Dobrze idzie sprzedaż Citroënów w Ameryce Łacińskiej, zwłaszcza w Brazylii, a po zwycięstwie Sebastiena Loeba w Rajdzie Argentyny zainteresowanie marką z pewnością wzrośnie jeszcze bardziej. W kwietniu wyniki były naprawdę niezłe, a skumulowana sprzedaż Citroënów od początku roku sięgnęła na rynku brazylijskim poziomu niemal 22.300 sztuk.
„Dobre wyniki sprzedaży są konsekwencją oferowania innowacyjnych produktów, ciekawej gamy i konkurencyjnych samochodów” powiedział Frédéric Chapuis, dyrektor sprzedaży Citroëna w Brazylii.
Szczególną wartość dla producenta ma popularność modelu C3. Na ten samochód przypada niemal 47% całej tegorocznej sprzedaży! W ciągu pierwszych czterech miesięcy nabywców znalazło 10.443 egzemplarze Citroënów C3. Samochód ten jest czwartym najchętniej wybieranym modelem w swoim segmencie na rynku brazylijskim. W kwietniu do klientów trafiło 2.991 egzemplarzy tego auta – o 710 więcej (+31,1%), niż w marcu.
Bardzo dobrze przyjęto także specjalną wersję modelu Aircross nazwanego Atacama. W ubiegłym miesiącu sprzedano w Brazylii o 60% więcej tych aut, niż w marcu, co przełożyło się na sprzedaż w ilości 831 egzemplarzy. Do tego dochodzi jeszcze 682 sztuki C3 Picasso. Łączna tegoroczna sprzedaż C3 Picasso i Atacamy sięgnęła po czterech miesiącach poziomu 5.182 egzemplarzy.
Nie maleje zainteresowanie serią DS. To nietanie samochody, ale sprzedają się nieźle. Od początku roku do klientów trafiło 265 egzemplarzy DS3 (w kwietniu 71 szt.), 197 egzemplarze DS4 (w kwietniu 90 szt.) i 222 egzemplarze najdroższego DS5 (w kwietniu 15 szt.). Problemem jest na razie kwestia dostaw – Brazylia czeka na kolejne egzemplarze topowego egzemplarza gamy DS. 176 nowych rejestracji w kwietniu pozwala jednak liczyć na niezłą przyszłość tej gamy w nadchodzących miesiącach.
Cztery pierwsze miesiące bieżącego roku przyniosły też skumulowaną sprzedaż 2.801 egzemplarzy Citroënów C4, przy czym 2.021 sztuk przypadło na hatchbacka, a 780 na sedana znanego jako Pallas. Wspominaliśmy niedawno o promocji na ten ostatni samochód, który oferowany jest teraz w cenie od 49.990 reali. „Teraz jest znakomity czas na kupno C4 Pallas i klienci to dostrzegli – bardzo wielu ludzi pojawia się teraz u naszych dealerów” – skomentował Frédéric Chapuis.
W gamie C4 Picasso/Grand C4 Picasso sprzedano w tym roku odpowiednio 439 i 128 samochodów.
Najlepiej sprzedającym się użytkowym Citroënem jest zaś wciąż Jumper – 991 rejestracji od początku roku.
Citroen
KG
Najnowsze komentarze