Chat with us, powered by LiveChat

Używany Citroen C5 z imponującym przebiegiem pół miliona kilometrów

24 317

Citroen C5 jest nie tylko niezwykle komfortowym samochodem, ale także pojazdem który będzie nam służył przez wiele, wiele kilometrów. Dobrym na to przykładem są egzemplarze z przebiegiem 500.000 km znajdujące się na polskim rynku wtórnym.

Citroen C5 pojawił się na rynku w roku 2000 jako następca Xantii. Model jest przestronnym samochodem cenionym przede wszystkim za niezrównany komfort jazdy uzyskany m.in. dzięki hydropneumatycznemu zawieszeniu. Francuska marka zaprzestała produkcji C5 w roku 2017, ale pojazd jest chętnie wybierany przez klientów na rynku samochodów używanych i spotyka się z opinią oszczędnego i niezawodnego środka transportu. Wśród ofert nie brakuje pojazdów, które na licznikach mają 500.000 km i więcej lub zbliżają się do tej magicznej granicy.

Jednym z egzemplarzy z imponującą liczbą kilometrów na koncie jest Citroen C5 I generacji pochodzący z 2002 roku, który można znaleźć w portalu ogłoszeniowym Otomoto.pl. Model jest napędzany silnikiem 2.0 HDi o mocy 109 KM. W swoim 17-letnim życiu Citroen pokonał 591.000 km. Wśród ogłoszeń natknęliśmy się także na dwa egzemplarze II generacji, które pod maską posiadają wysokoprężną jednostkę 2.0 o mocy 136 KM i również przejechały już pół miliona kilometrów. Pierwszy pochodzi z roku 2005, a drugi C5 jest o trzy lata młodszy.

Samochodem, który już niedługo dołączy do tego grona jest Citroen C5 z 2002 roku, także napędzany jednostką 2.0 HDi. Zgodnie z ogłoszeniem znalezionym na portalu Olx, egzemplarz jest użytkowany od 10 lat przez jednego właściciela i do tej pory nigdy nie zawiódł. Przebieg samochodu wynosi 477 tys. km. Citroeny C5 z przebiegiem pół miliona kilometrów są oferowane w cenach od 2000 do 11.000 zł.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
9 Wątki komentarzy
15 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
20 Autorzy komentarzy
Piotr001South-PLKrzysztof GregorczykRafałSebo Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Paweł
Gość
Paweł

Proszę Was.
500 000 km to jakieś „Bóg wie co” …. ?
No chyba, że PODZIWIAMY rzetelność sprzedającego ….
WIększość tych aut, zwłaszcza sprowadzonych z rynków EU ma podobne, to że nie widnieją one „na blacie” to juz inna inszość.
Pytanie brzmi, czy te 500000 km jest udokumentowane ? Bo może się okazać że skręcony z 700-800 kkm :)

Roberto
Gość
Roberto

Czyzby zal tylek sciskal ze WAG lub renia nie wytrzymują tempa?? Sam mialem c5 i jest to super niezawodne auto. Widze ze ludzie dalej myslą zaściankowo.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Trochę Pan nie trafił. Znam Pawła od przeszło 20 lat i wiem, że jeździł w zasadzie tylko Citroenami, w dużej mierze na hydro. Nic mu więc d… nie ściska :-) a na pewno nie VAG (bo chyba ten koncern miał Pan na myśli).

Patryk
Gość
Patryk

To Renault nie łapie się już na francuskie.pl?
Szkoda bo od 2000 roku jeżdżę tylko renaultami. Fakt że głównie dostawczaki, no ale..

Andy
Gość
Andy

Oczywiscie ze skręcony. Te samochody robią bardzo duze przebiegi. Widzialem ogloszenia c5 z 2008 roku powyzej 500 tys km z nowym przeglądem.

Red
Gość
Red

Pamiętam premierę tego C5. Przyzwyczajony do pięknej linii Xantii, byłem po prostu zdruzgotany. Technicznie pewnie był świetny, ale stylistyka mnie, fana Citroenów z lat 80-tych i 90-tych, po prostu nie przekonała.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Miałem to samo! Ale wymyśliłem wówczas, że Citroen znowu idzie pod prąd – w czasie, gdy wiele konkurencyjnych marek nagle zaczęła prezentować całkiem nieźle wyglądające samochody, Citroen pokazał model nijaki :-)
Za to praca zawieszenia w C5 pierwszej generacji bardzo mi odpowiadała.

Artur
Gość
Artur

C5 I nie mógł być ładny, bo go amerykanie projektowali….

Maciej
Gość
Maciej

Xantia zrobiłem 700 kkm, zaś C5 430 kkm I poszła w dobre ręce. Przebieg pół miliona to dla tych samochodów nic – jak są dane.

Maciej
Gość
Maciej

Dbane*

Pawel
Gość
Pawel

Myślę, że dla aut PSA a zwłaszcza ich fenomenalnych diesli to nic
Nie jednym zrobiłem ponad 300 tys bez wymiany nawet jednego elementu poza olejem
To nie tdi z 5 turbiną przy przebiegu 160 tys jak u znajomego

Maks
Gość
Maks

A mi przy 240kkm przebiegu w silniku 2.0 hdi 136km urwal sie zawór, zrobil masakre i wymienialem caly silnik, ktory teraz tez pozostawia wiele do życzenia. A kupujac używany samochod z pewnego zrodla, zakladalem, ze co jak co, ale o silnik moge byc spokojny. Reguly niestety nie ma…

Prawda
Gość
Prawda

Trafiłeś albo felelerna sztuke albo ktos bawil sie w mechanika.Trzeba było zrobić remont.

Tomasz
Gość
Tomasz

Posiadam citroena c5 2.0. Benzyna gaz przebieg 370 tyś km i tylko robione czesci eksploatacyjne tj. Olej filtry klocki opony i dalej jeździ bardzo dobrze

Patryk
Gość
Patryk

Fajnie że usunęliście mój komentarz. Całe życie jeżdżę renault a strona francuskie.pl usuwa komentarze. Jesteście zjebani i możecie nawet mnie za to podać do sądu. Udostepnie swoje dane bez problemu.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Po pierwsze nie wiem, o czym Pan pisze – co usunęliśmy? Ja tam jakiś wpis człowieka o takim nicku widzę. Po drugie – proszę pamiętać, że komentarze świadczą przede wszystkim o komentującym, proszę więc nie używać takich słów, jak powyżej, bo faktycznie będziemy takie wpisy usuwać. A to, że Pan jeździ całe życie Renault, o niczym jeszcze nie świadczy. Wolelibyśmy, by jeździli francuskimi samochodami ludzie, którzy potrafią się zachować.

Sylwo
Gość
Sylwo

Posiadam c5 mk1 2.0 16v 5 lat auto jeszcze mnie nie zawiodło tylko trzeba dbać i pilnować wszelkich wymian eksploatacyjnych

Chmielanin
Gość
Chmielanin

A ja mam 2.0 hdi 2001 rok . Nakręcone 345 tys i nie uwierzcie ale dwumase wymieniłem dopiero przy 340, turbina jeszcze nie ruszania. Olej zmieniany co 10000. Nadmienię że była to 110 ale w 2003 roku zaczipowany w serwisie na 136 kucy. Teraz robi już za drugi samochód.
Jak dbasz tak masz.

Sebo
Gość
Sebo

Jeżeli się nie startuje ostro spod świateł nie pali gumy nie strzela że sprzęgła płynnie zmienia biegi nie szarpie autem to i dwumas dlugo posluzy

Rafał
Gość
Rafał

Miałem możliwość kupienia C5 z 2013 exclusive polska serwisowana z realnym przebiegiem 240tys za niecałe 30tys, ale nie kupiłem że względu na ten astronomiczny przebieg.Mechanik mi odradził że zaraz będzie się wszystko sypać po kolei. Szukam dalej ale takiego do 120tys km, ale chyba najlepiej samemu pojechać do Niemiec i coś wylukać.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Może lepiej poszukać mechanika, który się zna…

Rafał
Gość
Rafał

No właśnie on się zna. Twierdzi że C5 pojeździ do 250tys i szrot

South-PL
Gość
South-PL

Jak auto nie jeździło jako taxi, to przy założeniu, że przebieg jest realny i stan techniczny dobry (czytaj: auto było naprawdę serwisowane) to zakup jest całkiem bezpieczny. Auto musiało jeździć głównie w trasie, po autostradach. Prędzej bym wybrał to auto niż takie z przebiegiem 100kkm zrobionym po mieście

Piotr001
Gość
Piotr001

Z przebiegiem jaki szukasz lub niższym to polecam auto po wynajmie długoterminowym. Ale! Nie za takie śmieszne pieniądze o jakich piszesz. Jak położysz w okolicach 50 to masz auto jak nowe. Trochę tego przerobiłem, bo nie zawsze kupuje auta z salonu.