Tuż po Nowym Roku w mediach, w tym w programach telewizyjnych, ruszy kampania reklamowa Citroëna C5 Aircross – SUV-a klasy komfort. My już dziś możemy Wam pokazać clip, który będzie emitowany w krajach Europy. Film ów prezentuje groźne zjawiska atmosferyczne w kontrze do niezmąconego niczym spokoju panującego na pokładzie SUV-a klasy komfort.
https://youtu.be/QwrpZAtLSmw
Co więcej – twórcy filmu twierdzą, że przygoda jest dopiero na końcu podróży, a nie w jej trakcie. Podkreślają najważniejsze zalety SUV-a klasy komfort: zawieszenie samochodu Progressive Hydraulic Cushions®, trzy niezależnie ustawiane fotele w drugim rzędzie, dwadzieścia systemów wspomagających kierowcę oraz bagażnik o pojemności od 580 do 720 litrów (zależnie od położenia foteli drugiego rzędu, ale jeszcze przed ich złożeniem!).
„To kampania inspirowana oczekiwaniami klientów, dowodząca, że wsłuchujemy się w głosy tych, którzy nie chcą SUV-a wyłącznie dla wizerunku. C5 Aircross to SUV, który pozwala stawić czoła najbardziej wymagającym drogom, a jednocześnie cieszyć się prawdziwym komfortem na pokładzie. Dzięki wygodnej podróży jesteś w 100% gotowy do rozpoczęcia przygody zaraz po dotarciu na miejsce!” – twierdzi Arnaud Belloni, Dyrektor ds. Marketingu i komunikacji marki Citroën.
Powyższ film będzie emitowany we Francji i innych krajach Europy od 3. Stycznia 2019 roku. Na niektórych rynkach może się pojawić później. Wyżej pokazaliśmy Wam wersję trwającą minutę, ale przygotowano też clip skrócony do 30 sekund. Ścieżka dźwiękowa pochodzi od formacji YEAST, z jej utworu „Black nights”.
Dodajmy, że Citroën C5 Aircross – SUV klasy komfort – jest jednym z siedmiu finalistów prestiżowego konkursu Car of the Year 2019.
Krzysztof Gregorczyk; video i zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze