W Polsce to by się zdarzyć nie mogło, ale we Francji – jak najbardziej! Peugeot jest marką samochodową z najlepszym wizerunkiem wśród wszystkich marek! Pokonał nie tylko rodzimych rywali, ale też marki niemieckie.
Według badania przeprowadzonego przez YouGov, Peugeot jest marką w sektorze motoryzacyjnym, która ma najlepszy wizerunek wśród francuskiej opinii publicznej. YouGov to międzynarodowa internetowa firma zajmująca się badaniami rynku, założona w Wielkiej Brytanii w maju 2000 roku. Grupa YouGov ma 21 biur na całym świecie, w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Europie, krajach skandynawskich i na Bliskim Wschodzie.
YouGov przeprowadził badania na reprezentatywnej próbie prawie 14.000 osób. Badanie to pozwala lepiej zrozumieć profil klientów marki. Wynika z niego, że 79% właścicieli docenia fakt, że ich pojazd jest dobrze dostosowany do rodziny, 36% podobają się reklamy marki, a 31% badanych kupuje pojazdy wyprodukowane w ich kraju.
Ten olbrzymi sukces jest ukoronowaniem przesunięcia na wyższy poziom zapoczątkowanego przez Peugeot kilka lat temu, poprzez odważną stylistykę i bezkompromisowe wrażenia z jazdy. Oprócz tych cech, niezawodność i jakość postrzegana na najwyższym poziomie sprawiają, że marka Peugeot jest światowym punktem odniesienia od 210 lat.
„W przededniu obchodów 210-lecia jesteśmy bardzo dumni, że zajmujemy pierwsze miejsce pod względem wizerunku wśród francuskiej opinii publicznej. Jest to nagroda za kilkuletnią pracę zespołu inżynieryjnego, projektowego i dystrybucyjnego” – powiedział Guillaume Couzy, dyrektor Peugeot France.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: Peugeot / YouGov
Najnowsze komentarze