W dniu urodzin 500, FIAT świętuje udaną podróż marki w ostatnich latach, dokonując przeglądu: zarówno jej teraźniejszości, jak i wizji jasnej i ekscytującej przyszłości. Wydarzenie było również okazją do zaprezentowania powiększonej rodziny 500e: Nowego Fiata Topolino, młodszej siostry 500 i Nowego Fiata 600e, starszej siostry.
„Przyszłość FIAT-a jest na dobrej drodze. W ciągu dwóch lat sprawiliśmy, że FIAT stał się bardziej rentowny i globalny niż kiedykolwiek. FIAT stał się marką numer 1 Stellantis pod względem wolumenu i liderem na 3 głównych rynkach – we Włoszech, Brazylii i Turcji – w 3 różnych regionach. FIAT ma jasną rolę: koncentruje się na prostocie, myśleniu lateralnym, radości i znaczeniu społecznym. Wszystko to czyni nas bardziej atrakcyjnymi dla Stellantis: i marką, w którą warto inwestować, w wielkim stylu. Dzięki Stellantis mamy dostęp do większej ilości zasobów, inwestycji i synergii. Tak więc FIAT powrócił na dobre. W ciągu najbliższych 3 lat nasz plan produktowy sprawi, że FIAT wróci tam, gdzie jego miejsce: lider, punkt odniesienia, marka miłości. Dziś prezentujemy pierwsze owoce tej nowej ery „powered by Stellantis”: rodzina 500e powiększa się o młodszą siostrę, Topolino, i starszą siostrę, nową 600e. Z dumą ogłaszam również, że FIAT odnowił swoje partnerstwo z (RED), ponieważ wierzymy, że bycie istotnym społecznie oznacza dbanie o planetę, a także o jej mieszkańców”. – powiedział Olivier Francois, CEO FIAT i CMO Stellantis.
FIAT kontynuuje swoją misję rozwijania zrównoważonej mobilności dla miast, w których jazda samochodem elektrycznym staje się łatwa i dostępna dla wszystkich. Radosny, w 100% elektryczny – może wjechać i zaparkować w dowolnym miejscu – i ma tylko 2,53 metra długości, jest bardziej zwrotny niż zwykły samochód. Dzięki zasięgowi 75 km, łatwemu ładowaniu – za pomocą normalnej wtyczki w domu – i maksymalnej prędkości 45 km/h – co doskonale wpisuje się w nowy trend ograniczenia prędkości do 30 km/h w miastach – Topolino jest idealnym rozwiązaniem dla mobilności miejskiej. Prostota jest kluczem: linia składa się z dwóch nadwozi: „zamkniętego” Topolino i „otwartego” Topolino Dolcevita, z jednym kolorem, jednym wzorem kół, jednym wnętrzem oraz ekscytującymi opcjami personalizacji.
Topolino doskonale uosabia styl New Dolce Vita i czyste włoskie piękno, a przy jego wprowadzeniu FIAT współpracował z pięcioma kultowymi firmami w świecie Made in Italy: Armani, Damiani, Maserati, San Lorenzo yachts i San Pellegrino. Tutaj link do kampanii.
Nowy Fiat 600e czerpie to, co najlepsze ze światów B i B-SUV, oferując piękne, radosne i rozpieszczające wrażenia z jazdy, oznaczające powrót marki do segmentu B. Jest to idealne rozwiązanie dla miłośników miasta i doskonałe ucieleśnienie wartości marki, takich jak włoski styl i zrównoważony rozwój. Ma duży rozmiar 4,17 metra długości, 5 drzwi, wygodną przestrzeń dla 5 osób i 15 litrów przestrzeni bagażowej – najlepszy w swojej klasie.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze