Opel zmienia wygląd swoich salonów sprzedaży. Przestrzeń będzie zagospodarowana w kolorach bieli, szarości oraz firmowej żółci. Marka stawia na minimalnym oraz dostęp do informacji poprzez kody QR i wykwalifikowanych sprzedawców. To element polityki budowy Domów Stellantis, z podziałem na różne marki. Opel będzie miał swoją wydzieloną, wyróżniającą się uproszczoną przestrzeń.
„Kupowanie samochodów marki Opel musi być łatwe, przyjemne i szybkie. Modernizujemy cały proces kupowania samochodów online, tak aby było to zupełne nowe doświadczenie. Dzisiaj Opel jest już liderem w sprzedaży przez internet a jeden na sześciu nabywców kupuje nasze samochody w salonie on-line. Jednak dla części klientów kontakt z sprzedawcą pozostaje kluczowy. I pozwólcie mi zapewnić, że będzie to nadal możliwe. Klient zawsze będą mogli przyjechać do naszych sprzedawców i spotkać się z nimi twarzą w twarz” – mówi Rebecka Reinemann, wiceprezes ds. marketingu firmy Opel.
„Tworzymy więc nowe salony i przenosimy nasze doświadczenie na kolejny poziom. Nowy wygląd naszych salonów, nowoczesne jasne przestrzenie, minimalistyczny wystrój i komplet informacji sprawiają, że klient czuje się tu dobrze. Ma to być doświadczenie interesujące i energizujące, inspirujące i przyjemne. Dlaczego od momentu, kiedy wejdziesz przez drzwi, zobaczysz zupełnie nowego Opla a nasza wykwalifikowana kadra zaopiekuje się Tobą i poprowadzi przez proces zakupu.” – dodaje.
Zobacz: wiadomości motoryzacyjne. codziennie, aktualne, ciekawe
Wystrój salonów Opel będzie minimalistyczny, ze specjalnie zaprojektowanymi prostymi meblami z charakterystyczną żółcią i bielą. Pośrodku salonu znajdzie się wydzielona przestrzeń do rozmowy z klientami, na suficie znajdą się lampy przypominające okna. Meble będą metalowe w czarnym kolorze z kolorowymi wstawkami.
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów. pomiary, spalanie, opinie
Jak Wam się podoba?
Najnowsze komentarze