W poniedziałkową noc, z okazji Tygodnia Mody, zaprezentowano unikatowego Citroëna DS3 sygnowanego przez L’Uomo Vogue, Studio Visconti z Mediolanu. Model ten jest efektem współpracy pomiędzy włoskim czasopismem „L’Uomo Vogue”, a zespołem projektowym Citroëna. Auto zostanie wkrótce zlicytowane, a uzyskane za nie środki zasilą organizację Women Create Life.
Niewątpliwy obiekt pożądania, Citroën DS3 Cabrio, który dopiero trafi do salonów w swojej najnowszej, otwieranej wersji, został przez stylistów „L’Uomo Vogue” wykończony w unikatowych barwach i z użyciem specjalnych materiałów. Inspiracją były najnowsze trendy w modzie męskiej, a jego prezentacja podczas Tygodnia Mody w Mediolanie oczywiście nie była przypadkowa.
Matowy lakier podkreślają srebrne obudowy lusterek, w których laserowo wygrawerowano monogram DS. Znajdziecie go również na dachu.
Wewnątrz zastosowano skórzaną tapicerkę o wzorze męskiej bransoletki do zegarka (motyw znany z większych modeli serii DS). Analogiczną skórą wykończono deskę rozdzielczą, którą ożywiono perełkami nanizanymi na nici! Wykończenie naprawdę haute couture.
Samochód, jak wspomniałem, zostanie wkrótce zlicytowany, a dochód z tej licytacji trafi do organizacji Women Create Life działającej w ramach Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i mającej na celu – poprzez kulturę i sztukę – poprawę stanu zdrowia kobiet i dzieci. Zanim dojdzie do tej licytacji, auto będzie można oglądać podczas paryskiego Międzynarodowego Festiwalu Samochodowego w okresie od 20. stycznia do 3. lutego 2013 roku.
Citroen
KG; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze