Trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej i jednocześnie zwycięstwo w klasie A6 przypadło Martinowi Prokopowi. Czech ścigał się Citroënem C2 S1600. Szóste miejsce w generalce i trzecie w A6 wywalczył Josef Peták w Renault Clio S1600.
W kategorii A7 czwartą pozycję zajął Glenn Larsen w Peugeocie 306 S16.
Zwycięstwo w klasie N3 (i jednocześnie trzydziestą pozycję w klasyfikacji generalnej) zdobył Jan Vaňáč.
Zwycięstwo w klasie N1 wywalczył Václav Stejskal w Dacii Logan. To jednak nie było trudne – załoga nie miała konkurencji w swojej klasie. W generalce chłopaki zajęli jednak całkiem niezłą czterdziestą pierwszą pozycję.
Na 48 sklasyfikowanych załóg tylko wyżej wspomniane pojechały samochodami francuskimi, bądź (jak Dacia) powstałymi we współpracy z francuskimi koncernami. Większość stanowiły samochody Mitsubishi, sporo było Škód i trochę innych marek. Spośród załóg, które ukończyły Bohemia Rally tylko trzy pochodziły spoza Czech – po jednej z Norwegii, Słowacji i Szwecji.
W polskich rajdach samochody francuskie są zdecydowanie popularniejsze. Nam pozostaje się tylko z tego cieszyć… Choć owszem – cieszymy się z dobrych wyników tych nielicznych francuskich rajdówek, jakie wystartowały w Bohemia Rally…
KG
Najnowsze komentarze