Citroën C4 z rabatem nawet 4000 euro? Tak, marka w obliczu spadającej sprzedaży wróciła do dobrych i lubianych przez klientów a mniej przez Carlosa Tavaresa zwyczajów i obniża ceny. Robi tak również w Polsce, chociaż tradycyjnie dla siebie nie chwali się tym.
Wygląda na to, że po okresie utrzymywania cen nasza ulubiona marka Citroën wraca do polityki rabatowej. Z całej Europy napływają informacje o różnego rodzaju promocjach i zniżkach, które można dostać na nowy samochód.
Zobacz: Nowe samochody Citroën
I tak przykładowo w Hiszpanii nowego Citroëna C4 można nabyć ze zniżką 4 tysiące euro, co oznacza ponad 20% zniżki od ceny detalicznej. W Polsce są również szanse na lepsze ceny, chociaż marka oficjalnie się tym nie chwali, tradycyjnie utrzymując komunikacyjną ciszę w tym zakresie. Informacji o promocjach i zniżkach – poza wyprzedażą akcesoriów – nie znajdziecie też na stronie Citroen.pl, trzeba to zrobić nieco inną metodą.
Zobacz: Testy nowych i używanych Citroënów
Żeby dowiedzieć się jakie warunki promocyjne można uzyskać na nowego Citroëna, warto skontaktować się z kilkoma salonami w okolicy i porozmawiać. I podpowiadamy: największe szanse na dobre ceny klienci mają w ostatnich dniach danego kwartału, bowiem wtedy menadżerowie importera, czyli Stellantis Polska, mają największą motywację by zrealizować plany sprzedaży (chociaż dla nich klientem jest w rzeczywistości dealer). Przykładowo Citroëna C3 w wersji You można kupić kilka tysięcy złotych niż oficjalna cennikowa kwota. W przypadku droższych aut korzyści mogą być znacznie większe.
Zmiana polityki handlowej marki jest potrzebna – bowiem ma ona duży potencjał sprzedażowy, jednak musi iść za tym spójna i opłacalna dla klientów cena oraz komunikacja, której dzisiaj tak bardzo brakuje.
Najnowsze komentarze