Dacia Duster potrafi! Pokonuje piaski, błota i bezdroża

6 5 077

Dacia Duster nie jest tylko asfaltowym SUV-em, bardzo dobrze radzi sobie również poza utwardzonymi szlakami, co po raz kolejny udowodniła grupa Duster Off-Road Team Poland. Podczas ostatniej wyprawy pojazdy zmagały się z błotem i piaskami Pustyni Siedleckiej.

Spotkanie grupy Duster Off-Road Team Poland odbyło się w ubiegłą niedzielę, 16 lutego. Z samego rana miłośnicy off-roadowej jazdy spotkali się, by poszaleć po bezdrożach Bolesława. Następnie dołączyli do użytkowników Dusterów z napędem na przednie koła. O godzinie 10-tej cała grupa składająca się z 9 Dusterów i około 20 osób ruszyła spod zamku w Rabsztynie w kierunku Pustyni Siedleckiej. Trasa była jednocześnie przyjazna dla „przednionapędowców” i w największym możliwym stopniu unikała dróg asfaltowych.

polecamy

naklejki 3D "Francuz płakał jak sprzedawał"

seria limitowana - kto pierwszy ten lepszy. Tylko na Allegro.

Dustery pokonały malownicze szlaki biegnące obok zamków w Ogrodzieńcu i Bobolicach i dotarły do Mirowa, gdzie uczestnicy zwiedzili okolice remontowanego zamku. Ostatnim przystankiem wyprawy była Pustynia Siedlecka. Nie zabrakło oczywiście wspólnego ogniska a „offroadowcy” mogli trochę poszaleć na trasach terenowych okalających pustynię.

„Pustynia jest doskonale znana miłośnikom jazdy terenowej. Potężne połacie piasku potrafią być bardzo wymagające dla samochodów. Mimo to lekkie Dustery bardzo dzielnie radzą sobie w takim terenie” – powiedział Damian Szabla z Duster Off-Road Team Poland.

Wśród uczestników były zarówno osoby, które pierwszy raz miały okazję sprawdzić właściwości terenowe swoich samochodów, jak i doświadczeni miłośnicy off-roadu. Pojawili się również zlotowicze, którzy specjalnie na tę okazję przyjechali aż z Torunia.

Już wkrótce kolejne spotkania grupy Duster Off-Road Team Poland. Kalendarz imprez jest dostępny na Facebooku a poniżej możecie zobaczyć film z ostatniej wyprawy.

Galeria

Może ci się spodobać również
avatar
2 Wątki komentarzy
4 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
JaśSouth-PLKrzysztofWasyl Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Wasyl
Gość
Wasyl

Jeżdżę dusterem przednionapedowym 1,6 (h4m) półtora roku i nie wierzę w te bajki które autor opisuje, chyba że trasa testowa była wyjątkowo prosta i płaska .Poprzednia wersja dustera która jeździłem 6 lat (silnik 1,6 16v ) też przednionapedowa bez tych wszystkich ASR wjeżdżała pod błotniste i bardzo strome dukty leśne i bezdroża jak rakieta. Obecny model z 2018 r ewidentnie nie radzi sobie w takich warunkach,a wyłącznika ASR w przednionapedowkach BRAK !!! Tam gdzie bez problemu podjeżdżalem starym dusterem nowy nie ma szans.Zatrzymuje się w pół drogi pod górkę. Po gwarancji poszukam kumatego elektryka aby mi założył wyłącznik tej elektroniki… Czytaj więcej »

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Odepnij wtyczkę z pompy ABSu. Odepnij czujnik ABSu z któregoś koła. Odepnij czujnik kąta skrętu kierownicy. Jest dużo metod.

Wasyl
Gość
Wasyl

Dziękuję Krzysztofie ale czy jest możliwość wyłączenia tych czujników jednym klawiszem w kabinie ?

South-PL
Gość
South-PL

Tak ma być. ASR obowiazkowy w każdym aucie – dyrektywa EU.

Wasyl
Gość
Wasyl

Krzywizna banana też podlega dyrektywie EU ale czy te bardziej krzywe gorzej smakują.Mnie ten wyłącznik jest potrzebny w lesie i na łące a nie na autostradzie,..

Jaś
Gość
Jaś

Mam dokładnie tego samego Dustera 4×2 co Ty i jestem zadowolony, ale ja poruszam się głównie po mieście.
Czasami jeżdżę poza asfaltem po leśnych bardzo nierównych drogach gdzie Duster świetnie sobie radzi.
W wysoki piach i błoto raczej nie mam potrzeby wjeżdżać.