Citroën osiągnął duży wzrost sprzedaży w kwietniu 2024 w Europie. Thierry Koskas, Dyrektor Generalny Citroën oraz Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu w Grupie Stellantis, z optymizmem podsumował wyniki handlowe marki w kwietniu.
„Jestem zadowolony z dobrej dynamiki sprzedaży w kwietniu. Przez pierwsze cztery miesiące roku Citroën zwiększa swój udział w rynku, nawet przed premierą nowego modelu C3. Obecny C3 nadal jest bardzo ceniony przez naszych klientów!” – powiedział Koskas.
Wyniki handlowe marki są obiecujące, a wzrost udziału w rynku osiągnięto mimo oczekiwania na nową generację modelu C3. Aktualna wersja tego miejskiego modelu cieszy się niesłabnącą popularnością wśród klientów, co jest zasługą zarówno jakości produktu, jak i efektywnych działań zespołu sprzedażowego.
Koskas złożył specjalne podziękowania Laurentowi Diotowi, dyrektorowi marki Citroën w Europie, za jego skuteczne kierownictwo. Wyróżnił również Giovanni Falcone (Włochy), Nuno Coutinho (Hiszpania) oraz Thomasa Goldbooma (Niemcy) za znakomite wyniki w poszczególnych krajach krajach.
Nie zapomniał również docenić pracy dealerów oraz importerów, których wkład jest kluczowy w osiągnięciu sukcesu marki na europejskim rynku. „Szczególne podziękowania kieruję do wszystkich dealerów i importerów Citroëna w całej Europie!” – dodał Koskas.
Citroën z powodzeniem umacnia swoją pozycję na rynku europejskim, budując bazę zadowolonych klientów oraz przygotowując się do premiery w salonach nowego modelu C3.
Najnowsze komentarze