Dacia jest trzecią najlepiej sprzedającą się marką samochodową w Polsce wśród klientów indywidualnych. To nie koniec, bo rośnie też ilość firm oraz instytucji, które wybierają właśnie te auta dla siebie. Dacia zdobywa rynek dzięki bezkonkurencyjnemu stosunkowo możliwości do ceny.
Dacia zmienia obecnie swoją identyfikację wizualną. Nowe logo i nowy wystrój salonów mają podkreślać najważniejsze cechy takie jak praktyczność i solidność oraz realizację najważniejszych potrzeb klientów. A sprzedaż ciągle rośnie, mimo a może właśnie dzięki kryzysowi na rynku motoryzacyjnym.
Zobacz: Dacia Duster 150 EDC – SUV z automatem
Sukces ten możliwy był między innymi dzięki wprowadzeniu do sprzedaży pojazdów wyposażonych w fabryczną instalację gazową. LPG jest dzisiaj jednym z najsilniejszych argumentów sprzedażowych Dacii bowiem niskie koszty eksploatacji są przy dzisiejszych, bardzo wysokich cenach benzyny i oleju napędowego, wyjątkowo istotne dla klientów. Autogaz bardzo chętnie wybierają nie tylko Polacy ale również Włosi i Turcy.
Zobacz: Nowe samochody Dacia
Dacia bardzo dobrze sprzedaje się w Polsce, ale nie tylko. Wśród klientów indywidualnych w Rumunii, Portugalii i Maroku jest pierwsza, we Francji druga, we Włoszech, w Polsce, Chorwacji, Czechach i na Węgrzech trzecia. W Niemczech, marka weszła do pierwszej dziesiątki zajmując dziewiąte miejsce co oznacza awans o cztery oczka z 13. pozycji w pierwszej połowie 2021 roku.
Dacia w Polsce zyskuje nie tylko dzięki Dusterowi, który stał się dzisiaj widokiem już bardzo powszechnym. Coraz większe zainteresowanie notuje modelami Sandero i Jogger. Ten ostatni jest niezwykle chętnie kupowany przez osoby prowadzące działalność gospodarczą. Niektórzy zamawiali Joggera zanim mieli okazję go zobaczyć, mając wcześniejsze doświadczenia z marką.
Najnowsze komentarze