Peugeot wybrał na swojego międzynarodowego ambasadora Novaka Djokovica, ikonę światowego tenisa. Decyzja ta potwierdza i umacnia strategię prowadzoną przez Peugeot w dziedzinie tenisa, i to w jubileuszowym roku 30-lecia współpracy z turniejem Roland Garros – French Open.
Współpraca na skalę międzynarodową
O podjęciu współpracy zadecydowała światowa sława Novaka Djokovica, a w szczególności jego popularność w Chinach, które są największym rynkiem samochodowym na świecie.
Tenis jest jedną z dziedzin, w którą PEUGEOT angażował się od bardzo dawna, o czym świadczy 30-lecie współpracy pomiędzy marką a turniejem Roland Garros – French Open.
Podpisana z Novakiem Djokovicem trzyletnia umowa o współpracy pozwala na wykorzystywanie jego wizerunku przez wszystkie piony marki, we wszystkich mediach i na całym świecie. Logo PEUGEOT pojawi się na lewym rękawie koszulki noszonej przez Novaka Djokovica podczas wszystkich turniejów, w których weźmie udział.
Osobowość zgodna z wartościami marki
Wybór Novaka Djokovica na ambasadora marki był oczywisty. Numer 2 światowego tenisa jest uosobieniem wartości PEUGEOT: Wysokich wymagań , Stylu i Emocji.
Novak Djokovic oświadczył: „Cieszę się, że mogę reprezentować sławną i znaną na całym świecie francuską markę, mającą ponad 200-letnie doświadczenie w produkcji samochodów. W moich oczach PEUGEOT jest uosobieniem francuskiej elegancji, wyrafinowania oraz pewnego stylu życia”.
Novak Djokovic rozpocznie swój sezon podczas turnieju Australian Open 13. stycznia 2014.
Novak Djokovic – przebieg kariery w skrócie
– Numer 2 światowego tenisa
– Kraj: Serbia
– Data urodzenia: 22 maja 1987 r.
– Miejsce urodzenia: Belgrad (SER)
– Wzrost: 1,87 m
– Waga: 80 kg
– Początek kariery profesjonalnej: 2003 r.
– Styl gry: praworęczny, oburęczny backhand
– Drugi w klasyfikacji ATP (na dzień 02/12/2013)
– Poczwórny zwycięzca turnieju Australian Open w latach 2008, 2011, 2012, 2013
– Zwycięzca US Open i Wimbledonu w roku 2011
– Novak Djokovic zdobył 41 tytułów w grze pojedynczej i 16 w Masters Series
Novak Djokovic nowym ambasadorem Peugeot
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze