Citroën wprowadza – na razie we Francji – darmowy portal społecznościowy dostępny dla wszystkich, ale stworzony z myślą o obecnych lub przyszłych właścicielach samochodów marki oraz o miłośnikach tych oryginalnych samochodów. Celem jest zebranie na oficjalnej stronie marki wszystkich tych, którym Citroëny drogie są ;-) i pozwolić im na swobodną wymianę doświadczeń i informacji, opinii, ocen, a nawet umożliwić im sprzedaż/zakup używanego samochodu tej marki.
Serwisy społecznościowe, fora, blogi, portale, serwisy z opiniami i ogłoszeniami… Jest tego w Internecie mnóstwo. Wiele platform internetowych, na których codziennie przybywa najprzeróżniejszych informacji związanych z Citroënami oraz z życiem ich miłośników. Ludzie umawiają się na spotkania, inaugurują różnego rodzaju akcje, dzielą się wrażeniami. Citroën Community powstał po to, by zebrać te gigabajty danych i pozwolić na ich szerokie upowszechnienie.
Po darmowej rejestracji i uzupełnieniu danych swojego profilu członkowie Citroën Community mogą dyskutować, dzielić się opiniami na temat marki, czy modelu, a wszystko to z wykorzystaniem mechanizmów z innych portali społeczościowych. Można, jak wspomniałem, umieszczać także ogłoszenia o sprzedaży, bądź chęci zakupu samochodów marki Citroën.
Ponieważ właściciele, czy użytkownicy Citroënów, są najlepszymi ambasadorami marki, Citroën postanowił ich uhonorować. Członkowie Citroën Community zostaną nagrodzeni, jeśli sprzedadzą/kupią samochód od innych członków społeczności. Sprzedawca uzyska bonus w wysokości 100 euro, jeśli kupi nowego Citroëna we francuskiej sieci dealerskiej marki, a kupujący – bonus w wysokości 200 euro. Pieniądze te można będzie wydać np. na zakup akcesoriów w sieci dealerskiej.
Citroën Community dostępny jest pod adresem www.citroen-community.fr.
KG; grafiki: Citroën
Najnowsze komentarze