Jak skutecznie przyciągnąć uwagę klientów? Citroën AMI nadaje się do tego lepiej niż jakikolwiek inny samochód. Oryginalny, zwracający uwagę kształt, elektryczny napęd i niska cena – czego chcieć więcej?
Podczas Milan DesignWeek, firma Baci Milano zaskoczyła Mediolan innowacyjną akcją marketingową promującą kolekcję Sagrada Familia! Firma przekstaciła Citroëna Ami w mobilne dzieło sztuki, ozdabiając dach dekoracyjnymi głowicami z kolekcji SAGRADA Familia.
Zobacz: wiadomości na temat aut marki Citroën. Codziennie nowe, ciekawe, aktualne
„To prawdziwy zawrót głowy! Uczciliśmy sztukę projektowania ekskluzywnymi torbami z dekorami sześciu postaci z kolekcji SAGRADA. Dla każdego, kto zapisał się do naszego newslettera, oferowana bezpłatna torba w podziękowaniu za wsparcie i zainteresowanie. Akcję marketingową prowadziliśmy też na Instagramie! Oznaczając nasz tematyczny samochód w Mediolanie, uczestnicy otrzymali specjalną niespodziankę: kod rabatowy do wykorzystania na naszej stronie internetowej.” – poinformował producent.
Zobacz: testy samochodów marki Citroën. Opinie, pomiary, spalanie
Punktem kulminacyjnym akcji promocyjnej z użyciem było spotkanie we flagowym sklepie Casa Baci z klientami B2C i partnerami B2B – moment dzielenia się wrażeniami, inspiracji oraz celebracji świeta designu. Akcja promowania kolekcji Sagrada Familia się udała – została zauważona i doceniona a platformą dla całości był właśnie AMI.
Zobacz: promocje i wyprzedaże Citroëna w Polsce
Citroën AMI to czterokołowiec z napędem elektrycznym. Oferuje dwa miejsca, prędkość maksymalną do 45 km/h oraz zasięg do 75 kilometrów. W Polsce jest sprzedawany przez indywidualnych importerów, nie ma go w salonach marki.
Najnowsze komentarze