Citroen zaprezentował nową reklamę modelu C5 Aircross Hybrid. W zabawnym filmie producent przedstawia zalety nowego modelu. Podróżując hybrydowym SUV-em można docenić ciszę, zwłaszcza gdy na pokładzie znajduje się niewygodny pasażer.
Marka spod znaku szewronów przykłada dużą wagę do komfortu, co dotyczy zarówno zawieszenia, wytłumienia, jak i foteli. Na rynek wchodzi Citroen C5 Aircross w wersji hybrydowej, który ma dodatkową zaletę w zakresie wygody a mianowicie: ciszę podczas jazdy z wykorzystaniem wyłącznie silnika elektrycznego. W trybie zeroemisyjnym pojazd potrafi pokonać do 55 km.
Film, który zrealizowano we współpracy z agencją Traction prezentuje podróż Citroenem C5 Aircross Hybrid trzech współpracowników. Mężczyzna siedzący z tyłu ma bardzo wiele do powiedzenia na każdy temat i… nie przestaje mówić przez całą podróż. Entuzjazm niekoniecznie udziela się kolegom, a w niekończącym się monologu mężczyzna przechodzi od jednego tematu do drugiego nie oszczędzając technicznych terminów. Kierowca i pasażerka siedzący z przodu są bezsilni. Jedynie co im pozostaje, to wymiana zmęczonych spojrzeń stęsknionych za choćby odrobiną ciszy i spokoju. Gadatliwy lider rozpoczyna tyradę na temat komfortu jazdy samochodem i podkreśla, że wolałby jechać autem elektrycznym. Kierowca korzysta z okazji, aby włączyć tryb elektryczny. W kabinie pasażerskiej zapada kompletna cisza.. wreszcie.
Nowy film reklamowy Citroena C5 Aircross wyreżyserowany przez Didiera Barcelo wkrótce pojawi się w sieciach społecznościowych a od września w telewizji w całej Europie.
Najnowsze komentarze