W Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski zadebiutuje samochód Renault Twingo R2. Za jego kierownicą zasiądzie ubiegłoroczny zwycięzca Renault ZDUNEK Clio Cup – Jacek Płonka pilotowany przez Zbigniewa Gruszkę. W sobotę na starcie Laustz Cup samochodem Renault Clio pojawi się Adam Kamisiński oraz Paweł Kaim. Mając na uwadze priorytet w postaci ilości przejechanych kilometrów odcinków specjalnych załoga Kamisiński/Kaim rywalizowała będzie również w niedzielę podczas eliminacji Rajdowego Pucharu Polski. Dołączy do nich Jan JJ Dembski z Bartłomiejem Bartecky Pawlikem w bliźniaczym Renault Clio Ragnotti.
Bartłomiej Boruta: „Po Rajdzie Mazowieckim za kierownicą nowego egzemplarza Twingo R2 wracam do zarządzania zespołem podczas 26. Rajdu Karkonoskiego. Tym bardziej, że pracy będzie sporo. Cieszę się, że znów niemal wszystkie nasze samochody stają na starcie do rajdu. Z pełnej gamy zabraknie tylko Clio R3 oraz nowości w naszej ofercie, która się dopiero buduje :-))) ku uciesze wielu !!! Natomiast z Clio jesteśmy w trakcie przygotowywania go do startu zagranicznego i nie ma możliwości wystawienia go do tego rajdu. Po swoich doświadczeniach z innymi samochodami klasy R2 wraca do nas Jacek Płonka, z czego jestem niezmierne zadowolony. Jestem przekonany, że wraz z doświadczonym Zbyszkiem Gruszką będą w stanie zaprezentować potencjał rajdówki, której projekt Renault ZDUNEK Twingo R2 Cup 2012 rozpoczynamy już właściwie teraz. Po przerwie od Barbórki Warszawskiej za kierownica Renault Clio Ragnotti zasiądzie Adam Kamisiński., który mimo rozważania startów Hondą wybrał Clio ponownie obdarzając nas zaufaniem. Po pozytywnych doświadczeniach z tras Rajdu Mazowieckiego Janek JJ Dembski poprowadzi do mety znów Clio Ragnotti w specyfikacji klasy N3. Jako zespół dołożymy jak zwykle wszelkich starań, by załogi dojechały do mety bez problemów technicznych na jak najwyższych pozycjach w klasyfikacji”.
Jacek Płonka: „Jestem bardzo szczęśliwy z możliwości uczestnictwa w projekcie i startu Renault Twingo R2 w Rajdzie Karkonoskim. Jestem też wdzięczny Bartkowi Borucie i całemu zespołowi 2Brally za taki pomysł, który postaram się zaprezentować na tym rajdzie. Jest też nowy aspekt związany ze zmiana pilota. Mój poprzedni pilot, Kamil Heller, awansował półkę wyżej, z czego się cieszę, i dlatego na prawym fotelu zasiądzie mój serdeczny przyjaciel Zbigniew Gruszka, który posiada wielkie doświadczenie, co powinno wpłynąć na większy komfort jazdy. Będzie to pierwszy start Renault Twingo R2 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Mamy nadzieję, że w miarę szybko oswoimy się z autem, przez co będziemy mogli pokazać potencjał nowej broni Renault. Ten start daje nam możliwość przetestowania i zachęcenia do budowy takiego samochodu w ramach pomysłu stworzenia przyszłorocznego pucharu Renault ZDUNEK Twingo R2 CUP 2012. Jestem przekonany, że to się uda i wszystkim sprawimy miłą niespodziankę. Chcę podziękować sponsorom i wszystkim za wsparcie oraz pomoc w starcie, a także wiernym kibicom za wiarę. Pozdrawiam”.
Zbigniew Gruszka: „Już nie pamiętam, kiedy się tak cieszyłem na myśl o zbliżającym się rajdzie. Jadę po raz kolejny Renault Twingo R2. Start z Jackiem jest dla mnie niesamowicie dużym wyzwaniem ale i wielką przyjemnością. Znamy się z Jackiem od dziecka i bardzo dużo czasu spędzamy wspólnie na co dzień, niejednokrotnie wspólnie trenujemy samochodem. Jednak do tej pory nasze sportowe drogi szły oddzielnymi torami, aż wreszcie się udało i jedziemy razem. Moja radość na ten start jest jeszcze większa ze względu na start samochodem z 2Brally i to Twingo R2, przy budowie którego brałem czynny udział :-) żeby wystartować z Bartkiem Borutą w Rajdzie Mazowieckim. Wielkie dzięki dla Bartka Boruty i całego zespołu 2Brally za umożliwienie startu w Rajdzie Karkonoskim. A my gwarantujemy ze swojej strony bardzo szybką i widowiskową jazdę. I zapraszamy wszystkich do zapoznania się i obejrzenia nowej rajdówki na strefie serwisowej”.
Jan JJ Dembski: „26 Rajd Karkonoski, to drugi start w RPP za kierownicą N grupowego Clio z 2BRally. Na prawym fotelu, tak jak poprzednio, zasiądzie Bartek Pawlik, z którym współpracuje się idealnie. Naszym głównym celem na rajd jest oczywiście meta oraz podium w klasie. 26. Rajd Karkonoski pojedziemy już pewniej i będzie znacznie szybciej niż na Mazowieckim, gdyż już kilka km zrobiliśmy tym samochodem i wiemy znacznie więcej. Poprzednio wsiadaliśmy do rajdówki praktycznie z marszu, a jednak ukończyliśmy na 3. miejscu w klasie. Dlatego też i teraz celujemy w miejsce na pudle. Za możliwość startu chciałbym podziękować firmie Developerskiej WILLA KWIRYNÓW oraz GEOVITA, E4E, WASTES SERVICE GROUP, a także Warszawskiemu Klubowi HUNTERS. Pozdrawiamy znajomych i rodzinę. Widzimy się na oesach…”
Bartłomiej Bartecky Pawlik: „Na Rajd jedziemy z nastawieniem meta + podium, kolejny raz wsiadamy do Clio od Bartka Boruty, co jest dla nas bardzo dużym plusem, ponieważ już wiemy mniej więcej, jak się samochód zachowuje i czego możemy się po nim spodziewać. Dla mnie i Janka Rajd Karkonoski jest całkowitą nowością, mamy nadzieję, że pogoda dopisze i będziemy mogli rywalizować na suchym asfalcie. Zapraszamy do kibicowania naszej załodze, która na rajdzie Karkonoskim wystąpi w tych samych barwach co na Rajdzie Mazowieckim. O nasz wizerunek medialny dba serwis www.warszawa.pl. Pozdrawiamy wszystkich znajomych oraz Rodzinę i zapraszamy na oesy, widzimy się w Jeleniej Górze”.
Adam Kalisiński: „Udało nam się zorganizować na Rajd Karkonoski, z czego bardzo się cieszymy, bo to bardzo fajny i wymagający rajd i – co ważne – jedziemy z chłopakami z zespołu 2Brally, co gwarantuje fajną atmosferę i profesjonalne podejście do tematu, wiec nam zostaje tylko szybkie kręcenie kierownicą i czerpanie przyjemności z rajdówki. Z racji długiej przerwy nie mamy żadnych założeń na ten rajd jak tylko meta. Pozdrawiam”.
Paweł Kaim: „Fajnie znów pojechać prawdziwy rajd. Ostatni raz siedziałem w rajdówce podczas tegorocznego Memoriału w Wieliczce, więc dawno, dawno temu. Właściwie to pojedziemy nie rajd, a rajdy ponieważ bierzemy udział zarówno w eliminacji RPP jak i Lausitz Cup, czyli takie RSMP na raty :-) Przy takim układzie w weekend przejedziemy 150 km odcinków specjalnych i to jest najważniejsze. Przy ambitnych planach mojego kierowcy, Adama, na kolejne sezony, najważniejsze jest obycie z autem. Więc taki też jest plan, by osiągnąć metę i zdobywać cenne doświadczenia. Przy odrobinie szczęścia wynik przyjdzie sam”.
—
Bartłomiej Boruta
2Brally
www.2Brally.pl
e-mail:[email protected]
tel: 0048 60 237 32 68
fax. 0048 33 818 34 18
Najnowsze komentarze