W kwietniu minął rok od otwarcia w São Paulo salonu ekspozycyjnego Citroëna nazwanego Citroën Experience Centre. Mieści się on przy alei Oscara Freire’a w modnej dzielnicy Jardins, gdzie odwiedzają go ludzie najróżniejszych profesji i narodowości. Nie jest może aż tak wysoki, jak C_42 przy paryskich Polach Elizejskich, ale brazylijski obiekt również jest okazały i przyciąga wzrok.
Brazylijskie Citroën Experience Centre jest miejscem, gdzie nie tylko pokazuje się samochody. To także kawiarnia, butik, multimedia i oczywiście zmieniające się co jakiś czas ekspozycje. Z okazji pierwszej rocznicy działania przygotowano wystawę nawiązującą do niedawnej premiery filmu „Meu Pé de Laranja Lima”, w którym pojawia się legendarny Citroën Traction Avant. W związku z tym także w Citroën Experience Centre ustawiono taki samochód należący do prywatnego kolekcjonera, który zechciał użyczyć swoje auto w tym celu.
„Przestrzeń Citroën Experience Centre pozwala ludziom poznać filozofię naszej marki i zrozumieć hasło Créative Technologie” – podkreśla Nivea Ferradosa, szefowa marketingu brazylijskiego Citroëna. – „W tym obiekcie zwiedzający mogą doświadczyć wszystkiego, to jest trendem dla Citroëna, co jest naszą inspiracją”.
W maju dodatkowo Citroën Experience Centre jest ukierunkowane na kinematografię w związku z tym, że marka jest partnerem Festiwalu Filmów Francuskich, jaki rozpoczął się w ubiegłą środę w Brazylii. W obiekcie odbędą się projekcje filmów, w których pojawiały się samochody marki Citroën.
Citroën Experience Centre otwarty w kwietniu 2012 roku jest miejscem, które tętni życiem. W ciągu roku odwiedziło ten obiekt przeszło 50.000 osób. Miały w nim miejsce różne wydarzenia. Na inaugurację pokazano legendarne 2CV i nawiązano do przygód Jamesa Bonda. To tutaj miały miejsce brazylijskie premiery Citroënów DS3, DS4 i DS5. To tutaj odbywają się kursy, warsztaty i wykłady przybliżające francuską kulturę, niekoniecznie związaną z motoryzacją.
Także w Citroën Experience Centre prezentowano spektakularną ekspozycję zwracającą szczególną uwagę na imponującą przednią szybę Zenith® w C3.
„Zaprezentowaliśmy w tym pierwszym roku działalności trochę muzyki, trochę kultury, mody, sztuki i gastronomii, a przy okazji opowiedzieliśmy kawałek historii Citroëna. Na nadchodzące miesiące mamy równie bogaty harmonogram działań i na pewno nie pozwolimy się nudzić odwiedzającym nas gościom” – dodała Nivea Ferradosa.
Citroen
KG; zdjęcia: Citroën Brasil
Najnowsze komentarze