Jako istotny gracz na rynku samochodów dostawczych od 120 lat, Grupa Renault ulepsza swoją gamę lekkich pojazdów użytkowych o poprawioną stylistykę, systemy łączności i funkcje oczekiwane przez klientów. Aby jeszcze bardziej zadowolić swoich profesjonalnych klientów, nowe lekkie samochody dostawcze mogą pochwalić się poziomem jakości porównywalnym z samochodami osobowymi. Oto Nowy Master i Nowy Trafic.
Od wprowadzenia na rynek w 1980 roku, Master i Trafic stały się podstawowymi modelami na rynku lekkich samochodów dostawczych, sprzedając się w ponad czterech milionach sztuk. Aby odpowiedzieć na nowe potrzeby klientów, Nowy Master i Nowy Trafic zyskały mocniejszą konstrukcję, układy napędowe i silniki. Bogate wyposażenie, komfort użytkowania i wszechstronna niezawodność, to cechy, za które profesjonaliści tak cenią te modele.
Już w kwietniu br. anonsowaliśmy, że Renault odnawia swoje dwa największe lekkie auta użytkowe. Pisaliśmy, że pojawiają się Nowy Master i Nowy Trafic. Dziś wiemy już, że w salonach pojawią się po wakacjach. Ale też stanowią ważny element w ofensywie Renault. Poprzez poprawę standardów w zakresie lekkich samochodów dostawczych i transportu pasażerskiego, Grupa Renault potwierdza swoją determinację, aby stać się z lidera europejskiego liderem światowym w zakresie aut użytkowych, co jest zgodne z celami planu strategicznego Drive the Future (2017-2022).
Ta wielka ambicja opiera się na wymiernych celach:
– zwiększenia sprzedaży samochodów dostawczych o ponad 40%;
– podwojenia udziału w rynku z obecnych 24% do 50%;
– pozostanie liderem w zakresie elektrycznych lekkich pojazdów użytkowych, wprowadzając na rynek elektryczne wersję wszystkich swoich samochodów dostawczych (z wyjątkiem pick-upów);
– zostanie światowym liderem w segmencie lekkich samochodów dostawczych ze sprzedażą ponad 2,5 miliona sztuk rocznie, dzięki Aliansowi z Nissanem i Mitsubishi.
Niewątpliwie Nowy Master i Nowy Trafic pomogą w osiągnięciu tych celów.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze