Dacia zmienia swój wizerunek. Oprócz nowego wyglądu salonów na samochodach pojawi się nowe logo. Nowa identyfikacja wizualna odwołuje się do wartości marki: prostoty, solidności i ducha przygody – jak mówi producent.
Dacia to marka, która tworzy swoje produkty w oparciu o filozofię prostego samochodu, bez zbędnych dodatków i gadżetów. Ma być tanio, ale solidnie, budżetowo, ale atrakcyjnie. Bardzo ważnym elementem tego planu jest nowy wygląd samochodów, które dzisiaj – bez spojrzenia na markę – można by brać za dużo droższe niż są w rzeczywistości. I to się udaje, takie modele jak nowe Sandero czy nowy Jogger pokazują, że da się stworzyć samochód przystępny cenowo a przy tym wyglądający na tyle dobrze, że może bez kompleksów stanąć obok dużo droższych propozycji konkurencji. Co więcej, gdyby zrobić konkurs na to, który jest ładniejszy, to Dacia miałaby spore szanse wygrywać.
Zobacz: Nowe samochody Dacia
Zmieniają się też salony Dacii. Nowa identyfikacja wizualna obejmuje zmianę kolorystyki. Złamana szarym zieleń nie jest krzykliwa, to także pomysł na nawiązanie do rekreacyjnego charakteru samochodów, szczególnie Dustera. Wyjazd w teren ma być tym magnesem, przyciągającym nowych, młodszych klientów do Dacii. Sam producent mówi o byciu na zewnątrz, o aktywności, bliskości do przyrody. I to całkiem dobre skojarzenia, bo Dacia Duster bez problemu i strachu zjedzie z asfaltu i wjedzie nawet w odległe i dzikie ostępy, w poszukiwaniu przygody.
Nowy wizerunek salonów powinien pojawić się u 50% dealerów już do końca tego roku. Co ważne, pod koniec tego roku nowe logo, charakterystyczne DC, pojawi się też na pierwszych wyprodukowanych samochodach. Od tego momentu wszystkie auta będą miały nową identyfikację. Dotyczy ona również logo na kierownicy.
Najtańszy samochód w ofercie Dacia to Dacia Sandero, cena zaczyna się od 48.500 zł.
Najnowsze komentarze