Wizualizacja przyszłej generacji Peugeota 308 pojawiła się w dolnej części okładki aktualnego wydania tygodnika MOTOR. To jedyny nadsekwański akcent strony tytułowej. A co w środku pisma?
MOTOR nr 22 (3440) z 27.V.2019
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką) + 16 (dodatek „MOTOR Retro”)
Cena: 2,49 zł
Koszt 1 strony: blisko 3,9 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, Peugeot, Renault
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C-Crosser, 203, 301, 304, 306, 307, 308, 309, RCZ, Caravelle, Megane
Na stronie 4. pokazano dwa zdjęcia, na których widać Renault Megane R.S. Trophy-R na torze Nürburgring. Francuski hot hatch pobił rekord okrążenia Nordschleife dla seryjnych samochodów napędzanych na przednią oś.
Większy materiał poświęcony przyszłej generacji Peugeota 308 znajdziecie na stronach 6-7. Traficie tam nie tylko na wizualizację tego auta, ale też na przypomnienie kilku ciekawych aut kompaktowych francuskiej marki. Pokazano tam takie modele Peugeot, jak 301 Coupe z 1932 roku, 203 Decouvrable z 1948 roku, rok młodsze 203 Familiale, 304 Coupe z 1970 roku, 309 GRi z 1989 roku, 306 sedan z 1995 roku, czy 307 CC z 2003 roku. Na koniec de facto kompaktowy, ale realnie dwuosobowy Peugeot RCZ R.
W tekście jest sporo gdybania, ale niepozbawionego sensu. Raczej nie będzie wersji elektrycznej, ale za to niemal na pewno pojawią się hybrydy. Również taka usportowiona, o mocy przeszło 300 KM. Stylistyka? AUTO ŚWIAT obstaje przy tej znanej już z najnowszych generacji 508 i 208. Auto ma się pojawić w przyszłym roku.
Citroëna C-Crossera wspomniano na stronie 39. wśród innych SUV-ów dostępnych z siedmiomiejscowymi nadwoziami.
Na stronach XIV-XV dodatku MOTOR zamieścił Kalejdoskop Samochodów Sportowych. Znalazły się tam Abarth Simca oraz Renault Caravelle.
Z kolei na ostatniej stronie dodatku pokazano Peugeota 308 GTI i podano jego podstawowe dane techniczne. Na tej samej stronie znajdziecie też wzmiankę o Renault, które przegrało z Toyotą rywalizację o wybudowanie fabryki samochodów w Brazylii. Jednakże francuski koncern jest w tym kraju obecny i odnosi spore sukcesy.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o francuskich samochodach w aktualnym numerze.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze