FIAT Metaverse Store jest pierwszym na świecie interaktywnym salonem sprzedaży zbudowanym w oparciu o metaverse, co czyni markę liderem w oferowaniu wciągającego i prostego doświadczenia marki. Technologia uruchomiona przez FIAT jest pierwszą tego typu, która zasila kompleksowe doświadczenie sprzedaży w metawersji, rewolucjonizując całe doświadczenie klienta marki. W Metaverse Store znajduje się FIAT’s Product Genius – prawdziwa osoba – która jest dostępna, aby odpowiedzieć na każde pytanie klienta w czasie rzeczywistym.
„W FIAT po raz kolejny jesteśmy liderami w oferowaniu naszym klientom innowacyjnych i bezstresowych doświadczeń związanych z marką. W czystym stylu FIAT, FIAT Metaverse Store jest pierwszym tego typu obiektem w branży motoryzacyjnej. Jest to magiczne doświadczenie: wciągająca, kierowana przez człowieka podróż do świata FIATa. Prosty i przyjazny dla użytkownika, realizujący ideę „tech it easy”, i dostępny dla każdego, dzięki swojej technologii” – stwierdził Olivier Francois, FIAT CEO i Global Stellantis CMO. – „Krótko mówiąc, jest to nasz sposób na to, aby doświadczenia naszych klientów były dostosowane do ich potrzeb dzięki interakcji z człowiekiem i jeszcze bardziej proste, co jest zgodne z naszą misją społeczną, polegającą na zaspokojeniu obecnej potrzeby ludzi do uproszczonego życia. Po raz pierwszy nasi klienci będą mogli poznać i zakupić Nową 500 La Prima by Bocelli w zaciszu własnego domu dzięki procesowi wspomaganemu przez człowieka, natychmiastowemu, realistycznemu i bezstresowemu. To jedyne w swoim rodzaju doświadczenie zostanie rozszerzone na całą linię New 500 do końca 2022 roku. Do pierwszego półrocza 2023 roku klienci będą mogli odkrywać różne modele w Metaverse Store; zgodnie z tym, począwszy od Włoch, nasza rewolucyjna podróż klienta będzie dostępna na innych rynkach.”
FIAT Metaverse Store został opracowany we współpracy z Touchcast i Microsoft, który zaprojektował to doświadczenie dla marki FIAT. Platforma Metaverse-as-a-Service firmy Touchcast jest zbudowana na chmurze Microsoft i zapewnia klientom dostęp do metaverse bez konieczności używania zestawów słuchawkowych VR, awatarów czy specjalistycznego sprzętu. Rezultatem jest synteza cyfrowego i fizycznego w immersyjne doświadczenie niepodobne do żadnego innego.
FIAT Metaverse Store może natychmiast przenieść klienta „do wnętrza” FIATa. Po wejściu do środka, Opiekun Produktu wita klienta i razem mogą zbadać samochód w zamaszystych 360-stopniowych widokach i dowiedzieć się o jego technologii, odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące mobilności elektrycznej, ładowania i wszelkich treści dotyczących Nowej 500. Ponadto klient może przyjrzeć się z bliska, jak działa system Infotainment oraz różne tryby jazdy i ładowania EV. Klient może również dostosować model, wybierając jego nadwozie, kolor, wnętrza i każdą inną pożądaną cechę i dosłownie zobaczyć te zmiany w czasie rzeczywistym. Ponadto, całkowicie immersyjne narzędzie FIATa pozwala odtworzyć wrażenia z jazdy na pokładzie Nowej 500 La Prima by Bocelli na La Pista 500, torze na dachu budynku Lingotto w Turynie.
Aby zaspokoić potrzeby klientów i dostosować się do ich wolnego czasu, Opiekun Produktu jest zawsze dostępny, od poniedziałku do piątku od 9:00 do 20:00 i w sobotę od 10:00 do 18:00.
Dzięki nowemu sklepowi FIAT Metaverse, Marka kontynuuje swoją drogę w kierunku odchudzonej, ale innowacyjnej podróży klienta, w ramach kontynuacji strategii upraszczania, która rozpoczęła się zaledwie kilka tygodni temu od konfiguracji nowej linii.
Całkowicie internetowe doświadczenie jest również uzupełnione przez doświadczenie fizyczne, ponieważ klient może zdecydować się na udanie się do najbliższego dealera na jazdę próbną.
Metaverse Fiat można odwiedzić tutaj.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze