Dobry styczeń Opla na niemieckim rynku: według Federalnego Urzędu Transportu Samochodowego (KBA) producent z Rüsselsheim zwiększył liczbę rejestracji nowych samochodów aż o 72,4%, do poziomu 12.631 pojazdów w porównaniu z tym samym miesiącem ubiegłego roku. Oznacza to, że Opel zanotował najsilniejszy wzrost wśród marek niemieckich. Udział samochodów Opla w niemieckim rynku wyniósł zatem 5,9% (w styczniu 2023 roku było to 4,1%).
Opel odnotował także znaczny wzrost sprzedaży w segmencie lekkich samochodów dostawczych w porównaniu z tym samym miesiącem ubiegłego roku. Według wstępnych informacji wewnętrznych marki liczba nowych rejestracji tego typu pojazdów w Niemczech wzrosła o 150%, a udział w rynku wyniósł 8,0%.
W styczniu 2024 roku całkowity udział Opla w rynku lekkich samochodów dostawczych i samochodów osobowych wyniósł 6,1% (w styczniu 2023 roku było to 4,0%). Łączna liczba około 14.350 nowo zarejestrowanych pojazdów Opla oznacza wzrost o 79% w porównaniu z tym samym miesiącem ubiegłego roku.
„Opel mocno rozpoczął nowy rok w Niemczech. Odnotowujemy znaczny wzrost zarówno w segmencie samochodów osobowych, jak i lekkich pojazdów dostawczych. Nasze pojazdy docierają do klientów. To potwierdzenie, że podążamy właściwą drogą” – mówi szef marki Opel w Niemczech, Patrick Dinger.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Opel
Najnowsze komentarze