Peugeot wprowadza kilka zmian w swoim kompaktowym modelu 308. Chociaż nadwozie nie zostanie zmodyfikowane, sporo nowości czeka nas we wnętrzu a poszczególne poziomy wyposażenia są bogatsze. Przede wszystkim trafił tam w końcu i-cockpit, znany z nowszych modeli. To jednak nie koniec zmian.
Po wyprodukowaniu 1,5 miliona egzemplarzy, Peugeot 308 przechodzi modernizację. Zmiany obejmują przede wszystkim wnętrze. Nowy i-cockpit, adaptacyjny tempomat, automatyczne hamowanie awaryjne, ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu oraz ostrzeżenie dla kierowcy zwiększają bezpieczeństwo podróżowania. Zewnętrznie zmiany są minimalne: nowy kolor „Bleu Vertigo” i nowe aluminiowe felgi to w zasadzie wszystko na co możemy liczyć pod tym względem.
Już w najtańszej wersji znajduje się dwustrefowa klimatyzacja automatyczna.
Benzynowe opcje silnikowe:
- 1.2 PureTech 110 KM S&S BVM6
- 1.2 PureTech 130 KM S&S BVM6 lub EAT8
- 1.6 PureTech 260 KM S&S BVM6
Wysokoprężne opcje silnikowe:
- 1.5 BlueHDi 100 KM S&S BVM6
- 1.5 BlueHDi 130 KM S&S BVM6 lub EAT8.
Następca aktualnego modelu pojawi się na rynku dopiero za dwa lata. Do tego czasu Peugeot 308 ma konkurować bogatym wyposażeniem, wysoką jakością wykończenia wnętrza i dobrym stosunkiem ceny do możliwości.
Cennik nowego Peugeot 308
Najtańszy Peugeot 308 z manualną skrzynią biegów i silnikiem 1.2 110 KM kosztuje 79.100 zł za wersję hatchback oraz 83.900 zł za wersję SW (kombi). Najdroższy GTi Peugeot Sport to wydatek 143.900 zł.
Pobierz pełen cennik Peugeot 308 2020. Więcej informacji o modelu znajdziesz na stronie Peugeot.pl.
Aktualne promocje na model 308 dostępne są w poszczególnych salonach Peugeot.
Najnowsze komentarze