Już w najbliższy weekend w halach Warsaw Expo w Nadarzynie odbędzie się czwarta edycja targów Warsaw Motor Show. Wśród wystawców obecne będzie także PSA Retail, prezentujące najnowsze modele marek Peugeot, Citroën i DS Automobiles.
Targi Warsaw Motor Show to jedno z największych wydarzeń motoryzacyjnych w Polsce. Poprzednie trzy edycje odwiedziło łącznie ponad 300 tys. widzów. Przeszło 200 wystawców zaprezentuje się na terenie Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, nie zabraknie też polskich premier nowych modeli. W programie targów są także pokazy sportowe oraz udział zaproszonych gości, m.in. brytyjskiego dziennikarza Richarda Hammonda, Gosi Rdest, Karoliny Pilarczyk, Bartka Ostałowskiego oraz popularnych youtuberów motoryzacyjnych.
PSA Retail zaprezentuje na Warsaw Motor Show swoje trzy marki: Peugeot, Citroën i DS Automobiles. Każda z nich na swoim stoisku pokaże najnowsze i najbardziej popularne modele z oferty.
Peugeot
Gwiazdą stoiska Peugeot będzie niewątpliwie nowy Peugeot 508. Zaprezentowany na tegorocznym salonie samochodowym w Genewie Peugeot 508 zachwyca swoim oryginalnym designem akcentującym agresywną i muskularną sylwetkę. Nowy model powstał na modułowej platformie EMP2, co sprawia, że jest bardziej kompaktowy i zwarty niż jego poprzednik. Dostępny jest z silnikami PureTech oraz BlueHDi oraz automatyczną przekładnią EAT8. Samochód oferuje także spektakularne wnętrze z nową wersją Peugeot i-Cockpit® oraz wiele nowoczesnych rozwiązań, takich jak system Night Vision, adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go i system autonomicznego parkowania Full Park Assist.
Obok Peugeot 508 kolejną nowością w gamie marki jest model Rifter, który zastąpił popularnego Partnera Tepee. Nowy model zwraca uwagę zdecydowanie innowacyjną sylwetką nawiązującą do SUV-ów. Łączy rasowy styl z mocną budową. Peugeot Rifter kontynuuje tradycje uniwersalnych, modularnych i praktycznych samochodów. Jest dostępny w dwóch długościach nadwozia (4,40 m lub 4,75 m), w wersjach z pięcioma lub siedmioma miejscami siedzącymi.
Oprócz tych modeli Peugeot wystawi gamę dobrze już znanych i bardzo popularnych samochodów z segmentu SUV: modele Peugeot 2008, 3008 (zwycięzcę prestiżowego konkursu Car of the Year w 2017 roku) i 5008.
Citroën
Citroën Berlingo, Spacetourer, C3, C3 Aircross oraz nowy C4 Cactus będą na Warsaw Motor Show reprezentować markę spod znaku szewronów. Model C3 jest polskim klientom doskonale znany – od swojej premiery w 2016 r. zdobył serca wielu kierowców. Tylko w tym roku sprzedano 3.150 egzemplarzy. Liczne możliwości personalizacji, bogata oferta systemów multimedialnych i asystujących oraz unikatowy styl to silne atuty tego zwinnego i praktycznego samochodu.
Nowy SUV C3 Aircross to także sprawdzony przebój sprzedaży. Sukces wynika z jego zalet: 90 kombinacji wyglądu zewnętrznego i pięć wariantów wystroju wnętrza, zaawansowane technologie obejmujące 12 systemów wspomagania prowadzenia, obszerne i komfortowe wnętrze zaprojektowane w myśl programu „Citroën Advanced Comfort®” oraz nowoczesne silniki PureTech i BlueHDi przekonały w tym roku przeszło 1200 klientów.
Na stoisku znajdą się dwie tegoroczne premiery: nowy C4 Cactus ma dla marki szczególne znaczenie w rozwoju programu „Citroën Advanced Comfort®”. Nowatorskie fotele, zapewniające wyjątkowy komfort podróżowania, dostępne po raz pierwszy w Europie zawieszenie z ogranicznikami hydraulicznymi Progressive Hydraulic Cushions (PHC)™ oraz skuteczny pakiet wyciszenia kabiny czynią z niego model o wzorcowym poziomie komfortu. Citroën Berlingo to trzecia już generacja samochodu, który zapoczątkował segment kombivanów. Jego najnowsze wcielenie jest całkowicie spójne z linią ostatnich modeli marki. Nowy Citroën Berlingo jest teraz dostępny w dwóch długościach nadwozia M i XL (4,40 m lub 4,75 m), w wersjach z pięcioma lub siedmioma miejscami siedzącymi.
DS Automobiles
Na stoisku DS Automobiles będzie można zobaczyć flagowy model DS7 Crossback, reprezentujący drugą generację samochodów tej marki. DS Automobiles odwołuje się do paryskiego luksusu i kapitalizuje styl i najlepsze tradycje francuskiego designu, wyrafinowanej technologii i awangardowego stylu: cech, które sprawiły, że model DS19 z 1955 r. stał się ikoną francuskiej motoryzacji i swych czasów. SUV DS 7 Crossback, pierwszy pojazd opracowany w całości przez inżynierów DS Automobiles, realizuje wszystkie postawione przed nim zadania. Samochód ten może być napędzany nowoczesnymi silnikami PureTech o mocy 130 KM, 180 KM i 225 KM – dwie najmocniejsze wersje współpracują z automatyczną, 8-stopniową przekładnią EAT8. Dostępne są także silniki wysokoprężne BlueHDi o mocy 130 KM i 180 KM. DS 7 Crossback oferowany jest w czterech wersjach wyposażenia: Chic, Be Chic, So Chic i Grand Chic. Tę ostatnią wyróżniają m.in. aktywne reflektory Full LED, wbudowana nawigacja DS Connect Navi 3D on-line, system DS Connect Box oraz oświetlenie wnętrza PolyAmbient.
Stoiska marek PSA Retail będzie można odwiedzić w hali F Ptak Warsaw Expo. Targi rozpoczną się w piątek, 16. listopada, o godz. 12:00. Piątek będzie przeznaczony dla mediów – tego dnia będą miały miejsce premiery, konferencje prasowe i panele merytoryczne. W sobotę i niedzielę targi będą dostępne dla odwiedzających. Więcej informacji o biletach i godzinach otwarcia na stronie organizatora: www.warsawmotorshow.com.
źródło: PSA Polska
Najnowsze komentarze