Citroën w Niemczech stale się rozwija i osiąga najwyższy miesięczny udział w rynku samochodów osobowych od 15 lat. Według danych Federalnego Urzędu Transportu Samochodowego (KBA) francuska marka znacząco zwiększyła w pierwszym kwartale 2024 roku liczbę rejestracji nowych samochodów, o 65,3% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
Na szczególną uwagę zasługuje miesiąc marzec, w którym marka sygnowana szewronami zwiększyła rejestracje o 91,8% w porównaniu do tego samego miesiąca ubiegłego roku i osiągnęła udział w rynku samochodów osobowych na poziomie 2,9% – to najlepsza wartość od 15 lat historii firmy Citroën w Niemczech.
Citroën w Niemczech zanotował dobry wynik w pierwszym kwartale 2024 roku z udziałem w rynku samochodów osobowych na poziomie 2,3%. Ze wzrostem o 65,3% w porównaniu do pierwszego kwartału 2023 roku francuski importer jest jedną z najszybciej rozwijających się marek w Niemczech i rośnie znacznie szybciej niż cały rynek samochodów osobowych, który w tym samym okresie odnotował wzrost o 4,2%.
Zobacz, jakie wyniki sprzedażowe w marcu i w pierwszym kwartale 2024 roku odnotował Citroën w Polsce
„Dobry wynik rejestracji wyraźnie pokazuje, że Citroën w Niemczech podąża dobrą drogą. Udana repozycjonowanie marki wraz z korektą cen naszych pojazdów, a także atrakcyjne nowe modele, takie jak nowy C3, przekonują wielu klientów. Nasze dobre wyniki rejestracji potwierdzają naszą strategię, a jednocześnie motywują nas do dalszego oferowania naszym klientom nowoczesnych modeli Citroëna o wyjątkowym stosunku ceny do wydajności. Chciałbym podziękować firmom partnerskim Citroëna i całemu zespołowi sprzedaży za przyczynienie się tego doskonałego rozwoju” – mówi szef Citroën Germany, Thomas Goldboom.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze