Nowy Citroen C5 Aircross z nową nazwą Zitrön Z5 Aircross w Niemczech

9 3 329

„Koniec epoki: Citroën zmienia nazwę na Zitrön” w Niemczech i podążając za tym trendem również najnowszy model Citroen C5 Aircross otrzymał nową plakietkę: Zitrön Z5 Aircross. Wszystko dzięki pomysłowej kampanii marki, która zdobyła dużą popularność w mediach społecznościowych.

Citroen znów pokazuje, że specjaliści od reklamy marki mają poczucie humoru i kontynuuje zabawną kampanię, w której Citroen w Niemczech zmienia nazwę na Zitrön. W ramach kampanii na stronie www.zitrön.de odwiedzający mogą spróbować szczęścia z poprawną wymową francuskich terminów. Każdy, kto pomyślnie przejdzie test, bierze udział w loterii, w której nagrodą główną jest Citroen C5 Aircross w specjalnej edycji Zitron Z5 Aircross. Do wygrania są także m.in. rower, torby sportowe oraz limitowana edycja gry Monopol, która powstała z okazji 100-lecia marki.

Kampania marketingowa „Koniec ery: Citroën zmienia nazwę Zitrön” rozpoczęła się 22 lipca tego roku. Początkowo wszystkie kanały mediów internetowych i społecznościowych Citroena zostały na trzy dni przemianowane z „Citroën” na „Zitrön” ze względu na trudną wymowę, szczególnie w krajach niemieckojęzycznych. Użytkownicy zamiast tradycyjnej nazwy producenta mogli zobaczyć nowa plakietkę Zitrön.

Zitron spowodował duży ruch na stronie www.citroen.de . Po 48 godzinach zarejestrowano wzrost liczby odwiedzających o ponad 500 procent w porównaniu ze zwykłym dniem. W mediach społecznościowych marka odnotowała ponad 60.000 interakcji, a film promocyjny na YouTubie, który znajdziecie poniżej obejrzało ponad 360.000 internautów. Na kampanię odpowiedziało również ponad 40 firm. W rezultacie: #Zitron przez kilka godzin stał się niemieckim trendem numer jeden na Twitterze w dniu premiery kampanii.

„Dzięki kampanii „Zitrön” byliśmy w stanie przyciągnąć uwagę mediów społecznościowych. Nazwę marki dyskutowali z pasją fani i klienci, została ona przyjęta z entuzjazmem. Cieszymy się, że dzięki naszej oryginalnej kampanii dotarliśmy do wielu osób w Niemczech – teraz czekamy na reakcje na naszą loterię” – mówi Grégory Fiorio, dyrektor marketingu Citroena w Niemczech.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
5 Wątki komentarzy
4 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
7 Autorzy komentarzy
KoloLkToJajanWiktor Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
JAN2020
Gość
JAN2020

Niemcy to jedyny i nie powtarzalny kraj na świecie z sztywnym językiem – przykład proszę [ po Polsku motylek – powiedz to po Niemiecku – ] czy dla jednego kraju warto zmieniać nazwę firmy –

JAN2020
Gość
JAN2020

W sumie to ciekawy model auta premium ale silnik to porażka – auto premium to powinno mieć co najmniej 2 litry pojemności

mariuszst
Gość
mariuszst

powiedz to BMW albo Mercedesowi, które oferują w swoich premium 96 albo 100 konne diesle… o pojemności 1.5

ToJa
Gość
ToJa

Powoli mnie zaczynają bawić te dywagacje o autach premium i pojemności silników.

Znam wielu ludzie jeżdżących furami za setki tysięcy. Niektórzy nie mają nawet pojęcia czy mają benzynę, czy diesela, o pojemności nie wspominając.

Tam liczą się inne rzeczy

Wiktor
Gość
Wiktor

Niemcy mają specyficzne poczucie humoru, o ile w ogóle mają takowe, tak czy inaczej wątpię by tylko na rynek niemiecki Citroen zmieniał nazwę. Moim zdaniem to tylko chwyt marketingowy by przyciągnąć klientów do salonów tej marki.

jan
Gość
jan

Poważnie? Toś ich przejrzał.

ToJa
Gość
ToJa

Luftkross! Jaki tam Aircross. LUFTKROSS!

Lk
Gość
Lk

E… Powinno być Luftkreuz.

Kolo
Gość
Kolo

Włażą w du… Niemcom. Żadna niemiecka marka się tak nie poniża. Co za żenada.