Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Partnerzy
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Fiat uruchamia pierwszy interaktywny salon w oparciu o metaverse. Handlowcy nie będą już potrzebni?

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-12-02
w Wiadomości, Stellantis
Czas czytania 4 minut
210 15
A A
1

Warto przeczytać!

Odszedł Wojciech Korwin-Piotrowski. Wspomnienie o podróżniku i jego Citroënie 2CV

Kup klasyka i jeździj nim cały rok, i latem i zimą! Wywiad z Michałem Kumiegą

Retromobile 2023 – relacja własna. Kampery – indywidualna zabudowa nie jest niczym nowym!

Nowy Peugeot 3008 III to SUV Coupe. Sensacyjne doniesienia na temat nowych silników!

FIAT Metaverse Store jest pierwszym na świecie interaktywnym salonem sprzedaży zbudowanym w oparciu o  metaverse, co czyni markę liderem w oferowaniu wciągającego i prostego doświadczenia marki. Technologia uruchomiona przez FIAT jest pierwszą tego typu, która zasila kompleksowe doświadczenie sprzedaży w metawersji, rewolucjonizując całe doświadczenie klienta marki. W Metaverse Store znajduje się FIAT’s Product Genius – prawdziwa osoba – która jest dostępna, aby odpowiedzieć na każde pytanie klienta w czasie rzeczywistym.

„W FIAT po raz kolejny jesteśmy liderami w oferowaniu naszym klientom innowacyjnych i bezstresowych doświadczeń związanych z marką. W czystym stylu FIAT, FIAT Metaverse Store jest pierwszym tego typu obiektem w branży motoryzacyjnej. Jest to magiczne doświadczenie: wciągająca, kierowana przez człowieka podróż do świata FIATa. Prosty i przyjazny dla użytkownika, realizujący ideę „tech it easy”, i dostępny dla każdego, dzięki swojej technologii” – stwierdził Olivier Francois, FIAT CEO i Global Stellantis CMO. – „Krótko mówiąc, jest to nasz sposób na to, aby doświadczenia naszych klientów były dostosowane do ich potrzeb dzięki interakcji z człowiekiem i jeszcze bardziej proste, co jest zgodne z naszą misją społeczną, polegającą na zaspokojeniu obecnej potrzeby ludzi do uproszczonego życia. Po raz pierwszy nasi klienci będą mogli poznać i zakupić Nową 500 La Prima by Bocelli w zaciszu własnego domu dzięki procesowi wspomaganemu przez człowieka, natychmiastowemu, realistycznemu i bezstresowemu. To jedyne w swoim rodzaju doświadczenie zostanie rozszerzone na całą linię New 500 do końca 2022 roku. Do pierwszego półrocza 2023 roku klienci będą mogli odkrywać różne modele w Metaverse Store; zgodnie z tym, począwszy od Włoch, nasza rewolucyjna podróż klienta będzie dostępna na innych rynkach.”

FIAT Metaverse Store został opracowany we współpracy z Touchcast i Microsoft, który zaprojektował to doświadczenie dla marki FIAT. Platforma Metaverse-as-a-Service firmy Touchcast jest zbudowana na chmurze Microsoft i zapewnia klientom dostęp do metaverse bez konieczności używania zestawów słuchawkowych VR, awatarów czy specjalistycznego sprzętu. Rezultatem jest synteza cyfrowego i fizycznego w immersyjne doświadczenie niepodobne do żadnego innego.

FIAT Metaverse Store może natychmiast przenieść klienta „do wnętrza” FIATa. Po wejściu do środka, Opiekun Produktu wita klienta i razem mogą zbadać samochód w zamaszystych 360-stopniowych widokach i dowiedzieć się o jego technologii, odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące mobilności elektrycznej, ładowania i wszelkich treści dotyczących Nowej 500. Ponadto klient może przyjrzeć się z bliska, jak działa system Infotainment oraz różne tryby jazdy i ładowania EV. Klient może również dostosować model, wybierając jego nadwozie, kolor, wnętrza i każdą inną pożądaną cechę i dosłownie zobaczyć te zmiany w czasie rzeczywistym. Ponadto, całkowicie immersyjne narzędzie FIATa pozwala odtworzyć wrażenia z jazdy na pokładzie Nowej 500 La Prima by Bocelli na La Pista 500, torze na dachu budynku Lingotto w Turynie.

Aby zaspokoić potrzeby klientów i dostosować się do ich wolnego czasu, Opiekun Produktu jest zawsze dostępny, od poniedziałku do piątku od 9:00 do 20:00 i w sobotę od 10:00 do 18:00.

Dzięki nowemu sklepowi FIAT Metaverse, Marka kontynuuje swoją drogę w kierunku odchudzonej, ale innowacyjnej podróży klienta, w ramach kontynuacji strategii upraszczania, która rozpoczęła się zaledwie kilka tygodni temu od konfiguracji nowej linii.

Całkowicie internetowe doświadczenie jest również uzupełnione przez doświadczenie fizyczne, ponieważ klient może zdecydować się na udanie się do najbliższego dealera na jazdę próbną.

Metaverse Fiat można odwiedzić tutaj.

źródło: Stellantis


Francuskie samochody

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Fiat
Udostepnij77Tweet48Udostepnij14
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.
Hydropneumatyka Citroëna bez tajemnic. Jedyne takie szkolenie dla mechaników i warsztatów: 24-26 marca 2023. Zgłoś się teraz
Learn more
This is default text for notification bar
Learn more