we wszystkich trzech dostępnych wersjach wyposażeniowych: techno, esprit Alpine i iconic.

 

Renault Espace kokpit
Renault Espace – nowoczesny, „kosmiczny” kokpit nowego Renault Espace z openR link

Już bazowy wariant techno robi wrażenie długą listą elementów wyposażenia. Ma wymienione wyżej alufelgi, system multimedialny openR link z 12-calowym ekranem, dwustrefową, automatyczną klimatyzację, lusterko do obserwowania pasażerów tylnych siedzeń, czujnik martwego pola, ładowarkę indukcyjną, czujniki parkowania z porodu, z tyłu i z boku oraz otwieraną elektrycznie klapę. Brzmi to bardzo dobrze. Kosztuje obecnie 192.900 zł.

Wersja esprit Alpine wyróżnia się wyglądem: ma pakiet stylistyczny nadwozia esprit Alpine z ciemnymi akcentami, większe, ciemne alufelgi, ozdobne listwy progowe oraz detale wnętrza wpływające na bardziej sportowy odbiór całości. To jednak nie są atrybuty, które przesądzają za wyborem tego wariantu. Czynnikiem decydującym jest system 4Control advanced z zawieszeniem wielowahaczowym na tylnej osi, który jest dostępny właśnie od esprit Alpine. A ponieważ Espace to samochód niemały, warto może dopłacić i z większą łatwością wykonywać manewry. Przechodząc do konkretów – średnica zawracania z systemem 4Control wynosi 10,4 m, podczas gdy bez tego systemu Espace techno potrzebuje 11,6 m. Renault Espace esprite Alpine kosztuje 206.900 zł.

 

Renault Espace - wnętrze wersji 7-miejscowej
Renault Espace Iconic – wnętrze wersji 7-miejscowej

Dla chcących więcej Renault oferuje wariant iconic tapicerką ze sztucznej skóry, podgrzewanymi fotelami z przodu, z pamięcią ustawień i funkcją masażu dla kierowcy. Ta wersja ma ponad to: inteligentny aktywny regulator prędkości, Hands Free Parking, system active driver assist i kamerę 3D 360 st. Za Renault Espace iconic trzeba zapłacić 216.900 zł.

Zobacz: Renault Austral, Espace i Rafale manewrują w mieście jak Clio. System czterech kół skrętnych 4Control advanced

Renault Espace – opcje dodatkowo płatne

 

Renault Espace - widok profilu nadwozia
Renault Espace – widok nadwozia z profilu z dachem panoramicznym Solarbay

Cena, którą trzeba zapłacić za nowe Espace jest spora, jednak do tej kwoty trzeba doliczyć przykładowo 7.000 zł, niezależnie od kupowanej wersji, za panoramiczny dach Solarbay. Kupując wersję esprit Alpine można zdecydować się na szary, satynowy lakier za 7.500 zł, dostepny za wyższą kwotę od pozostałych i tylko dla tego wariantu.

Wersje techno i esprit Alpine można, dokupując pakiety doposażyć „ścigając” funkcjami topowy wariant iconic. Nie jest on jednak zupełną „full opcją”, dla przykładu i do niego można dokupić pakiet advanced windscreen z podgrzewaną przednią szybą i dużym wyświetlaczem HeadUp oraz pakiet Harman Kardon z 11 głośnikami za 4.500 zł.

Dla zainteresowanych – szczegóły wyposażenia poszczególnych wersji.

Wyposażenie wersji techno:

  • felgi aluminiowe 19″ komah
  • relingi dachowe
  • openR link 12″ DAB, nawigacja, usługi Google
  • zespół zegarów i wskaźników z kolorowym 12,3-calowym ekranem TFT
  • funkcja łączności z usługami online na 5 lat
  • ładowarka indukcyjna
  • system multi-sense (3. generacji) z funkcją living lights
  • 2 gniazda USB-C z przodu + 2 gniazda USB-C z tyłu
  • klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
  • wysoka konsola między przednimi fotelami z podłokietnikiem
  • lusterko do obserwowania pasażerów 2. i 3. rzędu siedzeń
  • elektrycznie otwierana klapa bagażnika
  • kierownica pokryta tworzywem Fraganza (TEP)
  • oświetlenie ambiente wnętrza
  • funkcja automatycznej zmiany świateł drogowych na mijania (AHL)
  • tylne światła LED z efektem włókien 3D
  • światła do jazdy dziennej LED
  • system ostrzegający pieszych (AVAS)
  • system wspomagania nagłego hamowania podczas jazdy do tyłu (R-AEB)
  • systemy automatycznej regulacji prędkości (OSP/TSR/ISA)
  • czujniki parkowania tył, przód, bok
  • system multi collision brake (MCB)
  • przygotowanie do montażu alkotestu
  • system awaryjnego utrzymywania pasa ruchu (ELKA)
  • aktywny system wspomagania nagłego hamowania (AEBS)
  • system kontroli bezpiecznej odległości (DW)
  • aktywny regulator prędkości (ACC)
  • system kontroli zmęczenia kierowcy (DDAW)
  • system kontroli martwego pola (BSW)
  • łopatki za kierownicą do regulacji siły rekuperacji
  • automatyczny, elektromechaniczny hamulec postojowy
  • system my safety shield
  • funkcja bezpiecznego wysiadania (OSE)
  • system kontroli ciśnienia w oponach (pośredni)

Wyposażenie wersji esprit Alpine:

  • felgi aluminiowe 20″ altitude
  • pakiet stylistyczny nadwozia esprit Alpine
  • ozdobne listwy progowe
  • pakiet stylistyczny wnętrza esprit Alpine
  • szara tapicerka materiałowa
  • kierownica Alpine pokryta tworzywem Fraganza (TEP)
  • 4Control advanced z zawieszeniem wielowahaczowym na tylnej osi

Wyposażenie wersji iconic:

  • felgi aluminiowe 20″ effie
  • podgrzewane fotele przednie
  • fotele przednie regulowane elektrycznie z pamięcią ustawień, z funkcją masażu dla kierowcy
  • oświetlenie podłoża z lusterek bocznych
  • elektrycznie i bezdotykowo otwierana klapa bagażnika
  • podgrzewana kierownica pokryta tworzywem Fraganza (TEP)
  • tapicerka ze skóry ekologicznej
  • elektrycznie regulowane i składane lusterka boczne z pamięcią
  • inteligentny aktywny regulator prędkości (i-ACC)
  • czujniki parkowania tył, przód, bok + Hands Free Parking
  • system active driver assist (ADA)
  • kamera 3D 360 st.

 


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Renault Espace widok z góry przodu i panoramicznego dachu SolarbayRenault Espace - widok profilu nadwoziaRenault Espace kokpitRenault Espace wnetrze wersji 7 miejscowej Wiadomości
2.3 3 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

renault master Wiadomości

Nowy Renault Master ponownie bezkonkurencyjny – „Best Large Van 2026” według Parkers

2025-11-10
renault twingo 1 Wiadomości

250 dziennikarzy z całej Europy obejrzało nowe Renault Twingo. Zielona ikona wraca na scenę!

2025-11-10

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 45-46/2025. Renault Captur bardzo ceniony przez właścicieli!

2025-11-10

Zaskakujące wyznanie w autobiografii nieżyjącego już szefa Renault

2025-11-09
Tagi: RenaultEspace
Udostepnij513Tweet321Udostepnij90
Gabi Rusek

Gabi Rusek

Z zawodu i wykształcenia projektantka krajobrazu. Wielbicielka dobrego designu i nieszablonowych koncepcji, również w motoryzacji. Design nadwozi śledzi od czasu fascynacji pracą Zbigniewa Maurera dla Alfa Romeo. Z zamiłowania rysuje - także samochody

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • hdi 2 scaled Wiadomości

    2.0 HDi – prawdopodobnie najlepszy silnik świata wciąż godny uwagi

    15095 udostępnienia
    Udostepnij 6038 Tweet 3774
  • Silnik PureTech 1.2 – różnice między wersjami 6.2 a 6.3. Co zmieniło się w nowszej generacji?

    2353 udostępnienia
    Udostepnij 941 Tweet 588
  • Polski promocyjny cennik nowych samochodów Dacia – listopad 2025.

    6434 udostępnienia
    Udostepnij 2574 Tweet 1609
  • Nowa Dacia C-Neo: kompakt, który może wstrząsnąć segmentem C za bardzo niską cenę

    4438 udostępnienia
    Udostepnij 1775 Tweet 1110

Testy samochodów

Nowa Dacia Jogger Hybrid,
Testy

Test: Dacia Jogger 1.6 Full Hybrid: czy to dobry samochód? Tysiąc kilometrów za nami

autor Tomasz Nowicki
2024-11-16
C2 VTS
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C2 1.6 VTS 122 KM 2006 – czterosobowy samochód ze sportowym zacięciem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2006-08-04
citroen c1 2015 9 300x2001 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroen C1 – pierwsza jazda. Wrażenia, opinie, ciekawostki. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Tomasz Nowicki
2014-07-07
dacia sandero 2025 ego g lpg 4 scaled Wiadomości
Testy

Test: Nowa Dacia Sandero 1.0 ECO-G LPG 100 KM. Jeździliśmy najpopularniejszym samochodem Europy

autor Małgorzata Kozikowska
2025-04-16
Renault Megane Grandtour
Testy

Test: używane Renault Megane Grandtour 1.3 TCe 140 KM – sposób na młode auto z niewielkim przebiegiem. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-12-05

Najnowsze komentarze

  • Vvvv - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Arczi_NH - Ile samochodów wyprodukowała Dacia w październiku 2025 roku w Rumunii?
  • Gundaz - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Inny Anonimowy - RAM Rampage: amerykański duch, brazylijska energia, europejski debiut
  • Robert - Używana Dacia Lodgy – niezbyt urodziwa, szalenie praktyczna i tania
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia

Zobacz też

Nowy Peugeot 308 SW EAT8 130 KM – zaczynamy test

Złoty Klucz Jakości dla Renault

Citroen XM i Peugeot 605. Te niezwykłe klasyki skończą w tym roku 32 lata!

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz