Najnowsza wersja popularnego auta miejskiego sygnowanego rombem produkowana będzie bowiem także w Turcji, w zakładach w Bursie. Na tę chwilę koncern nie może jednak podać wielkości produkcji w żadnym z tych dwóch zakładów, co zapewne martwi francuskie związki zawodowe ;-)
Zakład we Flins będzie produkował także w 100% elektryczny kompaktowy model Zoe, który w produkcyjnej wersji został zaprezentowany na trwającym jeszcze Paris Mondial de l’Automobile. Pokrycie produkcyjne tymi dwoma modelami będzie się zmieniało dynamicznie, w zależności od popytu na każde z tych aut, zapewne więc od tego uzależniona będzie również produkcja Clio IV w Bursie.
Przykład Peugeota 208 dowodzi, że produkcja poza Francją jest z reguły zauważalnie tańsza. Ten miejski model produkowany w słowackiej Trnavie jest tańszy o mniej więcej 700 euro, niż takie samo auto pochodzące z fabryki we Francji.
Najnowsze komentarze