Citroën XM to limuzyna, która zadebiutowała w 1989 roku. Rok później ten komfortowy samochód z zawieszeniem hydropneumatycznym zdobył tytuł Car of The Year. Dzisiaj należy do chętnie kupowanych klasyków, zachwycając komfortem jazdy i przestronnym wnętrzem. Samochód ten ma swoich zagorzałych wielbicieli a marka o tym doskonale pamięta.
W najnowszym klipie reklamującym elektrycznego Citroëna C4 X to właśnie XM poświęcono sporo, jak na reklamę nowego samochodu, miejsca. XM widoczny jest trzykrotnie w różnych scenkach. Scenariusz filmu, reklamującego C4 X, to rodzina z małym chłopcem jadąca na ważny egzamin z gry na skrzypcach. Początkowo chłopiec jest bardzo zdenerwowany, ale wraz z upływem czasu uspokaja się.
W zamyśle twórców reklamy dzieje się tak m.in. dzięki ciszy i komfortowi na pokładzie C4 X, ale my dostrzegamy przynajmniej jeden powód więcej. Chłopczyk obserwuje przez okno kilkukrotnie jadącego XMa. A widok tego niezwykłego samochodu daje – fanom francuskiej motoryzacji – wiele radości!
Citroën robi nie tylko komfortowe samochody, ale również bardzo dobre materiały promocyjne a marce gratulujemy pomysłu i wyboru modelu, który chociaż występuje niejako w tle, jednak świetnie nawiązuje do tradycji komfortu i gra na nostalgicznych nutach przełomu lat 80-tych i 90-tych. Zabieg ten jest oczywiście celowy, bo to właśnie pokolenie ludzi z tamtych czasów dzisiaj decyduje o zakupach samochodów. Nie wątpimy, że jest wśród dużo osób, które z modelem XM mają świetne wspomnienia z dzieciństwa.
Zobacz: Citroën C4 X – komfortowy samochód rodzinny.
Skonfiguruj też swojego C4 X.
Najnowsze komentarze