Renault wprowadziło specjalną bogato wyposażoną serię Winter Edition na wybranych modelach osobowych z gamy 2018. Wprowadzeniu serii Winter Edition towarzyszy kampania reklamowa z udziałem skoczków narciarskich. Od 2017 roku Renault Polska jest Partnerem Oficjalnym Polskiego Związku Narciarskiego.
Na wszystkich, którzy dołączą teraz do „drużyny Renault” – zgodnie z hasłem kampanii reklamowej – czekają samochody w wyjątkowo atrakcyjnych cenach z zyskiem nawet do 23.000 zł.
Wprowadzona seria limitowana Winter Edition zgodnie ze 120-letnią tradycją marki Renault – to samochody z pakietem rozwiązań, które ułatwiają życie kierowcom na co dzień. Samochody oferowane w ramach serii limitowanej Winter Edition zostały wyposażone w rozwiązania EASY LIFE, mające wpływ na komfort podróżowania dzięki klimatyzacji i radiu z bluetooth, czujnikom światła i deszczu czy nawigacji (R&Go w Clio, Media Nav w Captur i R-Link w pozostałych modelach). Łatwe parkowanie zapewnią systemy wspomagające. Modele z serii limitowanej Winter Edition są oferowane z kartę Renault, z możliwością funkcji „hands free”, ułatwiającą bezkluczykowy dostęp do auta.
Oferta Winter Edition obejmuje doskonale wyposażone samochody w atrakcyjnej cenie wraz z oponami zimowymi od 1 zł.
W serii limitowanej Winter Edition otrzymamy Clio w cenie 43.900 zł, Clio Grandtour – 46.900 zł, Captur – 59.900 zł, Megane – 69.900 zł, Megane Grandtour – 71.900 zł, Scenic – 89.900 zł, Grand Scenic – 94.900 zł, Talisman – 117.900 zł, Talisman Grandtour – 121.900 zł oraz Koleos – 131.900 zł.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze