„Koniec epoki: Citroën zmienia nazwę na Zitrön” w Niemczech i podążając za tym trendem również najnowszy model Citroen C5 Aircross otrzymał nową plakietkę: Zitrön Z5 Aircross. Wszystko dzięki pomysłowej kampanii marki, która zdobyła dużą popularność w mediach społecznościowych.
Citroen znów pokazuje, że specjaliści od reklamy marki mają poczucie humoru i kontynuuje zabawną kampanię, w której Citroen w Niemczech zmienia nazwę na Zitrön. W ramach kampanii na stronie www.zitrön.de odwiedzający mogą spróbować szczęścia z poprawną wymową francuskich terminów. Każdy, kto pomyślnie przejdzie test, bierze udział w loterii, w której nagrodą główną jest Citroen C5 Aircross w specjalnej edycji Zitron Z5 Aircross. Do wygrania są także m.in. rower, torby sportowe oraz limitowana edycja gry Monopol, która powstała z okazji 100-lecia marki.
Kampania marketingowa „Koniec ery: Citroën zmienia nazwę Zitrön” rozpoczęła się 22 lipca tego roku. Początkowo wszystkie kanały mediów internetowych i społecznościowych Citroena zostały na trzy dni przemianowane z „Citroën” na „Zitrön” ze względu na trudną wymowę, szczególnie w krajach niemieckojęzycznych. Użytkownicy zamiast tradycyjnej nazwy producenta mogli zobaczyć nowa plakietkę Zitrön.
Zitron spowodował duży ruch na stronie www.citroen.de . Po 48 godzinach zarejestrowano wzrost liczby odwiedzających o ponad 500 procent w porównaniu ze zwykłym dniem. W mediach społecznościowych marka odnotowała ponad 60.000 interakcji, a film promocyjny na YouTubie, który znajdziecie poniżej obejrzało ponad 360.000 internautów. Na kampanię odpowiedziało również ponad 40 firm. W rezultacie: #Zitron przez kilka godzin stał się niemieckim trendem numer jeden na Twitterze w dniu premiery kampanii.
„Dzięki kampanii “Zitrön” byliśmy w stanie przyciągnąć uwagę mediów społecznościowych. Nazwę marki dyskutowali z pasją fani i klienci, została ona przyjęta z entuzjazmem. Cieszymy się, że dzięki naszej oryginalnej kampanii dotarliśmy do wielu osób w Niemczech – teraz czekamy na reakcje na naszą loterię” – mówi Grégory Fiorio, dyrektor marketingu Citroena w Niemczech.
Najnowsze komentarze