Dacia Spring zadebiutowała w ubiegłym roku i wkrótce będzie obchodziła pierwszy jubileusz obecności na rynku. Z tej okazji, producent przygotował małą niespodziankę. Od 5 do 24 kwietnia marka zorganizuje internetowe zawody w grze „Dacia Spring Electric Tournament”.
Wyprodukowanie taniego samochodu elektrycznego jest dla wielu producentów nieosiągalne, ale Dacia pokazała, że jest to jak najbardziej możliwe. Minął już prawie rok od premiery modelu w Europie i jak widać przepis na taniego elektryka bardzo dobrze się sprawdził. Rumuński producent zebrał już ponad 60.000 zamówień na Springa. Pojazd doceniło również jury Autobest przyznając modelowi nagrodę Best Buy Car of Europe 2022.
Z okazji pierwszych urodzin, Dacia organizuje internetowy turniej „Dacia Spring Electric Tournament” , który będzie polegał na tuningu pojazdów taki sposób, aby stały się jak najbardziej elektryczne. Uczestnicy pokażą, jak łatwo jest przejść na bezemisyjny napęd. Aby wziąć udział w grze, wystarczy zarejestrować się pod linkiem: https://linktr.ee/Daciaspringelectrictournament. Gracze muszą utworzyć trzyosobowe drużyny.
Zobacz także: Nowa Dacia Jogger straci jeden element wyposażenia. To efekt cięcia kosztów produkcji
Turniej będzie otwarty dla wszystkich od 5 do 24 kwietnia. Odbędzie się 9 spotkań, z czego 4 będą transmitowane i komentowane przez Rocket Baguette, oficjalny francuski kolektyw komentatorów e-sportu, który ma średnio 13 milionów widzów na całym świecie. Każdy mecz można również odtworzyć na kanałach Twitch. Na zakończenie zawodów zwycięscy członkowie zespołu otrzymają nagrodę w wysokości 5000 euro oraz szansę na jednorazową czterotygodniową jazdę próbną w Dacią Spring. Powstała również mapa „ Dacia Spring Electric Challenge ” , aby umożliwić graczom trening.
Zobacz także: Najtańsza nowa Dacia Duster kosztuje już ponad 60 tys. zł!
Na pierwszą rocznicę działalności chcemy pokazać, że wraz z modelem Spring mobilność elektryczna jest dostępna dla wszystkich, zwłaszcza dla młodszego pokolenia. E-sport i bardziej globalny gaming w pełni się rozwijają. Rocket League stała się darmowa i dostępna dla wszystkich w 2020 roku. Sądzimy, że świetna gra pozwoli w inny sposób przekazać informacje na temat sektora elektroenergetycznego, zwłaszcza młodym ludziom. – powiedział Valérie Candeiller — wiceprezes ds. komunikacji marketingowej marki Dacia.
Najnowsze komentarze