Bezkonkurencyjna okazała się jednak marka indyjska – Tata Indica DLS 1.4D z klimatyzacją kosztuje jedynie 33.900 zł. To jedyne auto spełniające podane warunki, które kosztuje poniżej 40 tys. zł. Jak widać – nawet sporo poniżej…
Dwa kolejne miejsca przypadły modelom Dacii – Loganowi i Sandero. Oba napędzane są 68-konnymi silnikami 1.5 dCi i kosztują w Polsce 40.350 zł.
Potem jest kilka innych modeli i na pozycji 9. pojawia się kolejna Dacia – tym razem przestronny Logan MCV, również z 68-konnym dieslem Renault pod maską. Takie auto kosztuje 45.500 zł.
Więcej francuskich aut znalazło się w drugiej dziesiątce zestawienia. Na miejscu 11. z ceną 45.900 zł znajduje się Renault Twingo Authentique napędzane 68-konną wersją silnika 1.5 dCi, a tuż za nim o 400 zł droższe Renault Clio Storia All Inclusive (z tym samym motorem).
Piętnaste miejsce zajmuje Citroën C3 Equilibre 1.4 HDi rozwijające moc 70 KM. Taki samochód można mieć już za 47.800 zł.
Czołową dwudziestkę zamykają kolejne dwa samochody francuskie – Renault Thalia Alize 1.5 dCi za 48.950 zł oraz Peugeot 206+ Presence 1.4 HDi. Lwiątko z dieslem kosztuje równe 49.000 zł.
Całe zestawienie znajdziecie na stronach IBRM Samar, a podane tam ceny uwzględniają aktualne promocje i rabaty. Jeśli w standardzie klimatyzacji nie było – doliczono do wartości samochodu odpowiednią kwotę za wyposażenie opcjonalne.
Na podstawie publikacji IBRM Samar
KG
Najnowsze komentarze